abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70774428
post je ontwerp ook eens.... dan kunnen we zien hoe op te bouwen....
pi_70774488
660 dollar is echt niks als je het vergelijkt met wat menig webbureau vraagt voor een (simpele) website.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:32:59 #53
167923 appelsjap
All the above
pi_70774502
Zo gaat de layout eruit zien:

ben er nog niet mee begonnen omdat ik eerst wilde vragen of ik nog aan dingen moet denken voor ik begin.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70774602
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
660 dollar is echt niks als je het vergelijkt met wat menig webbureau vraagt voor een (simpele) website.
Ik zou het voor minder doen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:52:37 #55
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70775120
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef appelsjap het volgende:

[..]

het enige wat ik nodig heb is:
1. dat op de home page, als je dan op bijv op Contact klikt dat er dan een contact pagina opent.
2. muziek op de achtergrond + blog functie, en dan niet echt blog, maar dat diegene voor wie de website is makelijk nieuws kan posten op zijn eigen site.

Ik vind 660 dollar voor dit toch iets te veel hoor.
Muziek op de achtergrond?

En die moet dus door blijven spelen?

Dan wordt t ook nog asynchronous, oei oei oei
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:54:22 #56
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_70775181
Ik zou muziek op achtergrond afraden. Of mogelijk alleen een optie om muziek aan te zetten indien gewenst. Daarnaast zie je vaak dat muziek alleen goed gebruikt wordt in websites gebaseerd volledig op flash.
<hr>
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:54:42 #57
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70775194
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoorde laatst iemand over 1000 euro pér dynamische pagina.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:58:54 #58
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70775318
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef appelsjap het volgende:
Zo gaat de layout eruit zien:

[ afbeelding ]

ben er nog niet mee begonnen omdat ik eerst wilde vragen of ik nog aan dingen moet denken voor ik begin.
Normaal gesproken kun je gewoon van te voren je design maken omdat het design als je het netjes doet totaal onafhankelijk is van je code.
pi_70775643
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Normaal gesproken kun je gewoon van te voren je design maken omdat het design als je het netjes doet totaal onafhankelijk is van je code.
En dat is ook wel de beste manier als het om desing gaat, want anders ga je je creativiteit beperken door wat technisch makkelijk haalbaar is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:10:04 #60
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70775718
Maar heuh, tijd om weer eens de helpende hand toe te steken.

Misschien moet je eens op tweakers.net kijken (toch wat meer in de richting) of een programmeur zoeken op een site als sitedeals.nl.

Mij lijkt t op zich wel leuk, maar niet deze week.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:21:11 #61
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70776101
En je kunt natuurlijk altijd nog de forms van google code gebruiken in plaats van duur te programmeren. Dat lijkt mij op zich een aardige oplossing voor iemand die 'het niet kan'.

Gratis, je hoeft geen database op te zetten en het is redelijk makkelijk te integreren in je site.

Introduction to google forms

How to embed google code forms in your blog
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:29:56 #62
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_70776434
Waarom niet een bestaand pakket als Joomla, Wordpress of Habari installeren op een webserver...
Dan kun je daarna kijken hoe thema's opgebouwd worden en je eigen layout ervoor maken.

Heel erg moeilijk is dat allemaal niet, en meestal valt er ook veel te leren/af te kijken bij default layouts.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:32:07 #63
167923 appelsjap
All the above
pi_70776512
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Waarom niet een bestaand pakket als Joomla, Wordpress of Habari installeren op een webserver...
Dan kun je daarna kijken hoe thema's opgebouwd worden en je eigen layout ervoor maken.

Heel erg moeilijk is dat allemaal niet, en meestal valt er ook veel te leren/af te kijken bij default layouts.
Ik wil juist geen default layout maar een wat uniekere, en dat gaat niet met joomla enzo, dacht ik ten minste.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:33:07 #64
167923 appelsjap
All the above
pi_70776552
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef wallofdolls het volgende:
Maar heuh, tijd om weer eens de helpende hand toe te steken.

Misschien moet je eens op tweakers.net kijken (toch wat meer in de richting) of een programmeur zoeken op een site als sitedeals.nl.

Mij lijkt t op zich wel leuk, maar niet deze week.
Ik heb al iemand die tegen een nog nader te bepalen prijs gaat helpen
maar mijn PM box staat altijd open!
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef wallofdolls het volgende:
En je kunt natuurlijk altijd nog de forms van google code gebruiken in plaats van duur te programmeren. Dat lijkt mij op zich een aardige oplossing voor iemand die 'het niet kan'.

Gratis, je hoeft geen database op te zetten en het is redelijk makkelijk te integreren in je site.

Introduction to google forms

How to embed google code forms in your blog
Ik zal me ff inlezen
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:37:40 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70776750
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

voor een beginner is dit het beste om te beginnen.
Nee hoor, voor een beginner is dit het beste om te beginnen
<html>
<head>Pagina 1</head>
<body>Hello world
</body>
</html>
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_70776950
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik wil juist geen default layout maar een wat uniekere, en dat gaat niet met joomla enzo, dacht ik ten minste.
Kan wel, maar bij Joomla mag je dr wel een poosje studie aan wijden wil je daar een template voor kunnen maken.

Vandaar dat ik CMSMS-fan ben, dat werkt met Smarty, waarmee je iedere (goed opgebouwde) HTML-pagina in een kwartiertje omtovert in een template.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:53:17 #67
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70777402
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef doppendoosch het volgende:

[..]

Kan wel, maar bij Joomla mag je dr wel een poosje studie aan wijden wil je daar een template voor kunnen maken.

Vandaar dat ik CMSMS-fan ben, dat werkt met Smarty, waarmee je iedere (goed opgebouwde) HTML-pagina in een kwartiertje omtovert in een template.
Hmm, dat klinkt goed.
pi_70780935
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Nee hoor, voor een beginner is dit het beste om te beginnen
<html>
<head>Pagina 1</head>
<body>Hello world
</body>
</html>
...
zo te zien ben jij ook niet echt een html ster of wel? .

Aan TS: Zoek een student die snel even wat extra wilt verdienen en binnen een week is deze (vrij eenvoudige site) voor goedkoop (150 eur + een krat bier?) klaar. Zijn er genoeg die dat doen en het ook nog volgens de HTML W3C standaarden doen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:45:52 #69
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70781960
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef 8D het volgende:

[..]

...
zo te zien ben jij ook niet echt een html ster of wel? .

Aan TS: Zoek een student die snel even wat extra wilt verdienen en binnen een week is deze (vrij eenvoudige site) voor goedkoop (150 eur + een krat bier?) klaar. Zijn er genoeg die dat doen en het ook nog volgens de HTML W3C standaarden doen.
oeps, title vergeten

maar alle gekheid op een stokje, je moet ergens beginnen... je kan het wel aan iemand uitbesteden, maar als je dan een keer 's nachts om half 3 de perfecte ingeving hebt om je site nog sicker te maken... wat doe je dan? wachten tot de volgende dag, of moet je zelf ook wat kunnen?
Ecosia
pi_70782274
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:45 schreef Jumparound het volgende:

[..]

oeps, title vergeten

maar alle gekheid op een stokje, je moet ergens beginnen... je kan het wel aan iemand uitbesteden, maar als je dan een keer 's nachts om half 3 de perfecte ingeving hebt om je site nog sicker te maken... wat doe je dan? wachten tot de volgende dag, of moet je zelf ook wat kunnen?
Sja maar als je met "Hello World" moet beginnen, heb je een site als in het voorbeeld niet binnen een week in de lucht. En ook niet binnen een maand of 3.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:19:44 #71
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70783188
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef doppendoosch het volgende:

[..]

Sja maar als je met "Hello World" moet beginnen, heb je een site als in het voorbeeld niet binnen een week in de lucht. En ook niet binnen een maand of 3.
je hoeft het toch niet te kunnen spellen? FF flink inlezen is toch niet zo erg als je wilt gaan bloggen, achtergrondmuziekje en whatnot?

Stel: basisfunctionaliteit van een blog ondersteund alleen linken in zelfde scherm en daar komt TS een beetje laat achter, kan je heel simpel oplossen door in de bron "target=_blank" toe te voegen na "<a href"

Daar komt TS met een vraag.
bron
target=_blank
<a href
Ecosia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')