Ik zou het voor minder doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
660 dollar is echt niks als je het vergelijkt met wat menig webbureau vraagt voor een (simpele) website.
Muziek op de achtergrond?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
het enige wat ik nodig heb is:
1. dat op de home page, als je dan op bijv op Contact klikt dat er dan een contact pagina opent.
2. muziek op de achtergrond + blog functie, en dan niet echt blog, maar dat diegene voor wie de website is makelijk nieuws kan posten op zijn eigen site.
Ik vind 660 dollar voor dit toch iets te veel hoor.
Ik hoorde laatst iemand over 1000 euro pér dynamische pagina.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
660 dollar is echt niks als je het vergelijkt met wat menig webbureau vraagt voor een (simpele) website.
Normaal gesproken kun je gewoon van te voren je design maken omdat het design als je het netjes doet totaal onafhankelijk is van je code.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef appelsjap het volgende:
Zo gaat de layout eruit zien:
[ afbeelding ]
ben er nog niet mee begonnen omdat ik eerst wilde vragen of ik nog aan dingen moet denken voor ik begin.
En dat is ook wel de beste manier als het om desing gaat, want anders ga je je creativiteit beperken door wat technisch makkelijk haalbaar is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Normaal gesproken kun je gewoon van te voren je design maken omdat het design als je het netjes doet totaal onafhankelijk is van je code.
Ik wil juist geen default layout maar een wat uniekere, en dat gaat niet met joomla enzo, dacht ik ten minste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Waarom niet een bestaand pakket als Joomla, Wordpress of Habari installeren op een webserver...
Dan kun je daarna kijken hoe thema's opgebouwd worden en je eigen layout ervoor maken.
Heel erg moeilijk is dat allemaal niet, en meestal valt er ook veel te leren/af te kijken bij default layouts.
Ik heb al iemand die tegen een nog nader te bepalen prijs gaat helpenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef wallofdolls het volgende:
Maar heuh, tijd om weer eens de helpende hand toe te steken.
Misschien moet je eens op tweakers.net kijken (toch wat meer in de richting) of een programmeur zoeken op een site als sitedeals.nl.
Mij lijkt t op zich wel leuk, maar niet deze week.
Ik zal me ff inlezenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef wallofdolls het volgende:
En je kunt natuurlijk altijd nog de forms van google code gebruiken in plaats van duur te programmeren. Dat lijkt mij op zich een aardige oplossing voor iemand die 'het niet kan'.
Gratis, je hoeft geen database op te zetten en het is redelijk makkelijk te integreren in je site.
Introduction to google forms
How to embed google code forms in your blog
Nee hoor, voor een beginner is dit het beste om te beginnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
voor een beginner is dit het beste om te beginnen.
Kan wel, maar bij Joomla mag je dr wel een poosje studie aan wijden wil je daar een template voor kunnen maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik wil juist geen default layout maar een wat uniekere, en dat gaat niet met joomla enzo, dacht ik ten minste.
Hmm, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Kan wel, maar bij Joomla mag je dr wel een poosje studie aan wijden wil je daar een template voor kunnen maken.
Vandaar dat ik CMSMS-fan ben, dat werkt met Smarty, waarmee je iedere (goed opgebouwde) HTML-pagina in een kwartiertje omtovert in een template.
...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee hoor, voor een beginner is dit het beste om te beginnen
<html>
<head>Pagina 1</head>
<body>Hello world
</body>
</html>
oeps, title vergetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef 8D het volgende:
[..]
...
zo te zien ben jij ook niet echt een html ster of wel?.
Aan TS: Zoek een student die snel even wat extra wilt verdienen en binnen een week is deze (vrij eenvoudige site) voor goedkoop (150 eur + een krat bier?) klaar. Zijn er genoeg die dat doen en het ook nog volgens de HTML W3C standaarden doen.
Sja maar als je met "Hello World" moet beginnen, heb je een site als in het voorbeeld niet binnen een week in de lucht. En ook niet binnen een maand of 3.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oeps, title vergeten
maar alle gekheid op een stokje, je moet ergens beginnen... je kan het wel aan iemand uitbesteden, maar als je dan een keer 's nachts om half 3 de perfecte ingeving hebt om je site nog sicker te maken... wat doe je dan? wachten tot de volgende dag, of moet je zelf ook wat kunnen?
je hoeft het toch niet te kunnen spellen? FF flink inlezen is toch niet zo erg als je wilt gaan bloggen, achtergrondmuziekje en whatnot?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Sja maar als je met "Hello World" moet beginnen, heb je een site als in het voorbeeld niet binnen een week in de lucht. En ook niet binnen een maand of 3.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |