abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71565704
actieve vakanties schelen ook wel een hoop. Heb heel veel brood gegeten, iets dat ik normaal nooit doe, maargoed, dat was de makkelijkste optie, maargoed.. we waren dan ook van 9 uur tot 9 uur in touw met vanalles.
Toch heb ik niet alleen zoiets van 'ik beweeg veel, dus mag ik ook meer ongezond eten', aangezien ik liever veel gezond eet dan veel ongezond.. zeg maar.. mn lichaam raakt sinds ik 't roer heb omgegooid (en dan vooral mn darmen) echt van streek als ik 2 dagen achter elkaar vet eet
Ja doei.
pi_71565824
Wat ik veel zorgwekkender vind, is dat Dyna volop zit te fokken, terwijl hij met een groep jongeren op de camping zit
pi_71565840
die zijn nu de camping aan het afbreken
Ja doei.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:42:11 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_71566191
Een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van het gezelschap waarin je je begeeft.

Maar dyna, ik zou gewoon eens kijken of je voor kan stellen dat je een grote pan gezonde pasta maakt ofzo, misschien vinden je vrienden dat best wel stoer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71566263
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef Troel het volgende:
Een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van het gezelschap waarin je je begeeft.
Ik ga altijd met het beste gezelschap wat ik kan bedenken op vakantie: mezelf.

Maar afijn, als je gewoon zin hebt om je 2 weken lang niet te bewegen en je vol te proppen, dan moet je dat vooral doen, moet je alleen niet zeiken dat je aankomt.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:45:12 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_71566283
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ga altijd met het beste gezelschap wat ik kan bedenken op vakantie: mezelf.

Maar afijn, als je gewoon zin hebt om je 2 weken lang niet te bewegen en je vol te proppen, dan moet je dat vooral doen, moet je alleen niet zeiken dat je aankomt.
Dat laatste is zeker waar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71566288
*om een hoekje komt kijken..

Lees weer wat meer mee en heb verleden week het hardlopen (evy vanaf het begin en 2 maal per week ivm gevoelige schenen) weer opgepakt. In maart waren we, de mr en ik, er al aan begonnen maar door gezondheidsissues van mezelf (die helaas niet meer weggaan) en hele nare gebeurtenissen in de familie van de mr kwam het tot stilstand.

Vorige week dus weer terug opnieuw begonnen bij les 1. En bedacht me dat wat meelezen hier, tips vergaren en wat meeposten misschien niet verkeerd is

Heb geen doel voor ogen behalve gezond eten/ bewegen en beter in mijn vel zitten. (doelen hebben werkt bij mij niet zo goed heb ik in het verleden gemerkt... en als ik dan gefrustreerd raak omdat iets niet lukt dan gooi ik de handdoek in de ring dus gezond en bewegen lijkt me een prima haalbaar doel )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71566302
DE!

You go girl!
Ja doei.
pi_71566387
Op vakantie eet ik gewoon waar ik zin in heb, maar meestal beweeg ik dan ook meer behalve de keer omdat mijn vriend door zijn enkel ging
pi_71566404
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:48 schreef Miss_S het volgende:
Op vakantie eet ik gewoon waar ik zin in heb, maar meestal beweeg ik dan ook meer behalve de keer omdat mijn vriend door zijn enkel ging
dan moet je juist extra veel lopen om hem te vertroetelen
Ja doei.
pi_71566988
Succes DE
pi_71569556
Ik ben vandaag ook weer begonnen met Evy. Deze keer op een hoger tempo, waardoor ik weer helemaal kapot was na les 1. Ik wil echt een keer 5km in een half uur halen. Ik heb me ook weer ingeschreven voor een hardloopwedstrijd in oktober als stok achter de deur.
pi_71569580
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan moet je juist extra veel lopen om hem te vertroetelen
Dat wel maar sporten niet
pi_71575235
Beste afvallers,

Ik ben druk bezig met een nieuw strijdplan tegen de extra kilo's. Momenteel weeg ik 93kg en ik wil naar 85kg toe. Daarna misschien nog wel lager dat bekijk ik tegen die tijd voor de spiegel wel .

In het verleden heb ik veel gesport, een marathon gelopen, meerdere halve en vaak lange afstanden gefietst. Dit wil ik nooit meer doen. Sporten wil ik blijven doen, maar niet meer met schema's, dat verpest alle lol.

Goed nu heb ik het volgende uitgezocht:

- Om 1 kg af te vallen moet je 9000kcal verbranden.
- fietsen 16 km/uur >> 4,0 kcal per kg per uur
- wandelen 5 km/uur >> 3,5 kcal per kg per uur

Met andere woorden als ik lopend naar mijn werk ga in plaats van met de fiets dan weeg ik over 42 (werk)weken 85kg.

Dat duurt me dus te lang. Nu hoor ik ook veel verhalen over het feit dat coca-cola light enorm slecht voor je is. De theorie (Google) leert mij dat de cola zelf niet slecht is maar dat het een calorie behoefte opwekt. Dit wil ik allemaal best geloven. Ik drink er liters van. Laten we zeggen 1 liter per dag.

Stel ik drink nooit meer cola. Hoelang duurt het dan voordat ik 85kg weeg?

(Je mag er best een weekje naast zitten :p)
pi_71575620
edit: laat maar.. rekenfout
pi_71576532
Gezond afvallen is grofweg 0,5 - 1 kg per week, even geen rekening houdend met dat je in het begin meer per week kan afvallen en later soms op een plateau komt (wel lichamelijke aanpassingen zoals bijv. spiervorming maar geen resultaat op de weegschaal) Voor 8kg zou je dan dus tussen de 8 en 16 weken bezig zijn.

Zeggen hoeveel geen cola light drinken zou helpen gaat niet omdat niet bekend is hoeveel je er minder door zou eten. Beter is om te kijken naar wat je gemiddeld op een dag eet en wat je daarin zou kunnen veranderen.
pi_71585180
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
actieve vakanties schelen ook wel een hoop. Heb heel veel brood gegeten, iets dat ik normaal nooit doe, maargoed, dat was de makkelijkste optie, maargoed.. we waren dan ook van 9 uur tot 9 uur in touw met vanalles.
Toch heb ik niet alleen zoiets van 'ik beweeg veel, dus mag ik ook meer ongezond eten', aangezien ik liever veel gezond eet dan veel ongezond.. zeg maar.. mn lichaam raakt sinds ik 't roer heb omgegooid (en dan vooral mn darmen) echt van streek als ik 2 dagen achter elkaar vet eet
Mijn darmen werken altijd zo super goed op vakantie omdat het toch vetter is als thuis in een restaurant krijg je toch bijna altijd friet bij je eten. Juist thuis werken ze zo vervelend hoe gezonder hoe vervelender ze zijn.
pi_71587386
Vervelend dat je darmen thuis zo vervelend werken Riann.. Mijn darmen zijn ook nogal vet en ook stress gevoelig dus dat is soms ook wel lastig maar sinds ik iets meer vet gebruik juist lijkt het alsof ze minder snel van streek zijn als ze dan eens een keer iets anders dan thuis binnenkrijgen.

Over hardlopen gesproken: was gisteravond nog even met de mr naar de Decathlon gegaan (wat een inmense winkel zeg ) en een 3/4 hardloopbroek gescoord voor maar 13 euro. Meteen een dryfit shirt erbij maar dus voor maar 20 euro heb je daar een nieuwe outfit.

Vanavond weer hardlopen dus, op de atletiekbaan. Dat loopt namelijk echt lekker verend en egaal. Denk dat we pas na negen uur gaan ofzo, dan koelt het weer wat af
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:45:52 #294
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_71589057
Oe, goeie tip DE, ik ga als we op vakantie zijn in Frankrijk ook weer even dingetjes scoren daar.

En ik heb gisteren weer heerlijk gelopen met m'n collega's. De meest fanatieke collega was weer terug van vakantie dus we hebben weer eens het grotere rondje gepakt.
pi_71589231
Loop jij ook in je lunchpauze Jojo?
pi_71589349
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef ErikN het volgende:
Beste afvallers,

Ik ben druk bezig met een nieuw strijdplan tegen de extra kilo's. Momenteel weeg ik 93kg en ik wil naar 85kg toe. Daarna misschien nog wel lager dat bekijk ik tegen die tijd voor de spiegel wel .

In het verleden heb ik veel gesport, een marathon gelopen, meerdere halve en vaak lange afstanden gefietst. Dit wil ik nooit meer doen. Sporten wil ik blijven doen, maar niet meer met schema's, dat verpest alle lol.

Goed nu heb ik het volgende uitgezocht:

- Om 1 kg af te vallen moet je 9000kcal verbranden.
- fietsen 16 km/uur >> 4,0 kcal per kg per uur
- wandelen 5 km/uur >> 3,5 kcal per kg per uur

Met andere woorden als ik lopend naar mijn werk ga in plaats van met de fiets dan weeg ik over 42 (werk)weken 85kg.

Dat duurt me dus te lang. Nu hoor ik ook veel verhalen over het feit dat coca-cola light enorm slecht voor je is. De theorie (Google) leert mij dat de cola zelf niet slecht is maar dat het een calorie behoefte opwekt. Dit wil ik allemaal best geloven. Ik drink er liters van. Laten we zeggen 1 liter per dag.

Stel ik drink nooit meer cola. Hoelang duurt het dan voordat ik 85kg weeg?

(Je mag er best een weekje naast zitten :p)
Rekensommetjes en dergelijke zijn heel leuk alleen onnauwkeurig omdat elk lichaam anders is. Daarnaast zijn er tig variabelen welke invloed hebben op het afvallen, stofwisseling bijvoorbeeld.

Het lijkt mij ook niet echt de juiste manier om precies uit te rekenen waar je mee afvalt. Je kijkt nu alleen naar het bewegen om af te vallen, beter lijkt het mij om te kijken waardoor je op je huidige gewicht zit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71589444
Straks weer naar de sportschool. Moet het ritme er echt goed inkrijgen wel.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_71590262
1 kg vet verbranden zou iets van 7000 kcal moeten kosten, geen 9000. Maar dat soort sommetjes hebben weinig nut
pi_71590381

En ik ben er weer bij... Ik eet netjes en gezond op dit moment, en ik vertrek zo naar Bremen, vanavond daar weer eens een stukje skaten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_71593172
ik d8 laat ik ook maar meedoen ben op 2 juni begonnen en ben nu na 2 maanden 6 kilo kwijt dus hoi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')