abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:23:44 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70770517
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:21 schreef cyclechick het volgende:
Oh dear, dat was wel een lange post zo voor de morgen!

ik heb trouwens al 2 dagen op rij geen warm water. net 4 dagen op werchter niet kunnen douchen en nu kan het weeer niet
DAt is balen! Boiler/geiser kapot?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70770519
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Tinkepink het volgende:
Even iets hééél anders: (pas op! egopost!)

Ik heb van dat surfershaar dat in de zomer helemaal wit uitslaat en droog wordt. Nu heb ik dus spierwitte punten, een natuurlijk coupe soleil (wit) en de rest is blond met een uitgroei van een halve cm (normaal blond)
Nu ben ik van mening dat lichtblond = ordinair, dus er moet wat gebeuren.

Gisteren haarverf gehaald: casting creme gloss akazienhonig [ afbeelding ]
Stiekem blijkt het alleen geen haarverf te zijn, maar een veel te dure spoeling. En nu twijfel ik: wel kleuren met dit spul of niet?

+
mooie nuance
beter voor het haar dan verven
kan ik nu meteen doen ipv eerst weer 15 km auto te moeten rijden
-
te duur voor een spoeling
kleur verdwijnt binnen 8 weken
kleur is misschien toch iets te licht?
minimaal 8 weken wachten voor ik het weer kan kleuren
hmmm ik heb niet zoveel verstand van dit soort dingen, maar kan een kleurspoeling niet ook ontzettend oplichten? dat het met 3 weken weer helemaal licht is geworden? en dan moet je dus 5 weken wachten nog... Ik heb overigens die reactie in de zomer, heb nu ook allemaal witte plukjes door mijn haar, maar over t algemeen is het niet superlicht dus ik vind het wel leuk
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70770540
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh ja, die kan ik ook nog opperen. Popo was vorige keer erg lekker iig!
Ik heb weleens lekker gegeten bij de Dromaai, du Commerce, en een of ander hip tentje aan de Waalkade. Daar hadden ze allemaal studentenmenu's. Oja, en die pizzeria bij de Molenstraat, Pinoccio. Maar goed, die ken je misschien allang.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70770548
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAt is balen! Boiler/geiser kapot?
geen idee, we hebben een gezamelijke boiler in het gebouw, en die wordt gefixt, heb ook een briefje gekregen (om 10,00) dat er vandaag vanaf 08.00 geen warm water is wegens werkzaamheden Als ze dat nou gister hadden gedaan, dan had ik voor 08.00 kunnen douchen...
pi_70770552
Ik ben juist dol op zomerhaar, met al die schakeringen blond door elkaar. Lichtblond is alleen ordinair indien in combinatie met een tokkiehoofd en dat heb jij in mijn herinnering heul niet!! Van spoelingen heb ik geen verstand verder, dus dat weet ik niet.
pi_70770619
Oef. Het regent hier behoorlijk.

Ik wilde nog naar buiten gaan. Verdorie ;{
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:27:22 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70770620
Mijn huidige haarkleur maakt me heel bleek. Het lijkt een beetje op van dat oost-europese peroxidehaar Gelukkig niet egaal wit/geel, maar toch
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:27:54 #108
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70770630
Ik zou geen spoeling doen. Om de reden die cycle ook al gaf, het licht heel snel op, ben je alsnog héél blond.
Al heb ik alleen ervaring met donkere spoelingen/verf.
Wel een mooi kleurtje
pi_70770637
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik ben juist dol op zomerhaar, met al die schakeringen blond door elkaar. Lichtblond is alleen ordinair indien in combinatie met een tokkiehoofd en dat heb jij in mijn herinnering heul niet!! Van spoelingen heb ik geen verstand verder, dus dat weet ik niet.
zomerhaar vooral als je een tijdje op het strand hebt geleefd, dan ist helemaal mooi En in combi met een bruin hoofd, dan knallen lichte ogen er zo mooi uit
pi_70770660
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb weleens lekker gegeten bij de Dromaai, du Commerce, en een of ander hip tentje aan de Waalkade. Daar hadden ze allemaal studentenmenu's. Oja, en die pizzeria bij de Molenstraat, Pinoccio. Maar goed, die ken je misschien allang.
Pinoccio dan ga ik liever naar Donatello's.
Du Commerce heb ik een keer gegeten, maar daar smaakte mn gerecht naar karton

en dat hippe tentje zal RIVA wel geweest zijn

De Dromaai ken ik niet...
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:29:55 #111
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70770688
Ik vind blond zomerhaar ook heel mooi Veel mooier dan een coupe soleil van de kapper. Maar je moet er wel een beetje het hoofd voor hebben.
pi_70770762
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pinoccio dan ga ik liever naar Donatello's.
Du Commerce heb ik een keer gegeten, maar daar smaakte mn gerecht naar karton

en dat hippe tentje zal RIVA wel geweest zijn

De Dromaai ken ik niet...
Hmz, ik vond de pizza met sla wel apart. Riva klinkt wel bekend ja.

Dromaai vond ik wel leuk, beetje een standaard eetcafé-menu maar wel lekker en goedkoop. Het zit een stukje buiten het centrum maar ik zou je niet kunnen zeggen waar precies, als ik in Nijmegen ben loop ik gewoon achter m'n ouders en zusje aan want die hebben er gewoond/woont er nog steeds.

Anyway, Mexicaans is eigenlijk veel lekkerder.
pi_70770785
Ze zijn het brandalarm aan het testen al heel lang Superhard en nu gaat hij af in mijn kamer
pi_70770787
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Camelot zijn we al zooooooo vaak geweest, RIVA ook (die best lekkere dingen heeft overigens )

Popo ben ik toen met m'n verjaardag 1 keer geweest en vond zowel de wijn als de enchilada's echt geweldig..

alleen moet je Guacamole er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitspreken, want ze kwam terug met de (verrassende) mededeling, dat ze 'helaas geen macaroni hadden...'
pi_70770809
Plan de campagne:
O: yoghurt met klein beetje muesli en verse aardbeien
T: druiven
L: 2x boterham met een halve avocado/kipfilet/tomaat/sla
T: amandelen
D: (vroeg!) volkoren pasta met wokgroente en rode saus
S: wielrennen, benen hebben zoveel rust gekregen ik voel dat ik ga knallen
T: bakje citroenkwark

best een mooi lijstje eigenlijk zo, toch?
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:36:03 #116
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70770850
quote:
Ik word er gek van, krijg weer dat blonde van uit m'n jongen jaren terug in m'n haar.
pi_70770936
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef P.F het volgende:
Ze zijn het brandalarm aan het testen al heel lang Superhard en nu gaat hij af in mijn kamer
Pffff zo ik kan mijzelf weer horen denken!

Ik kwam echt in een hele schattige pyjama naar buiten strompelen en toen vroegen de werkmannen ook nog "doet ie het bij jou". Ja !!!!!
En buiten mijn deur hangt ook nog de grote superharde lawaaimaak alarm ding en overal was geluid. Als er brand zou zijn zou ik alleen al gek worden van het alarm
pi_70770986
*plop*
Ja doei.
pi_70771014
quote:
Ik ook . Mn haar krijgt 10 kleuren blond, van donker naar licht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70771018
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Camelot zijn we al zooooooo vaak geweest, RIVA ook (die best lekkere dingen heeft overigens )

Popo ben ik toen met m'n verjaardag 1 keer geweest en vond zowel de wijn als de enchilada's echt geweldig..

alleen moet je Guacamole er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitspreken, want ze kwam terug met de (verrassende) mededeling, dat ze 'helaas geen macaroni hadden...'
!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:43:15 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70771041
Ik ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Net nu ik me er op ingesteld had lekker thuis te blijven en huisvrouw te worden (voor zolang het leuk is)
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 10:43:19 #122
70532 loveli
N
pi_70771042
PF, wees blij. In m'n oude flat kon het brandalarm een uur afgaan en je hoorde niets. Toen er een keer echt brand was, hebben ze dus overal ruitjes van deuren ingetikt om mensen wakker te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 10:45:07 #123
70532 loveli
N
pi_70771086
Tink, je kunt toch nog steeds 'nee' zeggen? Als het niet goed voelt, niet tekenen. Of je vraagt zoveel geld dat het voor jou leuk wordt om te werken (als ze dat willen betalen).
crap in = crap out
pi_70771088
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Net nu ik me er op ingesteld had lekker thuis te blijven en huisvrouw te worden (voor zolang het leuk is)
Met die man die jou niet zo zag zitten maar waarmee je intensief samen zou moeten werken?
pi_70771105
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef loveli het volgende:
PF, wees blij. In m'n oude flat kon het brandalarm een uur afgaan en je hoorde niets. Toen er een keer echt brand was, hebben ze dus overal ruitjes van deuren ingetikt om mensen wakker te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ze werken iig en bij mij extra goed
SPOILER
pi_70771125
Ik krijg nu al blonde lokken in m'n haar en ik vind het nu wel goed maar over een tijdje worden ze oranje Bweh.
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 10:46:55 #127
70532 loveli
N
pi_70771140
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja ze werken iig en bij mij extra goed
SPOILER
SPOILER
crap in = crap out
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:49:10 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70771206
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Met die man die jou niet zo zag zitten maar waarmee je intensief samen zou moeten werken?
Ja. Ik heb het net nog nagevraagd en ik had gelijk: hij is bang de touwtjes uit handen te geven. Daarop heb ik aangegeven dat ik -precies om deze reden- mijn twijfels heb en dat ik dit graag met betreffende persoon wil bespreken. Dat was oke.

En @loveli: op basis van eerdere gesprekken heb ik de indruk gekregen dat ze inderdaad zoveel willen betalen dat het leuk wordt om te werken (bruto net zoveel als ik nu freelance verdien + auto van de zaak + telefoon + laptop + pensioen + vakantiedagen + ziektekosten etc.). Maar thuis zijn is eigenlijk nog leuker

Ach, ik heb nog even de tijd om er over na te denken. En dat ga ik dus ook maar doen.

OT maar weer: ik neem maar eens een bakje yoghurt denk ik. Of een kiwi.
pi_70771353
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Ik heb het net nog nagevraagd en ik had gelijk: hij is bang de touwtjes uit handen te geven. Daarop heb ik aangegeven dat ik -precies om deze reden- mijn twijfels heb en dat ik dit graag met betreffende persoon wil bespreken. Dat was oke.

En @loveli: op basis van eerdere gesprekken heb ik de indruk gekregen dat ze inderdaad zoveel willen betalen dat het leuk wordt om te werken (bruto net zoveel als ik nu freelance verdien + auto van de zaak + telefoon + laptop + pensioen + vakantiedagen + ziektekosten etc.). Maar thuis zijn is eigenlijk nog leuker

Ach, ik heb nog even de tijd om er over na te denken. En dat ga ik dus ook maar doen.

OT maar weer: ik neem maar eens een bakje yoghurt denk ik. Of een kiwi.
Moet het perse een fulltime functie zijn? Kun je niet en werken en een aantal dagen thuis zijn?
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:57:06 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70771433
Dat soort werk is heel moeilijk te vinden cyclechick. Dit is trouwens ook geen fulltimefunctie, maar op mijn verzoek "slechts" 32 uur. Al werd in het laatste gesprek al aangegeven dat een 9-5 mentaliteit niet gewenst is (lees: laat je onbetaald uitbuiten, al krijg je hier wel vrije dagen terug voor je overuren)
pi_70771447
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef kwakveense het volgende:

maarrrrrrr vrijdag zwemmen met lein!
Inderdaad!
pi_70771501
gezellig
Ja doei.
pi_70771502
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
Dat soort werk is heel moeilijk te vinden cyclechick. Dit is trouwens ook geen fulltimefunctie, maar op mijn verzoek "slechts" 32 uur. Al werd in het laatste gesprek al aangegeven dat een 9-5 mentaliteit niet gewenst is (lees: laat je onbetaald uitbuiten, al krijg je hier wel vrije dagen terug voor je overuren)
Je klinkt niet heel erg positief..
pi_70771520
@Tink.. zou je niet gewoon even Zen blijven met je 'werkeloosheid'. Volgens mij heb jij als je met je vingers knipt weer een nieuwe baan als je er aan toe bent... blijf nog even Zen!
Ja doei.
pi_70771552
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Inderdaad!
wat goed dat jullie gaan zwemmen!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:03:02 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70771599
ik kan niet mee naar Amsterdam. Het is namelijk een hotelkamer voor 1 persoon en hij kan het niet veranderen of cancellen. Balen zeg.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 11:03:24 #137
70532 loveli
N
pi_70771615
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Eens. Klinkt als goed betaald balen.
crap in = crap out
pi_70771633
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef P.F het volgende:

[..]

dat dus inderdaad..
Als het zo goed voelt om thuis te zijn, en je daar zo van geniet en het is ook mogelijk, waarom doe je dat dan niet nog even?
pi_70771712
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
ik kan niet mee naar Amsterdam. Het is namelijk een hotelkamer voor 1 persoon en hij kan het niet veranderen of cancellen. Balen zeg.
Ik heb even gemist wat je in amsterdam zou gaan doen?
Maar balen voor je, dat je niet meekan!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:08:53 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70771782
Omdat ik bang ben dat ik dan nooit meer aan de slag kom. Dat is op jullie leeftijd nog geen issue, maar als je tegen de 40 loopt én kinderen hebt én in een dorp woont in een omgeving waar weinig werkgelegenheid is én een onpraktische HBO-opleiding hebt, wordt zoiets wel heel belangrijk.

Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen gebeuren dat mijn man ziek wordt/dood gaat/wil scheiden/werkeloos wordt en dan moet ik voor het inkomen zorgen. Ook moet je tegenwoordig als vrouw voor je eigen pensioen zorgen. En als je te oud bent of te lang uit het arbeidsproces wil niemand je meer hebben. Daarom dus.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:09:35 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70771800
quote:
Ja
pi_70771836
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat ik bang ben dat ik dan nooit meer aan de slag kom. Dat is op jullie leeftijd nog geen issue, maar als je tegen de 40 loopt én kinderen hebt én in een dorp woont in een omgeving waar weinig werkgelegenheid is én een onpraktische HBO-opleiding hebt, wordt zoiets wel heel belangrijk.

Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen gebeuren dat mijn man ziek wordt/dood gaat/wil scheiden/werkeloos wordt en dan moet ik voor het inkomen zorgen. Ook moet je tegenwoordig als vrouw voor je eigen pensioen zorgen. En als je te oud bent of te lang uit het arbeidsproces wil niemand je meer hebben. Daarom dus.
maar je moet ook aan je ZELF denken... op dit moment, waar je zelf gelukkig van wordt.. je blind staren op de toekomst kan ook in je nadeel werken
Ja doei.
pi_70771851
quote:
Maar zou je dan op hem gaan wachten tot hij terug was? Waar in Amsterdam staat dat hotel?
pi_70771903
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
wat goed dat jullie gaan zwemmen!!
Ben al lang blij dat ik niet alleen hoef
pi_70771933
quote:
Zit het hotel verder helemaal vol? Anders kan je zelf een eigen kamer boeken .
pi_70771966
http://www.perrysport.nl/(...)wildebeast/zoek_yes/

deze broek lijkt me wel wat, mooi ding! Morgen maar's passen
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 11:16:40 #147
70532 loveli
N
pi_70771969
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:08 schreef Tinkepink het volgende:

Uhm.. voor die gevallen bestaan resp verzekeringen en alimentatie. En jou kennende regel je bij een scheiding/zieke man heel snel een baan, ook al moet je dan samenwerken met iemand die de touwtjes graag in handen heeft. Nu heb je die druk niet, dus je hebt opties.
crap in = crap out
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:22:56 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70772138
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:

Sekseh! .
Niet meer actief op Fok!
pi_70772144
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:24:07 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70772164
Vik: balen zeg! Kan je niet gewoon naar binnen sneaken en daar dan blijven? Desnoods een matje meenemen ofzo?

Tink: klinkt niet alsof je heel enthousiast bent... Kan je niet uitleggen dat je pas per 1 september op z'n vroegst wil beginnen ofzo?

Loveli: klopt, ik ben al 2 weken aan het kwakkelen, maar nu echt ziek. Lig enorm te zweten, maar de thermometer zegt dat ik geen koorts heb . En echt heel heel heel erg moe en ontzettend aan het hoesten. Bonkhoofd, keelpijn, dat werk. Lig ook alleen maar te slapen nu.

A.s. zaterdag moet ik weer naar de mevroi. Nu maar eens kijken of ik een O/T/L naar binnen krijg. Heb 2 boterhammetjes uit de vriezer gehaald.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:24:13 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70772168
Ja, ik zou in het hotel blijven dan. Beetje films kijken en lezen enzo. Het gaat om NH De Doelen.
En Mark zou dus naar een concert daar, vandaar dat ik mee zou. Want ik heb een dip en ik voel me een zombie en ik moet er echt even uit en nu kan dat dus niet. Kan wel mee gaan, maar dan moet ik vanavond terug en daar heb ik ook geen zin in. Is de moeite niet. Mweeh. Ik ga gewoon nog even proberen te slapen straks.
Niet meer actief op Fok!
pi_70772200
Tink, ik kan me voorstellen dat de uitnodiging gemengde gevoelens oproept. Lastig!
Oh, ik heb trouwens goede ervaringen met kleurspoelingen om het haar donkerder te maken. Maar zorg dat het niet heel veel donkerder is dan je eigen haarkleur, want dan vervaagt de kleur snel.

Ewelina, gefeliciteerd met je cijfers! Jij kan met een goed gevoel de zomer in !

Beterschap aan XM en Moblo!

En verder weet ik het even niet...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:26:34 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70772241
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:

Leuk Goede prijs ook.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:27:34 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70772269
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik: balen zeg! Kan je niet gewoon naar binnen sneaken en daar dan blijven? Desnoods een matje meenemen ofzo?
Het is wel een tweepersoonsbed, maar we zijn bang dat we gesnapt worden en ik heb niet zoveel zin om laat op de avond onverwachts nog terug te moeten .

En ik denk dat ik ook gewoon thuis moet blijven en moet proberen te slapen. Ik voel me zo licht in m'n hoofd.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:28:51 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70772312
Wat groeien nagels hard trouwens .

Eergisteren gelakt en nu alweer een randje van 1 mm onderaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_70772504
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Wat groeien nagels hard trouwens .

Eergisteren gelakt en nu alweer een randje van 1 mm onderaan .
Da's de warmte, dan groeien ze sneller

Zoooo, veel suiker is echt niet goed voor mij een beetje kan ik altijd wel hebben, maar na iets van 300-400 gram jellybeans krijg ik hoofdpijn, slaap ik slecht en heb ik blijkbaar de dag erna buikpijn
Vandaag maar en brave dag plannen, dan
pi_70772559
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is wel een tweepersoonsbed, maar we zijn bang dat we gesnapt worden en ik heb niet zoveel zin om laat op de avond onverwachts nog terug te moeten .

En ik denk dat ik ook gewoon thuis moet blijven en moet proberen te slapen. Ik voel me zo licht in m'n hoofd.
Dan geloof ik niet dat er niet nog iemand bij mag/kan??
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:35:56 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70772580
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan geloof ik niet dat er niet nog iemand bij mag/kan??
Kan wel, mag niet en ik doe het dus niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_70772607
neem je toch een luchtbed mee?
Ja doei.
pi_70772641
Waarom mag dat niet? Ik neem aan dat het hotel het niet erg vindt om 2 personen in rekening te brengen in plaats van 1.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:37:30 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70772652
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
neem je toch een luchtbed mee?
Daar gaat het niet om. Het is wel een tweepersoonsbed, maar ik heb geen zin om eruit gebonjourd te worden als ze erachter komen dat er toch twee personen op een eenpersoonskamer verblijven.

@ DaD: omdat het een eenpersoonskamer is dus .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:38:52 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70772697
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het is wel een tweepersoonsbed, maar ik heb geen zin om eruit gebonjourd te worden als ze erachter komen dat er toch twee personen op een eenpersoonskamer verblijven.
Ze zullen hoogstens een extra toeslag in berekening brengen. Lijkt me sterk dat ze je midden in de nacht de straat opzetten. Is ook geen reclame voor hen he en de hotelbranche heeft het erg zwaar op het moment.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70772702
alsof ze dat gaan controleren.. weet je hoeveel mensen een hoer uitnodigen op een 1persoonskamer
Ja doei.
pi_70772752
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

@ DaD: omdat het een eenpersoonskamer is dus .
Volgens mij is het een tweepersoonskamer als er een tweepersoons bed in staat ?!
pi_70772783
Was het jouw idee om mee te gaan of dat van Mark?
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 11:41:34 #166
70532 loveli
N
pi_70772807
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom mag dat niet? Ik neem aan dat het hotel het niet erg vindt om 2 personen in rekening te brengen in plaats van 1.
Misschien ivm het aantal personen in het hotel en de brandweer? Verder vind ik dat Vik minstens 1 keer in haar leven iets moet doen wat niet volgens de regeltjes is. Zoals in een tweepersoonsbed op een eenpersoonskamer kruipen, bijvoorbeeld.
crap in = crap out
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:41:43 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70772811
Mijn idee. Hoezo?
Maar ik ga dus niet mee. Beetje als een zombie door A'dam zwalken zeker .
Niet meer actief op Fok!
pi_70772927

Wat voor spelletje/dansje is dat !
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:45:51 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70772945
Tink, ik heb precies dezelfde spoeling altijd (al gebruik ik chocoladebruin). En hij "pakt" best heel goed, deze is ook niet zo schadelijk dus je kan hem best een paar keer achter elkaar doen en dan blijft ie net zo goed zitten als verf, zeker op haar wat gebleekt is .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_70772947
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Mijn idee. Hoezo?
En Mark ging toen bellen of het kon en toen kon het niet.. Hm... Ik weet het niet... Volgens mij mag het wel.
pi_70772969
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Vivi het volgende:
Tink, ik heb precies dezelfde spoeling altijd (al gebruik ik chocoladebruin). En hij "pakt" best heel goed, deze is ook niet zo schadelijk dus je kan hem best een paar keer achter elkaar doen en dan blijft ie net zo goed zitten als verf, zeker op haar wat gebleekt is .
Had jij nu bruin of blond haar van nature?
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:47:50 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70773006
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Vivi het volgende:
Thanks. Dan ga ik het toch maar uitproberen. Ik heb geen zin om terug te rijden en ik wil *nu* mijn haar doen.

Edit: doe je dan ook eerst de uitgroei 15 minuten en dan de rest van het haar (dat in mijn geval dus toch wat lichter is) maar 5 minuten? Dat laatste lijkt mij zo kort.
pi_70773058
Blegh...
SPOILER
Lijstje dan maar...
O: 2 sneetjes geroosterd brood met een gekookt eitje en wat halfvolle mayo
T: Liga Fruitkick appel en gedroogde abrikozen (ijzerrr)
L: Waldkornbol met salami
T: brood met Philadelphia
D: pasta met courgette, champignons, ui en knoflook, met een vegaburger (past er niet bij maarja)
T: fruit of zo'n flesje met fruit
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:49:35 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70773060
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Had jij nu bruin of blond haar van nature?
Donkerblond! (Hoewel.. de laatste keer dat ik mijn natuurlijke kleur heb gezien was ik 14 ).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 11:50:07 #175
70532 loveli
N
pi_70773085
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Mijn idee. Hoezo?
Co of PF's nummer vragen als back-up voor het geval je eruit gegooid wordt.
crap in = crap out
pi_70773150
Ik moet een beetje lachen, mini. Omdatje 't een tsunami noemt, mental image van hier tot gunder Had je nou een mirena of een gynefix?
pi_70773187
kokoskoekje
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:56:32 #178
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70773294
Ik ben erg Slank-unworthy nu maar mijn cake wordt epic
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70773379
ik zit hier zooooooooooooooo te huilen

van verkoudheid.. het is echt te vervelend ik zie niets
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:00:03 #180
148689 Muis006
pi_70773412
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier zooooooooooooooo te huilen

van verkoudheid.. het is echt te vervelend ik zie niets
Neem nog een kokoskoekje dan voel je je vast beter!

Ik moet een keer kokoskoekjes maken.
pi_70773436
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben erg Slank-unworthy nu maar mijn cake wordt epic
Ja. De appel-abrikozenjamcake? Foto. Recept. Ik beoordeel wel of ie de titel Epic waard is Jij WoW't niet eens meer...
pi_70773468
maar 's pauze houden...
Ja doei.
pi_70773479
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet een beetje lachen, mini. Omdatje 't een tsunami noemt, mental image van hier tot gunder Had je nou een mirena of een gynefix?
Sorry voor de onsmakelijke mental image.
Ik heb een multiload, da's koper dus ik had het op zich wel verwacht, maarja. Wel een geluk dat het niet meer zo warm is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:03:06 #184
148689 Muis006
pi_70773520
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. De appel-abrikozenjamcake? Foto. Recept. Ik beoordeel wel of ie de titel Epic waard is Jij WoW't niet eens meer...
Yess de appel-abrikozenjamcake! Hij is cheat want ik gebruik Plusmix maar het gaat om de nostalgie want mijn oma maakte hem vroegah precies zo. Gewoon de cakemixaanwijzingen een beetje volgen (ik doe er wel altijd wat bicarbonaat, citroensap en citroenrasp bij), appelz schillen en in plakjes. Cakebeslag in de vorm, dan de appel. Ik doe beslag, appel, beslag, appel. En dan de oven in en als hij klaar is de abrikozenjam erop doen (wel losroeren) als de cake nog warm is, want dan wordt dat een lekker laagje.

Foto komt als ie af is
pi_70773543
God ik heb een partij HOOFDPIJN. En ze zijn recht boven mn kantoor aan het leuren en sleuren met meubilair Za-lig
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 12:11:42 #186
70532 loveli
N
pi_70773797
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sorry voor de onsmakelijke mental image.
Ik heb een multiload, da's koper dus ik had het op zich wel verwacht, maarja. Wel een geluk dat het niet meer zo warm is.
Even ge-googled en verhip, je kunt ze gewoon online bestellen
http://www.xanthe.nl/artikelen.php?random=2&categorie=2

Waarom heb je eigenlijk deze en niet de gynefix?
crap in = crap out
pi_70773816
M'n huisgenootje had trouwens een paar flessen maple syrup meegenomen uit Canada. Heerlijk om aardbeitjes in te dopen! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70773832
[Anorexia] Schandalige website!

die starla arme mensen
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:15:22 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70773931
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

die starla arme mensen
Ik dacht even dat het aan mij lag, maar gelukkig niet.
pi_70773980
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Even ge-googled en verhip, je kunt ze gewoon online bestellen
http://www.xanthe.nl/artikelen.php?random=2&categorie=2

Waarom heb je eigenlijk deze en niet de gynefix?
Goh, je kunt echt alles krijgen via internet.

Geen idee eigenlijk, ik kreeg van de huisarts een recept voor deze. Maakt het wat uit dan?
pi_70774005
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje had trouwens een paar flessen maple syrup meegenomen uit Canada. Heerlijk om aardbeitjes in te dopen! .
Oh, dat is echt heerlijk, ook op pannenkoeken of wafeltjes. Heb het hier nog nooit gezien, maar wel in Duitsland, mocht je een verslaving ontwikkelen.
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 12:23:02 #192
70532 loveli
N
pi_70774187
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goh, je kunt echt alles krijgen via internet.

Geen idee eigenlijk, ik kreeg van de huisarts een recept voor deze. Maakt het wat uit dan?
Van de gynefix zou je minder bloedverlies krijgen. Alle andere spiraaltjes blijven door de T-vorm in de baarmoeder 'vast' zitten, de gynefix heeft een I-vormen wordt als het ware aan de bovenkant van de baarmoeder vastgeprikt. Omdat de baarmoeder minder reageert op de vorm van de gynefix, geeft die minder bloedverlies.
crap in = crap out
pi_70774230
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, dat is echt heerlijk, ook op pannenkoeken of wafeltjes. Heb het hier nog nooit gezien, maar wel in Duitsland, mocht je een verslaving ontwikkelen.
De natuurwinkel heeft het altijd wel.
Lekker over zo'n stapeltje pancakes
pi_70774255
Ahornsiroop kun je toch gewoon bij de natuurvoedingswinkel halen?
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:26:56 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70774314
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ahornsiroop kun je toch gewoon bij de natuurvoedingswinkel halen?
En bij de Aldi. In Duitsland tenminste.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:27:01 #196
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70774317
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

die starla arme mensen
k heb dr per ongeluk ont-trolld
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70774375
Je kan het kopen bij de natuurvoedingswinkel.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:29:19 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70774386
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef kwakveense het volgende:

[..]

k heb dr per ongeluk ont-trolld
Blijft fout dat n.b. een geneeskundestudent in zó'n topic gaat trollen.
pi_70774404
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Van de gynefix zou je minder bloedverlies krijgen. Alle andere spiraaltjes blijven door de T-vorm in de baarmoeder 'vast' zitten, de gynefix heeft een I-vormen wordt als het ware aan de bovenkant van de baarmoeder vastgeprikt. Omdat de baarmoeder minder reageert op de vorm van de gynefix, geeft die minder bloedverlies.
Oh, dat wist ik niet. Dat was misschien wel beter geweest ja. Mijn huisartsen (drie verschillende) hebben helemaal niet verteld dat er verschillende opties waren, de apotheker zei alleen dat er kleinere Multiloads waren. Ach ja, nu zit hij er eenmaal in.

Bij de natuurwinkel? Binnenkort toch eens naartoe dan.
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 12:30:22 #200
70532 loveli
N
pi_70774419
Ff hier:
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet wat ik enger vindt: het feit dat meisjes zichzelf uithongeren (om wat voor reden dan ook) of dat types als starla arts worden.
Ik vindt het nog enger dat je vermogen tot fatsoenlijk spellen er blijkbaar door wordt aangetast
en het mijne blijkbaar ook, 2 typo's weggepoetst
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')