abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:23:44 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70770517
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:21 schreef cyclechick het volgende:
Oh dear, dat was wel een lange post zo voor de morgen!

ik heb trouwens al 2 dagen op rij geen warm water. net 4 dagen op werchter niet kunnen douchen en nu kan het weeer niet
DAt is balen! Boiler/geiser kapot?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70770519
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Tinkepink het volgende:
Even iets hééél anders: (pas op! egopost!)

Ik heb van dat surfershaar dat in de zomer helemaal wit uitslaat en droog wordt. Nu heb ik dus spierwitte punten, een natuurlijk coupe soleil (wit) en de rest is blond met een uitgroei van een halve cm (normaal blond)
Nu ben ik van mening dat lichtblond = ordinair, dus er moet wat gebeuren.

Gisteren haarverf gehaald: casting creme gloss akazienhonig [ afbeelding ]
Stiekem blijkt het alleen geen haarverf te zijn, maar een veel te dure spoeling. En nu twijfel ik: wel kleuren met dit spul of niet?

+
mooie nuance
beter voor het haar dan verven
kan ik nu meteen doen ipv eerst weer 15 km auto te moeten rijden
-
te duur voor een spoeling
kleur verdwijnt binnen 8 weken
kleur is misschien toch iets te licht?
minimaal 8 weken wachten voor ik het weer kan kleuren
hmmm ik heb niet zoveel verstand van dit soort dingen, maar kan een kleurspoeling niet ook ontzettend oplichten? dat het met 3 weken weer helemaal licht is geworden? en dan moet je dus 5 weken wachten nog... Ik heb overigens die reactie in de zomer, heb nu ook allemaal witte plukjes door mijn haar, maar over t algemeen is het niet superlicht dus ik vind het wel leuk
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70770540
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh ja, die kan ik ook nog opperen. Popo was vorige keer erg lekker iig!
Ik heb weleens lekker gegeten bij de Dromaai, du Commerce, en een of ander hip tentje aan de Waalkade. Daar hadden ze allemaal studentenmenu's. Oja, en die pizzeria bij de Molenstraat, Pinoccio. Maar goed, die ken je misschien allang.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70770548
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAt is balen! Boiler/geiser kapot?
geen idee, we hebben een gezamelijke boiler in het gebouw, en die wordt gefixt, heb ook een briefje gekregen (om 10,00) dat er vandaag vanaf 08.00 geen warm water is wegens werkzaamheden Als ze dat nou gister hadden gedaan, dan had ik voor 08.00 kunnen douchen...
pi_70770552
Ik ben juist dol op zomerhaar, met al die schakeringen blond door elkaar. Lichtblond is alleen ordinair indien in combinatie met een tokkiehoofd en dat heb jij in mijn herinnering heul niet!! Van spoelingen heb ik geen verstand verder, dus dat weet ik niet.
pi_70770619
Oef. Het regent hier behoorlijk.

Ik wilde nog naar buiten gaan. Verdorie ;{
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:27:22 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70770620
Mijn huidige haarkleur maakt me heel bleek. Het lijkt een beetje op van dat oost-europese peroxidehaar Gelukkig niet egaal wit/geel, maar toch
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:27:54 #108
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70770630
Ik zou geen spoeling doen. Om de reden die cycle ook al gaf, het licht heel snel op, ben je alsnog héél blond.
Al heb ik alleen ervaring met donkere spoelingen/verf.
Wel een mooi kleurtje
pi_70770637
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik ben juist dol op zomerhaar, met al die schakeringen blond door elkaar. Lichtblond is alleen ordinair indien in combinatie met een tokkiehoofd en dat heb jij in mijn herinnering heul niet!! Van spoelingen heb ik geen verstand verder, dus dat weet ik niet.
zomerhaar vooral als je een tijdje op het strand hebt geleefd, dan ist helemaal mooi En in combi met een bruin hoofd, dan knallen lichte ogen er zo mooi uit
pi_70770660
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb weleens lekker gegeten bij de Dromaai, du Commerce, en een of ander hip tentje aan de Waalkade. Daar hadden ze allemaal studentenmenu's. Oja, en die pizzeria bij de Molenstraat, Pinoccio. Maar goed, die ken je misschien allang.
Pinoccio dan ga ik liever naar Donatello's.
Du Commerce heb ik een keer gegeten, maar daar smaakte mn gerecht naar karton

en dat hippe tentje zal RIVA wel geweest zijn

De Dromaai ken ik niet...
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:29:55 #111
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70770688
Ik vind blond zomerhaar ook heel mooi Veel mooier dan een coupe soleil van de kapper. Maar je moet er wel een beetje het hoofd voor hebben.
pi_70770762
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pinoccio dan ga ik liever naar Donatello's.
Du Commerce heb ik een keer gegeten, maar daar smaakte mn gerecht naar karton

en dat hippe tentje zal RIVA wel geweest zijn

De Dromaai ken ik niet...
Hmz, ik vond de pizza met sla wel apart. Riva klinkt wel bekend ja.

Dromaai vond ik wel leuk, beetje een standaard eetcafé-menu maar wel lekker en goedkoop. Het zit een stukje buiten het centrum maar ik zou je niet kunnen zeggen waar precies, als ik in Nijmegen ben loop ik gewoon achter m'n ouders en zusje aan want die hebben er gewoond/woont er nog steeds.

Anyway, Mexicaans is eigenlijk veel lekkerder.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70770785
Ze zijn het brandalarm aan het testen al heel lang Superhard en nu gaat hij af in mijn kamer
pi_70770787
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Camelot zijn we al zooooooo vaak geweest, RIVA ook (die best lekkere dingen heeft overigens )

Popo ben ik toen met m'n verjaardag 1 keer geweest en vond zowel de wijn als de enchilada's echt geweldig..

alleen moet je Guacamole er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitspreken, want ze kwam terug met de (verrassende) mededeling, dat ze 'helaas geen macaroni hadden...'
pi_70770809
Plan de campagne:
O: yoghurt met klein beetje muesli en verse aardbeien
T: druiven
L: 2x boterham met een halve avocado/kipfilet/tomaat/sla
T: amandelen
D: (vroeg!) volkoren pasta met wokgroente en rode saus
S: wielrennen, benen hebben zoveel rust gekregen ik voel dat ik ga knallen
T: bakje citroenkwark

best een mooi lijstje eigenlijk zo, toch?
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:36:03 #116
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70770850
quote:
Ik word er gek van, krijg weer dat blonde van uit m'n jongen jaren terug in m'n haar.
pi_70770936
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef P.F het volgende:
Ze zijn het brandalarm aan het testen al heel lang Superhard en nu gaat hij af in mijn kamer
Pffff zo ik kan mijzelf weer horen denken!

Ik kwam echt in een hele schattige pyjama naar buiten strompelen en toen vroegen de werkmannen ook nog "doet ie het bij jou". Ja !!!!!
En buiten mijn deur hangt ook nog de grote superharde lawaaimaak alarm ding en overal was geluid. Als er brand zou zijn zou ik alleen al gek worden van het alarm
pi_70770986
*plop*
Ja doei.
pi_70771014
quote:
Ik ook . Mn haar krijgt 10 kleuren blond, van donker naar licht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70771018
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Camelot zijn we al zooooooo vaak geweest, RIVA ook (die best lekkere dingen heeft overigens )

Popo ben ik toen met m'n verjaardag 1 keer geweest en vond zowel de wijn als de enchilada's echt geweldig..

alleen moet je Guacamole er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitspreken, want ze kwam terug met de (verrassende) mededeling, dat ze 'helaas geen macaroni hadden...'
!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:43:15 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70771041
Ik ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Net nu ik me er op ingesteld had lekker thuis te blijven en huisvrouw te worden (voor zolang het leuk is)
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 10:43:19 #122
70532 loveli
N
pi_70771042
PF, wees blij. In m'n oude flat kon het brandalarm een uur afgaan en je hoorde niets. Toen er een keer echt brand was, hebben ze dus overal ruitjes van deuren ingetikt om mensen wakker te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 8 juli 2009 @ 10:45:07 #123
70532 loveli
N
pi_70771086
Tink, je kunt toch nog steeds 'nee' zeggen? Als het niet goed voelt, niet tekenen. Of je vraagt zoveel geld dat het voor jou leuk wordt om te werken (als ze dat willen betalen).
crap in = crap out
pi_70771088
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Net nu ik me er op ingesteld had lekker thuis te blijven en huisvrouw te worden (voor zolang het leuk is)
Met die man die jou niet zo zag zitten maar waarmee je intensief samen zou moeten werken?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70771105
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef loveli het volgende:
PF, wees blij. In m'n oude flat kon het brandalarm een uur afgaan en je hoorde niets. Toen er een keer echt brand was, hebben ze dus overal ruitjes van deuren ingetikt om mensen wakker te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ze werken iig en bij mij extra goed
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')