DAt is balen! Boiler/geiser kapot?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:21 schreef cyclechick het volgende:
Oh dear, dat was wel een lange post zo voor de morgen!
ik heb trouwens al 2 dagen op rij geen warm water. net 4 dagen op werchter niet kunnen douchen en nu kan het weeer niet
hmmm ik heb niet zoveel verstand van dit soort dingen, maar kan een kleurspoeling niet ook ontzettend oplichten? dat het met 3 weken weer helemaal licht is geworden? en dan moet je dus 5 weken wachten nog... Ik heb overigens die reactie in de zomer, heb nu ook allemaal witte plukjes door mijn haar, maar over t algemeen is het niet superlicht dus ik vind het wel leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Tinkepink het volgende:
Even iets hééél anders: (pas op! egopost!)
Ik heb van dat surfershaar dat in de zomer helemaal wit uitslaat en droog wordt. Nu heb ik dus spierwitte punten, een natuurlijk coupe soleil (wit) en de rest is blond met een uitgroei van een halve cm (normaal blond)Nu ben ik van mening dat lichtblond = ordinair, dus er moet wat gebeuren.
Gisteren haarverf gehaald: casting creme gloss akazienhonig [ afbeelding ]
Stiekem blijkt het alleen geen haarverf te zijn, maar een veel te dure spoeling. En nu twijfel ik: wel kleuren met dit spul of niet?
+
mooie nuance
beter voor het haar dan verven
kan ik nu meteen doen ipv eerst weer 15 km auto te moeten rijden
-
te duur voor een spoeling
kleur verdwijnt binnen 8 weken
kleur is misschien toch iets te licht?
minimaal 8 weken wachten voor ik het weer kan kleuren
Ik heb weleens lekker gegeten bij de Dromaai, du Commerce, en een of ander hip tentje aan de Waalkade. Daar hadden ze allemaal studentenmenu's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, die kan ik ook nog opperen. Popo was vorige keer erg lekker iig!
geen idee, we hebben een gezamelijke boiler in het gebouw, en die wordt gefixt, heb ook een briefje gekregen (om 10,00) dat er vandaag vanaf 08.00 geen warm water is wegens werkzaamhedenquote:
zomerhaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik ben juist dol op zomerhaar, met al die schakeringen blond door elkaar. Lichtblond is alleen ordinair indien in combinatie met een tokkiehoofd en dat heb jij in mijn herinnering heul niet!! Van spoelingen heb ik geen verstand verder, dus dat weet ik niet.
Pinoccioquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb weleens lekker gegeten bij de Dromaai, du Commerce, en een of ander hip tentje aan de Waalkade. Daar hadden ze allemaal studentenmenu's.Oja, en die pizzeria bij de Molenstraat, Pinoccio. Maar goed, die ken je misschien allang.
Hmz, ik vond de pizza met sla wel apart.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pinocciodan ga ik liever naar Donatello's.
Du Commerce heb ik een keer gegeten, maar daar smaakte mn gerecht naar karton
en dat hippe tentje zal RIVA wel geweest zijn![]()
De Dromaai ken ik niet...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Camelot zijn we al zooooooo vaak geweest, RIVA ook (die best lekkere dingen heeft overigens)
Popo ben ik toen met m'n verjaardag 1 keer geweest en vond zowel de wijn als de enchilada's echt geweldig..
alleen moet je Guacamole er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitspreken, want ze kwam terug met de (verrassende) mededeling, dat ze 'helaas geen macaroni hadden...'
Ik word er gek van, krijg weer dat blonde van uit m'n jongen jaren terug in m'n haar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik ben juist dol op zomerhaar, met al die schakeringen blond door elkaar. Lichtblond is alleen ordinair indien in combinatie met een tokkiehoofd en dat heb jij in mijn herinnering heul niet!! Van spoelingen heb ik geen verstand verder, dus dat weet ik niet.
Pffff zo ik kan mijzelf weer horen denken!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef P.F het volgende:
Ze zijn het brandalarm aan het testen al heel langSuperhard en nu gaat hij af in mijn kamer
Ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Camelot zijn we al zooooooo vaak geweest, RIVA ook (die best lekkere dingen heeft overigens)
Popo ben ik toen met m'n verjaardag 1 keer geweest en vond zowel de wijn als de enchilada's echt geweldig..
alleen moet je Guacamole er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitspreken, want ze kwam terug met de (verrassende) mededeling, dat ze 'helaas geen macaroni hadden...'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Met die man die jou niet zo zag zitten maar waarmee je intensief samen zou moeten werken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Net nu ik me er op ingesteld had lekker thuis te blijven en huisvrouw te worden (voor zolang het leuk is)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef loveli het volgende:
PF, wees blij. In m'n oude flat kon het brandalarm een uur afgaan en je hoorde niets. Toen er een keer echt brand was, hebben ze dus overal ruitjes van deuren ingetikt om mensen wakker te maken.Nou ja ze werken iig en bij mij extra goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ze werken iig en bij mij extra goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja. Ik heb het net nog nagevraagd en ik had gelijk: hij is bang de touwtjes uit handen te geven. Daarop heb ik aangegeven dat ik -precies om deze reden- mijn twijfels heb en dat ik dit graag met betreffende persoon wil bespreken. Dat was oke.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met die man die jou niet zo zag zitten maar waarmee je intensief samen zou moeten werken?
Moet het perse een fulltime functie zijn? Kun je niet en werken en een aantal dagen thuis zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het net nog nagevraagd en ik had gelijk: hij is bang de touwtjes uit handen te geven. Daarop heb ik aangegeven dat ik -precies om deze reden- mijn twijfels heb en dat ik dit graag met betreffende persoon wil bespreken. Dat was oke.
En @loveli: op basis van eerdere gesprekken heb ik de indruk gekregen dat ze inderdaad zoveel willen betalen dat het leuk wordt om te werken (bruto net zoveel als ik nu freelance verdien + auto van de zaak + telefoon + laptop + pensioen + vakantiedagen + ziektekosten etc.). Maar thuis zijn is eigenlijk nog leuker![]()
Ach, ik heb nog even de tijd om er over na te denken. En dat ga ik dus ook maar doen.
OT maar weer: ik neem maar eens een bakje yoghurt denk ik. Of een kiwi.
Je klinkt niet heel erg positief..quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
Dat soort werk is heel moeilijk te vinden cyclechick. Dit is trouwens ook geen fulltimefunctie, maar op mijn verzoek "slechts" 32 uur. Al werd in het laatste gesprek al aangegeven dat een 9-5 mentaliteit niet gewenst is (lees: laat je onbetaald uitbuiten, al krijg je hier wel vrije dagen terug voor je overuren)
wat goed dat jullie gaan zwemmen!!quote:
dat dus inderdaad..quote:
Ik heb even gemist wat je in amsterdam zou gaan doen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:ik kan niet mee naar Amsterdam. Het is namelijk een hotelkamer voor 1 persoon en hij kan het niet veranderen of cancellen. Balen zeg.
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
ik kan niet mee naar Amsterdam. Het is namelijk een hotelkamer voor 1 persoon en hij kan het niet veranderen of cancellen. Balen zeg.
maar je moet ook aan je ZELF denken... op dit moment, waar je zelf gelukkig van wordt.. je blind staren op de toekomst kan ook in je nadeel werkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat ik bang ben dat ik dan nooit meer aan de slag kom. Dat is op jullie leeftijd nog geen issue, maar als je tegen de 40 loopt én kinderen hebt én in een dorp woont in een omgeving waar weinig werkgelegenheid is én een onpraktische HBO-opleiding hebt, wordt zoiets wel heel belangrijk.
Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen gebeuren dat mijn man ziek wordt/dood gaat/wil scheiden/werkeloos wordt en dan moet ik voor het inkomen zorgen. Ook moet je tegenwoordig als vrouw voor je eigen pensioen zorgen. En als je te oud bent of te lang uit het arbeidsproces wil niemand je meer hebben. Daarom dus.
Maar zou je dan op hem gaan wachten tot hij terug was? Waar in Amsterdam staat dat hotel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:ik kan niet mee naar Amsterdam. Het is namelijk een hotelkamer voor 1 persoon en hij kan het niet veranderen of cancellen. Balen zeg.
Zit het hotel verder helemaal vol? Anders kan je zelf een eigen kamer boekenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
ik kan niet mee naar Amsterdam. Het is namelijk een hotelkamer voor 1 persoon en hij kan het niet veranderen of cancellen. Balen zeg.
Uhm.. voor die gevallen bestaan resp verzekeringen en alimentatie. En jou kennende regel je bij een scheiding/zieke man heel snel een baan, ook al moet je dan samenwerken met iemand die de touwtjes graag in handen heeft. Nu heb je die druk niet, dus je hebt opties.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat ik bang ben dat ik dan nooit meer aan de slag kom. Dat is op jullie leeftijd nog geen issue, maar als je tegen de 40 loopt én kinderen hebt én in een dorp woont in een omgeving waar weinig werkgelegenheid is én een onpraktische HBO-opleiding hebt, wordt zoiets wel heel belangrijk.
Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen gebeuren dat mijn man ziek wordt/dood gaat/wil scheiden/werkeloos wordt en dan moet ik voor het inkomen zorgen. Ook moet je tegenwoordig als vrouw voor je eigen pensioen zorgen. En als je te oud bent of te lang uit het arbeidsproces wil niemand je meer hebben. Daarom dus.
Sekseh!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.perrysport.nl/(...)wildebeast/zoek_yes/
deze broek lijkt me wel wat, mooi ding! Morgen maar's passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |