Het is wel een tweepersoonsbed, maar we zijn bang dat we gesnapt worden en ik heb niet zoveel zin om laat op de avond onverwachts nog terug te moetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik: balen zeg! Kan je niet gewoon naar binnen sneaken en daar dan blijven? Desnoods een matje meenemen ofzo?![]()
Da's de warmte, dan groeien ze snellerquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Wat groeien nagels hard trouwens.
Eergisteren gelakt en nu alweer een randje van 1 mm onderaan.
Dan geloof ik niet dat er niet nog iemand bij mag/kan??quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is wel een tweepersoonsbed, maar we zijn bang dat we gesnapt worden en ik heb niet zoveel zin om laat op de avond onverwachts nog terug te moeten.
En ik denk dat ik ook gewoon thuis moet blijven en moet proberen te slapen. Ik voel me zo licht in m'n hoofd.
Kan wel, mag niet en ik doe het dus nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan geloof ik niet dat er niet nog iemand bij mag/kan??
Daar gaat het niet om. Het is wel een tweepersoonsbed, maar ik heb geen zin om eruit gebonjourd te worden als ze erachter komen dat er toch twee personen op een eenpersoonskamer verblijven.quote:
Ze zullen hoogstens een extra toeslag in berekening brengen. Lijkt me sterk dat ze je midden in de nacht de straat opzetten. Is ook geen reclame voor hen he en de hotelbranche heeft het erg zwaar op het moment.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is wel een tweepersoonsbed, maar ik heb geen zin om eruit gebonjourd te worden als ze erachter komen dat er toch twee personen op een eenpersoonskamer verblijven.
Volgens mij is het een tweepersoonskamer als er een tweepersoons bed in staatquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is wel een tweepersoonsbed, maar ik heb geen zin om eruit gebonjourd te worden als ze erachter komen dat er toch twee personen op een eenpersoonskamer verblijven.
@ DaD: omdat het een eenpersoonskamer is dus.
Misschien ivm het aantal personen in het hotel en de brandweer? Verder vind ik dat Vik minstens 1 keer in haar leven iets moet doen wat niet volgens de regeltjes is. Zoals in een tweepersoonsbed op een eenpersoonskamer kruipen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom mag dat niet? Ik neem aan dat het hotel het niet erg vindt om 2 personen in rekening te brengen in plaats van 1.
En Mark ging toen bellen of het kon en toen kon het niet.. Hm... Ik weet het niet... Volgens mij mag het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Mijn idee. Hoezo?
Maar ik ga dus niet mee. Beetje als een zombie door A'dam zwalken zeker![]()
.
Had jij nu bruin of blond haar van nature?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Vivi het volgende:
Tink, ik heb precies dezelfde spoeling altijd (al gebruik ik chocoladebruin). En hij "pakt" best heel goed, deze is ook niet zo schadelijk dus je kan hem best een paar keer achter elkaar doen en dan blijft ie net zo goed zitten als verf, zeker op haar wat gebleekt is.
Thanks. Dan ga ik het toch maar uitproberen. Ik heb geen zin om terug te rijden en ik wil *nu* mijn haar doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Vivi het volgende:
Tink, ik heb precies dezelfde spoeling altijd (al gebruik ik chocoladebruin). En hij "pakt" best heel goed, deze is ook niet zo schadelijk dus je kan hem best een paar keer achter elkaar doen en dan blijft ie net zo goed zitten als verf, zeker op haar wat gebleekt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje dan maar...
O: 2 sneetjes geroosterd brood met een gekookt eitje en wat halfvolle mayo
T: Liga Fruitkick appel en gedroogde abrikozen (ijzerrr)
L: Waldkornbol met salami
T: brood met Philadelphia
D: pasta met courgette, champignons, ui en knoflook, met een vegaburger (past er niet bij maarja)
T: fruit of zo'n flesje met fruitAre you pondering what I'm pondering?
Donkerblond! (Hoewel.. de laatste keer dat ik mijn natuurlijke kleur heb gezien was ik 14quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Had jij nu bruin of blond haar van nature?
Co of PF's nummer vragen als back-up voor het geval je eruit gegooid wordt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Mijn idee. Hoezo?
Maar ik ga dus niet mee. Beetje als een zombie door A'dam zwalken zeker![]()
.
Neem nog eenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier zooooooooooooooo te huilen
van verkoudheid.. het is echt te vervelendik zie niets
Ja. De appel-abrikozenjamcake? Foto. Recept. Ik beoordeel wel of ie de titel Epic waard isquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben erg Slank-unworthy nu maar mijn cake wordt epic
Sorry voor de onsmakelijke mental image.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet een beetje lachen, mini. Omdatje 't een tsunami noemt, mental image van hier tot gunderHad je nou een mirena of een gynefix?
Yess de appel-abrikozenjamcake! Hij is cheat want ik gebruik Plusmixquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. De appel-abrikozenjamcake? Foto. Recept. Ik beoordeel wel of ie de titel Epic waard isJij WoW't niet eens meer...
Even ge-googled en verhip, je kunt ze gewoon online bestellenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry voor de onsmakelijke mental image.
Ik heb een multiload, da's koper dus ik had het op zich wel verwacht, maarja. Wel een geluk dat het niet meer zo warm is.
Ik dacht even dat het aan mij lag, maar gelukkig niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[Anorexia] Schandalige website!die starla
arme mensen
Goh, je kunt echt alles krijgen via internet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Even ge-googled en verhip, je kunt ze gewoon online bestellen![]()
http://www.xanthe.nl/artikelen.php?random=2&categorie=2
Waarom heb je eigenlijk deze en niet de gynefix?
Oh, dat is echt heerlijk, ook op pannenkoeken of wafeltjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje had trouwens een paar flessen maple syrup meegenomen uit Canada. Heerlijk om aardbeitjes in te dopen!.
Van de gynefix zou je minder bloedverlies krijgen. Alle andere spiraaltjes blijven door de T-vorm in de baarmoeder 'vast' zitten, de gynefix heeft een I-vormen wordt als het ware aan de bovenkant van de baarmoeder vastgeprikt. Omdat de baarmoeder minder reageert op de vorm van de gynefix, geeft die minder bloedverlies.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, je kunt echt alles krijgen via internet.
Geen idee eigenlijk, ik kreeg van de huisarts een recept voor deze. Maakt het wat uit dan?
De natuurwinkel heeft het altijd wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat is echt heerlijk, ook op pannenkoeken of wafeltjes.Heb het hier nog nooit gezien, maar wel in Duitsland, mocht je een verslaving ontwikkelen.
En bij de Aldi. In Duitsland tenminste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ahornsiroop kun je toch gewoon bij de natuurvoedingswinkel halen?
k heb dr per ongeluk ont-trolldquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[Anorexia] Schandalige website!die starla
arme mensen
Blijft fout dat n.b. een geneeskundestudent in zó'n topic gaat trollen.quote:
Oh, dat wist ik niet. Dat was misschien wel beter geweest ja. Mijn huisartsen (drie verschillende) hebben helemaal niet verteld dat er verschillende opties waren, de apotheker zei alleen dat er kleinere Multiloads waren. Ach ja, nu zit hij er eenmaal in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Van de gynefix zou je minder bloedverlies krijgen. Alle andere spiraaltjes blijven door de T-vorm in de baarmoeder 'vast' zitten, de gynefix heeft een I-vormen wordt als het ware aan de bovenkant van de baarmoeder vastgeprikt. Omdat de baarmoeder minder reageert op de vorm van de gynefix, geeft die minder bloedverlies.
Ik vindt het nog enger dat je vermogen tot fatsoenlijk spellen er blijkbaar door wordt aangetastquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Tinkepink het volgende:Ik weet niet wat ik enger vindt: het feit dat meisjes zichzelf uithongeren (om wat voor reden dan ook) of dat types als starla arts worden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef loveli het volgende:
Ff hier:
[..]
Ik vindt het nog enger dat je vermogen tot fatsoenlijk spellen er blijkbaar door wordt aangetast
en het mijne blijkbaar ook, 2 typo's weggepoetst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |