Ja hoor. Gewoon alle kak eruit.quote:
Nu niet meer en van Mopst3r hebben we even afscheid genomenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:14 schreef Nielsch het volgende:
Er zijn echt nog tig van die kaktopics open...
maar humor mag toch wel blijven? dat is de intelligentste vorm van intelligentie. en bovendien subjectief.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu niet meer en van Mopst3r hebben we even afscheid genomen
subjectief is grenzeloos. humor ook. te ver gaan wordt aangegeven door pm's die dreigend overkomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:29 schreef remlof het volgende:
Ja maar je moet wel weten wanneer te stoppen
48 uur...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu niet meer en van Mopst3r hebben we even afscheid genomen
Op eventuele vorige bans en de notes.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
48 uur...
Waar baseer je zoiets nu op eigenlijk?
alles wat in mijn notes staat is niet waar hoor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Op eventuele vorige bans en de notes.
Kan zo gecontroleerd worden met de links naar je posts en de editgeschiedenis daarvanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
alles wat in mijn notes staat is niet waar hoor...
ja okee... het staat wel in mijn notes en ik heb het ook wel gezegd, maar ik MEEN HET NIET...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zo gecontroleerd worden met de links naar je posts en de editgeschiedenis daarvan
ik neem aan dat je de toon van de OP gelezen hebt, niks voor fok lijkt mequote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef appelsjap het volgende:
Wat een BS, wat is hier racistisch aan?![]()
vaderschap-test huillies
ziequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:15 schreef Bob-B het volgende:
Lui, wtf is die nieuwe dierenrolstoel hype?
Ik heb er snel doorheen gelezen, wss niet alles. Maar er viel me niets op. En hij mag zijn mening toch geven?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de toon van de OP gelezen hebt, niks voor fok lijkt me
Wat is dat een leven?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
die topics komen elke week wel voorbij en je schiet er niks mee op, leer er mee leven, sommige mensen hebben een leven gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |