Volgens mij doen een hoop Nederlanders dat maar het is inderdaad Emmee, net zoals het zje t'emme is en niet zje t'aaimequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Ynske het volgende:
Aimee lees ik als Aijmee zegmaar en Amy ale Eemiee
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Huup, die is ook echt veel en veel en veel mooier![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef bixister het volgende:
huup, en waarom weet oh-oh die wel en ik bijvoorbeeld niet???![]()
jamaar jamaar, het is inmiddels zo erg dat ik heul niet eens meer weet wie wel en niet weet hoe en watquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef bixister het volgende:
hmm maar ik ben ook heel betrouwbaar en kan heeeel goed geheimen bewaren. ik zou zelfs niet laten merken dat ik 'm al weet ook al is dat wel zo.
Omkoperij!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, het is inmiddels zo erg dat ik heul niet eens meer weet wie wel en niet weet hoe en wat![]()
ik dacht eigk dat k jou al verteld had![]()
En Chan jah... voor wat hoort wat hoor!![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, het is inmiddels zo erg dat ik heul niet eens meer weet wie wel en niet weet hoe en wat![]()
ik dacht eigk dat k jou al verteld had![]()
En Chan jah... voor wat hoort wat hoor!![]()
jaweeeeel jij wist et wel toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zeg! Hoe zielig ben ik dan. Ik weet én de naam van huup d'r dochter én de naam van BE's zoon niet.![]()
Om nog maar niet te spreken over de rest.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:04 schreef innepin het volgende:
Aimée kan je echt bijna niet verkeerd doen volgens mij. Als je dát al verkeerd uitspreekt... da's vast het soort mensen dat nog een creatieve uitspraak voor "Henk" kan bedenken, ofzo.
Je mag me pm-ensms-en alstie geboren isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dan krijg jij geen PM van mij!![]()
![]()
Er zijn er wel nog een paar die dat gezegd hebben hoor.Zijn er iig nog een paar mensen verrast.
Aangenaam verrast natuurlijk wel he!
![]()
oeh! Enk! jaaaa op zn Fransquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
zit ik toch al heel lang na te denken over de uitspraak van Henk... Honk.... Hank... Engk?
Maar jij hebt dan weer inside informatie over die kleine van mijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zeg! Hoe zielig ben ik dan. Ik weet én de naam van huup d'r dochter én de naam van BE's zoon niet.![]()
Om nog maar niet te spreken over de rest.
ah toe?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
Maar mja, hoe leg je dat uit, ik wil haar naam uiteindelijk helemaal niet online hebben, niet in een sig ofzo en ook niet in mn posts. En dus ook niet bij de geboorte-aankondiging. .
Nouja, hoop blabla zeg maarmaar dat is wel waarom ik niet zo moeilijk doe over een PM sturen.
Ik weet het, je gaat haar Saartje noemen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh! Enk! jaaaa op zn FransAlo ici Enque
![]()
Haha ik begrijp de reactie van Saffier ook wel hoor moet k zeggen.
Maar mja, hoe leg je dat uit, ik wil haar naam uiteindelijk helemaal niet online hebben, niet in een sig ofzo en ook niet in mn posts. En dus ook niet bij de geboorte-aankondiging. Ondanks dat iedereen hier op fok superleuk met elkaar omgaat en ik me thuis voel hier enzo vind ik het toch wat anders dan in mn prive-leven. Het blijft internet en het blijven stuk voor stuk mensen die ik eigenlijk in het echt niet ken of 1 keer gezien heb ofzo. (uitzonderingen daargelaten)
In mn eigen normale sociale leven, tegen vrienden en familie enzo zeg ik de naam niet, geen enkele uitzondering. Maar een online forum via een privebericht voelt heel anders. Verder weg I guess.
Nouja, hoop blabla zeg maarmaar dat is wel waarom ik niet zo moeilijk doe over een PM sturen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:32 schreef Pyttpytt het volgende:
Julius en Marius! Mijn favorieten![]()
Of Narcissus, Hannibal of Ovidius
Ik dacht zelf meer aan Kebepskiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet het, je gaat haar Saartje noemen!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer inside informatie over die kleine van mij
ja daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hey! Kebabski(C) is beschermd hoor!
haha jaaaa gnorfjequote:
Sorryquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef Chan het volgende:
[..]
![]()
Maar het was mij ook alleen maar wijsgemaakt door de ouders van het bewuste meisje dat ik het zo moest uitspreken.![]()
hahahaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Jore het volgende:
Huup, wel je geboortekaartje showen hoor! Dan is het niet terugvindbaar en staat haar naam er toch. Ik vind het zo ultiem nieuwsgierig om een PM te sturen om een naam, ik weet niet of ik dat wel zou durven. Als randlid zeg maar.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:46 schreef innepin het volgende:
[..]
En Gnorfje werkt wel hoor. Rocka denkt altijd aan vunzige dingen, daar moet je niet op letten
Wow, krijgen ze nog een babietje?!?!?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef nietzman het volgende:
Ik wil gewoon dat marchien en co een mooie naam voor hun kroost kiezen Jilkepops!
Wil je geen mini-Jelmer die in de tuin plast met dreads enzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:42 schreef nietzman het volgende:
En Jelmer een papa,whenn hell freezes over Jilkedarling.
Dat doen ze zomaar ja, en reken maar van yes dat die mooi met mij op de foto gaat!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef bl0emetjE het volgende:
Wow, krijgen ze nog een babietje?!?!?!
Tara&Marchien gefeliciteeeeerd!!
Wie weet, over ooit en tien jaar ofzo.quote:Wil je geen mini-Jelmer die in de tuin plast met dreads enzo?
Ik net tegen TARA: Boaz is leukquote:
We hebben een dubbele achternaam met 2 B'squote:Op maandag 13 juli 2009 08:40 schreef Pyttpytt het volgende:
Weten jullie al wat het wordt Freecell?
Jullie heten niet toevallig Constrictor...? Boaz Constrictor.... nee had ik ook niet gedaan![]()
Vind Alex wel mooi bij Leander. Niet Alexander als roepnaam dan, dat wordt zo'n rijmpje...
Ik weet niet of je ervan houdt maar het eerste wat in me opkwam was Jasmijn of Jasminquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:15 schreef Stiemie het volgende:
Chan ik ben nog steeds aan het ontcijferen wat je nou precies zoekt![]()
![]()
Pff onze meisjenaam staat eigenlijk al een hele tijd vast, maar nu begin ik toch lekker hormonaal te twijfelen![]()
Iemand een suggestie voor een meisjesnaam van 2 lettergrepen die mooi past bij Linde? Liefst geen top 10 naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Kan best, hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef Stiemie het volgende:
Chan Aimee is ook al langsgekomen. Vinden we allebei wel erg mooi, maar we zijn bang dat mensen niet weten hoe ze het moeten uitspreken. Pfff voel me nu wel een zeur nu jullie precies met al die mooie namen aankomen...
Vergeef me!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:05 schreef bixister het volgende:
neeeeee natalie! jij ook al een ajmee-er! lees effe terug svp.
Trouwenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:19 schreef Vicky het volgende:
oehh Chan, je maakt me nieuwsgierig.
Bij het zusje van Ambers vriendinnetje zitten een Dora en een Diego in de klas..
Joni is wel een normale naam hoor ( Joni Mitchellquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb bij een joni in de klas gezeten. nu ik de betekenis weet kijk ik er anders tegen aan.Laatst zus van een meisje bij mij in de klas bevallen Diego ik heb er altijd een buitenlands idee bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie heeft vandaag de mama van de tweeling Max en Xam naar de kinderafdeling gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn raar!
Nopequote:Ook niet bijna
Al is Levi wel leuk trouwens
![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, de eerste lag goed en de tweede in een stuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |