Volgens mij doen een hoop Nederlanders dat maar het is inderdaad Emmee, net zoals het zje t'emme is en niet zje t'aaimequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Ynske het volgende:
Aimee lees ik als Aijmee zegmaar en Amy ale Eemiee
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Huup, die is ook echt veel en veel en veel mooier![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef bixister het volgende:
huup, en waarom weet oh-oh die wel en ik bijvoorbeeld niet???![]()
jamaar jamaar, het is inmiddels zo erg dat ik heul niet eens meer weet wie wel en niet weet hoe en watquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef bixister het volgende:
hmm maar ik ben ook heel betrouwbaar en kan heeeel goed geheimen bewaren. ik zou zelfs niet laten merken dat ik 'm al weet ook al is dat wel zo.
Omkoperij!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, het is inmiddels zo erg dat ik heul niet eens meer weet wie wel en niet weet hoe en wat![]()
ik dacht eigk dat k jou al verteld had![]()
En Chan jah... voor wat hoort wat hoor!![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, het is inmiddels zo erg dat ik heul niet eens meer weet wie wel en niet weet hoe en wat![]()
ik dacht eigk dat k jou al verteld had![]()
En Chan jah... voor wat hoort wat hoor!![]()
jaweeeeel jij wist et wel toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zeg! Hoe zielig ben ik dan. Ik weet én de naam van huup d'r dochter én de naam van BE's zoon niet.![]()
Om nog maar niet te spreken over de rest.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:04 schreef innepin het volgende:
Aimée kan je echt bijna niet verkeerd doen volgens mij. Als je dát al verkeerd uitspreekt... da's vast het soort mensen dat nog een creatieve uitspraak voor "Henk" kan bedenken, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |