jaweeeeel jij wist et wel toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zeg! Hoe zielig ben ik dan. Ik weet én de naam van huup d'r dochter én de naam van BE's zoon niet.![]()
Om nog maar niet te spreken over de rest.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:04 schreef innepin het volgende:
Aimée kan je echt bijna niet verkeerd doen volgens mij. Als je dát al verkeerd uitspreekt... da's vast het soort mensen dat nog een creatieve uitspraak voor "Henk" kan bedenken, ofzo.
Je mag me pm-ensms-en alstie geboren isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dan krijg jij geen PM van mij!![]()
![]()
Er zijn er wel nog een paar die dat gezegd hebben hoor.Zijn er iig nog een paar mensen verrast.
Aangenaam verrast natuurlijk wel he!
![]()
oeh! Enk! jaaaa op zn Fransquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
zit ik toch al heel lang na te denken over de uitspraak van Henk... Honk.... Hank... Engk?
Maar jij hebt dan weer inside informatie over die kleine van mijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zeg! Hoe zielig ben ik dan. Ik weet én de naam van huup d'r dochter én de naam van BE's zoon niet.![]()
Om nog maar niet te spreken over de rest.
ah toe?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
Maar mja, hoe leg je dat uit, ik wil haar naam uiteindelijk helemaal niet online hebben, niet in een sig ofzo en ook niet in mn posts. En dus ook niet bij de geboorte-aankondiging. .
Nouja, hoop blabla zeg maarmaar dat is wel waarom ik niet zo moeilijk doe over een PM sturen.
Ik weet het, je gaat haar Saartje noemen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh! Enk! jaaaa op zn FransAlo ici Enque
![]()
Haha ik begrijp de reactie van Saffier ook wel hoor moet k zeggen.
Maar mja, hoe leg je dat uit, ik wil haar naam uiteindelijk helemaal niet online hebben, niet in een sig ofzo en ook niet in mn posts. En dus ook niet bij de geboorte-aankondiging. Ondanks dat iedereen hier op fok superleuk met elkaar omgaat en ik me thuis voel hier enzo vind ik het toch wat anders dan in mn prive-leven. Het blijft internet en het blijven stuk voor stuk mensen die ik eigenlijk in het echt niet ken of 1 keer gezien heb ofzo. (uitzonderingen daargelaten)
In mn eigen normale sociale leven, tegen vrienden en familie enzo zeg ik de naam niet, geen enkele uitzondering. Maar een online forum via een privebericht voelt heel anders. Verder weg I guess.
Nouja, hoop blabla zeg maarmaar dat is wel waarom ik niet zo moeilijk doe over een PM sturen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:32 schreef Pyttpytt het volgende:
Julius en Marius! Mijn favorieten![]()
Of Narcissus, Hannibal of Ovidius
Ik dacht zelf meer aan Kebepskiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet het, je gaat haar Saartje noemen!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer inside informatie over die kleine van mij
ja daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hey! Kebabski(C) is beschermd hoor!
haha jaaaa gnorfjequote:
Sorryquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef Chan het volgende:
[..]
![]()
Maar het was mij ook alleen maar wijsgemaakt door de ouders van het bewuste meisje dat ik het zo moest uitspreken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |