quote:
Weleens op de snelwegen gereden in Frankijk? Daar kan je niet om de 2 km eraf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef Virus3000 het volgende:
100 km omrijden omdat je één afslag mist?
1.37 euro niet willen betalen omdat het jouw fout was
conclusie:
conclusie: HOAX.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef Virus3000 het volgende:
Inderdaad.. Dat vind ik zo'n dikke onzin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef TheTraveller het volgende:
Zulke mensen ken ik ook. Ik rij altijd en vraag er niets voor terug. Is het een keer omgekeerd, dan moet er opeens mee betaald worden
TS heeft vrienden met te weinig geldquote:
quote:
Hoi Hanneke, welkom op fokquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef hannekev het volgende:
heb je een foto van hem.
en een vriend kun je hem toch niet noemen, wat een loser 1e klas
Het is Frankrijk hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef Virus3000 het volgende:
conclusie:
bij ons in de groep heb je ook zo iemand... en je ziet ook direct de paniek toeslaan als het even "mis" dreigt te gaan met het verdelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Dat vind ik zo'n dikke onzin.
Okay, ik heb een auto op lpg, dus voor een dagje Amsterdam met z'n 4en zou je misschien 5 euro p.p. kwijt zijn aan brandstof.. Dat boeit mij niet zo, als de passagiers het parkeren betalen.
Maar bij een vriend is het zo dat je EN mee moet betalen voor de benzine EN mee moet betalen voor het parkeren.. En als je dan eens geen kleingeld mee hebt ofzo dan gaat hij meteen zeuren om het geld..(ook al gaat het om 2 euro ofzo)
Huh?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
Is dat nou diezelfde droeftoeter die ook niet wou meebetalen aan bier doen je in de kroeg was?
Leuke vriend anders.
Dát is juist pauperquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:36 schreef mafkees01 het volgende:
100KM, denk t ook!!
En daarnaast: op de cent afrekenen![]()
![]()
wat een fail
Gewoon 40 euri de man, houd je er zelf ook nog wat aan over
Niet elk land is zoals nederland, met elke 10km een afslag domme pauperhoer. Je kunt wel weer merken dat je een soort van vrouw bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
100KM omrijdendan faal je wel kankerhard TS.
Pak de afslag erna en keer om maar goed, het was het busje vol zwakzinnige zeker
en dan zn reactie filmen en hier plaatsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef pisnicht het volgende:
Volgende keer bij het uitgaan drink je 3/4 van zijn bier op en zeg je dat je dat nog tegoed had.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef mime_negert het volgende:
Ik vraag me dan weer af welk happy hardcore nummer de oorzaak van dit topic is.
Nee ik ga aan hen denkenquote:
Zat ik ook al naar te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef Trannellius het volgende:
Sinds wanneer is benzine in Limburg de officiele valuta?
Dat is een hele mooie!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef RaymondK het volgende:
Gezien bij een gemiddelde auto de branstofkosten ongeveer de helft van de totale kosten van het autogebruik zijn, zou ik die gozer per gereden kilometer (- de 100km die je verkeerd reed) een naheffing sturen.
En serieus een tijdje doordramen dat je het hebben wilt.
+ nog een x bedrag voor het risco dat je liep om je auto in elkaar te rijden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet elk land is zoals nederland, met elke 10km een afslag domme pauperhoer. Je kunt wel weer merken dat je een soort van vrouw bent.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef JackHerrer het volgende:
Je mag mijn knokploeg wel lenen.
[ afbeelding ]
Dit plaatje zou zo passen in een alternatief waar is wally boek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef JackHerrer het volgende:
Je mag mijn knokploeg wel lenen.
[ afbeelding ]
Tolwegen en dergelijke?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]Nederland ja maar ik woon 15KM van de Franse grens neger dus ik weet gerust wel hoe de wegen in mijn land zijn en in Frankrijk
![]()
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=43.318506,-1.983297&daddr=&hl=nl&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=15&sll=43.316248,-1.977153&sspn=0.024792,0.066047&ie=UTF8&ll=43.333919,-1.9384&spn=0.198279,0.528374&t=h&z=12
Je kunt wel weer merken dat je een kuthollander bent
En BTW, ik rij meer dan 125.000KM per jaar dus stil maar
Je woont in Alkmaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]Nederland ja maar ik woon 15KM van de Franse grens neger dus ik weet gerust wel hoe de wegen in mijn land zijn en in Frankrijk
![]()
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=43.318506,-1.983297&daddr=&hl=nl&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=15&sll=43.316248,-1.977153&sspn=0.024792,0.066047&ie=UTF8&ll=43.333919,-1.9384&spn=0.198279,0.528374&t=h&z=12
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
![]()
betaald mijn baasquote:
mijn kantoor is 120KM van mijn huis dat is al 240 en dan moet ik nog naar klanten en dat tikt ook aan in Spanjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef mafkees01 het volgende:
[..]![]()
![]()
125000 per jaar. Dat is dus (elke week werken) ruim 480 KM per dag!!
![]()
Denk ik ook ja
![]()
Ik wil dus zeggen dat er op een tolweg niet om de 10 km een afslag is derhalve is mijn 100 gewoon mogelijk, 2x 50 namelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
betaald mijn baas
Heb een speciaal apperaatje van BBK in mijn auto waardoor je niet hoeft te stoppen bij tolpoorten maar via een zijweg eromheen en schrijft het automatisch van de rekening af.
[ afbeelding ]
(blauwe is voor de mensen die het apparaat hebben)
op tolwegen zijn amper afritten en opritten dat kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil dus zeggen dat er op een tolweg niet om de 10 km een afslag is derhalve is mijn 100 gewoon mogelijk, 2x 50 namelijk
Daar ben ik het wel mee eens, als ik een bedrag voorgeschoten heb, dan deel ik dat bedrag gewoon door het aantal mensen. Als ik dan op een niet mooi afgerond bedrag uit kom, so be it. Maar ik ga geen bedragen verzinnen, snap niet wat daar handig aan is.quote:
U bent niet bekend met het franse wegennet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Rekkie het volgende:
100 km omrijden omdat je 1 afslag hebt gemist
Heil-Schnitsel is een truckerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef mafkees01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Denk ik ook ja
![]()
iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:53 schreef mafkees01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Denk ik ook ja
![]()
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef Adfundum het volgende:
Even herinnerd aan die klapband, geen woord meer over gehoord.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
U bent niet bekend met het franse wegennet?
Idd, de prutsers moeten nog zelf rijdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Opeens is het een kijk eens hoeveel kilometers ik per jaar doe en wees er jaloers op e-penis topic geworden.
Idd, je kan beter 1.37 vragen dan 1.50quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef Merkie het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens, als ik een bedrag voorgeschoten heb, dan deel ik dat bedrag gewoon door het aantal mensen. Als ik dan op een niet mooi afgerond bedrag uit kom, so be it. Maar ik ga geen bedragen verzinnen, snap niet wat daar handig aan is.
Ik fiets wel 4km per dag, naar school heen en terugquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Opeens is het een kijk eens hoeveel kilometers ik per jaar doe en wees er jaloers op e-penis topic geworden.
Lijkt me reuzig handig, nog 15 zijn, zodat je ouders je rijdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Idd, de prutsers moeten nog zelf rijden![]()
Ik rij 650.000 km per dagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik maak iets van 50 tot 80 kilometer per week.![]()
EN NU EIS IK DAT JULLIE KANKER JALOERS ZIJN !1!11!
ik doe zo'n 125001km per jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
nou ik ben vooral bekend met franse lichaamsgeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
U bent niet bekend met het franse wegennet?
Ik rij 60% van mijn tijd in Duitslandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:16 schreef Repeat het volgende:
Als dit over Duitse wegen gegaan had, had iedereen hier ineens in Duitsland gewoond of het merendeel van zn tijd daar gereden
Dat is je eigen schuld...... nepmofquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef mafkees01 het volgende:
Niet spotten hè. Ik rij jaarlijks 175.000 km want mijn werk zit in Duitsland dus moet elke dag op een neer vanuit het westen naar het oosten en andersom
Er is 50% kans dat 60% Frankrijk+60% Duitsland een beetje te veel van je tijd vergt.quote:
Dus 50% kans dat het niet zo is........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er is 50% kans dat 60% Frankrijk+60% Duitsland een beetje te veel van je tijd vergt.
Dan weet je dat je hele lange stukken hebt met alleen maar parkeerplaatsen en geen afslagen... dat kan makkelijk 50 km zijn.. en dan nog 50km terugquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]schei uit zeg. Ben net 2 weken terug uit Frankrijk en voor mijn werk zit ik 60% in Frankrijk.
Nog nooit heb ik 100 km moeten omrijden
werk je op een boorplatformquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga op een neer naar mijn werk in een helikopter, dus ff stil nu verder over die kilometertjes, prutsers
OT: Zoek nieuwe vrienden. Wat een pauperzooi zeg
Ik denk dat hij daar wel mee akkoord gaat, mits je doner meeneemt voor elke passagier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:16 schreef DurumDoner het volgende:
1.37 voor 100 km? Das niet gek, mag ik volgende keer mee ipv die vriend van je?
Neem zo'n hele klomp mee als het moet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar wel mee akkoord gaat, mits je doner meeneemt voor elke passagier.
Nee, gewoon een mobiele donerkeuken op de achterbank!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar wel mee akkoord gaat, mits je doner meeneemt voor elke passagier.
zou ik liever 1,73 betalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:19 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Neem zo'n hele klomp mee als het moet!
Terug rijdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:25 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
Dan weet je dat je hele lange stukken hebt met alleen maar parkeerplaatsen en geen afslagen... dat kan makkelijk 50 km zijn.. en dan nog 50km terug
pauper...
whaha fokking pauperquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
Vakantie afgelopen etc en ik ging de benzinekosten mailen naar mijn vrienden. Mailde er 1tje terug dat ie voor die 100 km niet mee wil betalen (gaat om 1.37 p.p.) omdat het mijn schuld was![]()
![]()
![]()
Kijk eens naar die foto die Heil Schnitzel postte? Een vrachtwagen kan heul niet onder het Telepéage poortje door.quote:
nog iemand die nooit op de autoroute is geweestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef ufopiloot het volgende:
TERECHT!
Als je een afslag mist kan je hooguit een paar kilometer omrijden, geen 100. Leer navigeren/autorijden. Afslagen liggen echt geen 50km uit elkaar. En dan nog.
Godverdomme wat ben jij een mongool zeg. Zeker net een half jaar je rijbewijs en enkel richting de supermarkt gereden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef ufopiloot het volgende:
TERECHT!
Als je een afslag mist kan je hooguit een paar kilometer omrijden, geen 100. Leer navigeren/autorijden. Afslagen liggen echt geen 50km uit elkaar. En dan nog.
Ja normaal gesproken zit ik in een boeing en dan heb ik niet zo'n last van afslagen missen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij een mongool zeg. Zeker net een half jaar je rijbewijs en enkel richting de supermarkt gereden?
Idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
nog iemand die nooit op de autoroute is geweest
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef KosterT het volgende:
Ach, beter dan 'vrienden' die eisen dat je meebetaald aan boetes terwijl ze zelf te hard rijden. Wie heeft hier godverdomme het stuur in handen?!
Afhankelijk waarvan is het misschien wel terrecht jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef KosterT het volgende:
Ach, beter dan 'vrienden' die eisen dat je meebetaald aan boetes terwijl ze zelf te hard rijden. Wie heeft hier godverdomme het stuur in handen?!
Snelheid. Kijk, als we met z'n allen besluiten het fietspad te nemen omdat de weg is afgesloten, ala, dan kan het nog. Maar omdat meneer 120 te langzaam vind en daarom 150 gaat rijden en geflitst wordt: eigen schuld. Ik had hem gewaarschuwd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afhankelijk waarvan is het misschien wel terrecht ja
Daar ben ik het idd mee eens (mijn post is wat onduidelijk)quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef KosterT het volgende:
[..]
Snelheid. Kijk, als we met z'n allen besluiten het fietspad te nemen omdat de weg is afgesloten, ala, dan kan het nog. Maar omdat meneer 120 te langzaam vind en daarom 150 gaat rijden en geflitst wordt: eigen schuld. Ik had hem gewaarschuwd.
Mij ook eerlijk gezegd. In mijn herinnering duurde het geen drie kwartier tot de volgende afslag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef KosterT het volgende:
Oh trouwens, 50 km lijkt mij best veel tussen twee afslagen, zelfs in Frankrijk. Niemand die op google maps een voorbeeld kan laten zien? Of beter nog, TS waar hij iets gemist heeft?
Per persoon he.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:32 schreef Black-Death het volgende:
100 km omrijden voor maar 1.37 is niet duur trouwens
mja das waarquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Per persoon he.
Terechte klacht natuurlijk, gaat puur om het principe en niet om die euro.
Niet kunnen missen of niet WILLEN missen door een zwakzinnige kneus. Klein verschil.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:24 schreef Nero22 het volgende:
Jij bent zelf.
Niet eens ¤1,37 kunnen missen.
3 kwartier? Rijd jij met 68 km per uur over de snelweg?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mij ook eerlijk gezegd. In mijn herinnering duurde het geen drie kwartier tot de volgende afslag.
Nee, 89. Het was met de vrachtwagen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
3 kwartier? Rijd jij met 68 km per uur over de snelweg?
Waar was dat allemaal?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef swarmahoer het volgende:
omdat niemand het doet ga ik 3 willekeurige wegen opzoeken in frankrijk in google earth
de 1e: 25 km zonder afslag
de 2e: 17 km zonder afslag
de 2e: 70 km zonder afslag
het is dus mogelijk
Hoe kom je dan bij 50 km in 3 kwartier?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, 89. Het was met de vrachtwagen.
Hmm, had ik ook al geprobeerd, maar kon niets vinden. Waar heb je ze gevonden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef swarmahoer het volgende:
omdat niemand het doet ga ik 3 willekeurige wegen opzoeken in frankrijk in google earth
de 1e: 25 km zonder afslag
de 2e: 17 km zonder afslag
de 2e: 70 km zonder afslag
het is dus mogelijk
Ook een aantal keer meegemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Okay, ik heb een auto op lpg, dus voor een dagje Amsterdam met z'n 4en zou je misschien 5 euro p.p. kwijt zijn aan brandstof.. Dat boeit mij niet zo, als de passagiers het parkeren betalen.
Maar bij een vriend is het zo dat je EN mee moet betalen voor de benzine EN mee moet betalen voor het parkeren.. En als je dan eens geen kleingeld mee hebt ofzo dan gaat hij meteen zeuren om het geld..(ook al gaat het om 2 euro ofzo)
Zo weinig maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:54 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
mijn kantoor is 120KM van mijn huis dat is al 240 en dan moet ik nog naar klanten en dat tikt ook aan in Spanje![]()
Dus denk het wel ja
geen idee, gewoon via google earth willekeurig een paar oranje wegen nagelopen van afslag tot afslagquote:
Ik zei ook:"Nog geen drie kwartier":Pquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe kom je dan bij 50 km in 3 kwartier?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Meteen uit de vriendengroep smijten, die loser.
quote:
Ik heb aardig wat gezocht op de kaart, maar meer dan 35 km krijg ik niet gevonden. Volgens mij wordt er in dit topic een heleboel nagepraat...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, gewoon via google earth willekeurig een paar oranje wegen nagelopen van afslag tot afslag
Gewoon je auto in Amstelveen neerpleuren en dan taxi/tram nemen, scheelt je hoop tata'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oja dat soort mensen, ik was keer op vakantie en zit lekker te chillen op me balkon, ruik ik in 1 keer rode kool, hadden de buren een hele koffer vol met hak potjes meegenomen zodat ze lekker zelf konden koken ;Dquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:45 schreef griekjeee het volgende:
Leuke vakantie zal dat geweest zijnKlinkt als iemand die om iedere uitgave zeikt en zelfs op vakantie op van alles en nog wat wilt besparen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja dat soort mensen, ik was keer op vakantie en zit lekker te chillen op me balkon, ruik ik in 1 keer rode kool, hadden de buren een hele koffer vol met hak potjes meegenomen zodat ze lekker zelf konden koken ;D
wat een eikelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
Paar weken terug op vakantie geweest met een paar maten (tijdens m'n ban uiteraard) en ik zat achter het stuur. We gingen naar Frankrijk en we hadden er allemaal zin in.
Ik zo broem broem over de snelweg lekker chillend en muziek luisterend enzo tot ik opeens een afslag mistte omdat er net een goed happy hardcore nummer aankwam! Dus kut, allemaal boos enzo want we reden toen 100 km om.
Vakantie afgelopen etc en ik ging de benzinekosten mailen naar mijn vrienden. Mailde er 1tje terug dat ie voor die 100 km niet mee wil betalen (gaat om 1.37 p.p.) omdat het mijn schuld was![]()
![]()
Naja boeide me niet, ik dacht dat het een grapje was totdat ik vanochtend op mijn internetrekening kreeg dat hij inderdaad te weinig had betaald!!! Met het uitgaan zit ie ook vaak te janken over geld enzo, hij mag niet meer mee de volgende keer
![]()
Klacht: Maat wil niet meebetalen omdat ik de verkeerde afslag nam
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oja dat soort mensen, ik was keer op vakantie en zit lekker te chillen op me balkon, ruik ik in 1 keer rode kool, hadden de buren een hele koffer vol met hak potjes meegenomen zodat ze lekker zelf konden koken ;D
Heb je gevoel voor tumor?quote:
Je kunt ook naar je kankerfok.be gaan. Oh wacht, dat is er niet! Dus zeik niet. Buitenlanderquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Mijn vrienden waarschuwen mij altijd als ik niet ver genoeg boven de 120 zit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef KosterT het volgende:
[..]
Snelheid. Kijk, als we met z'n allen besluiten het fietspad te nemen omdat de weg is afgesloten, ala, dan kan het nog. Maar omdat meneer 120 te langzaam vind en daarom 150 gaat rijden en geflitst wordt: eigen schuld. Ik had hem gewaarschuwd.
Dat. + Gewoon een uurloon voor de tijd dat jij achter het stuur zat. Rentekosten omdat jij de benzine hebt voorgeschoten. Administratiekosten wegens het te laat betalen van die ¤ 1,37.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef RaymondK het volgende:
Gezien bij een gemiddelde auto de branstofkosten ongeveer de helft van de totale kosten van het autogebruik zijn, zou ik die gozer per gereden kilometer (- de 100km die je verkeerd reed) een naheffing sturen.
En serieus een tijdje doordramen dat je het hebben wilt.
+ nog een x bedrag voor het risco dat je liep om je auto in elkaar te rijden.
Frikandellen kosten hier ¤1,10 in de kroeg en op het werk 50cent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een klootmongool.
¤1.37, dat is precies een frikandel zonder BTW in de frituur.
Dumpen die gozert![]()
![]()
Wat een falende kutkloon dit zeg, jezus rot op man.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:56 schreef Tjerk_Jousma het volgende:
Wet je .. de klagt mot nit sein dat hij nit meebetaalt, moar dat hei je vrind is.
quote:
check zn fotoboek. alleen maar extreem grote foto's.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat een falende kutkloon dit zeg, jezus rot op man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |