quote:
Weleens op de snelwegen gereden in Frankijk? Daar kan je niet om de 2 km eraf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef Virus3000 het volgende:
100 km omrijden omdat je één afslag mist?
1.37 euro niet willen betalen omdat het jouw fout was
conclusie:
conclusie: HOAX.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef Virus3000 het volgende:
Inderdaad.. Dat vind ik zo'n dikke onzin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef TheTraveller het volgende:
Zulke mensen ken ik ook. Ik rij altijd en vraag er niets voor terug. Is het een keer omgekeerd, dan moet er opeens mee betaald worden
TS heeft vrienden met te weinig geldquote:
quote:
Hoi Hanneke, welkom op fokquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef hannekev het volgende:
heb je een foto van hem.
en een vriend kun je hem toch niet noemen, wat een loser 1e klas
Het is Frankrijk hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef Virus3000 het volgende:
conclusie:
bij ons in de groep heb je ook zo iemand... en je ziet ook direct de paniek toeslaan als het even "mis" dreigt te gaan met het verdelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Dat vind ik zo'n dikke onzin.
Okay, ik heb een auto op lpg, dus voor een dagje Amsterdam met z'n 4en zou je misschien 5 euro p.p. kwijt zijn aan brandstof.. Dat boeit mij niet zo, als de passagiers het parkeren betalen.
Maar bij een vriend is het zo dat je EN mee moet betalen voor de benzine EN mee moet betalen voor het parkeren.. En als je dan eens geen kleingeld mee hebt ofzo dan gaat hij meteen zeuren om het geld..(ook al gaat het om 2 euro ofzo)
Huh?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
Is dat nou diezelfde droeftoeter die ook niet wou meebetalen aan bier doen je in de kroeg was?
Leuke vriend anders.
Dát is juist pauperquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:36 schreef mafkees01 het volgende:
100KM, denk t ook!!
En daarnaast: op de cent afrekenen![]()
![]()
wat een fail
Gewoon 40 euri de man, houd je er zelf ook nog wat aan over
Niet elk land is zoals nederland, met elke 10km een afslag domme pauperhoer. Je kunt wel weer merken dat je een soort van vrouw bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
100KM omrijdendan faal je wel kankerhard TS.
Pak de afslag erna en keer om maar goed, het was het busje vol zwakzinnige zeker
en dan zn reactie filmen en hier plaatsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef pisnicht het volgende:
Volgende keer bij het uitgaan drink je 3/4 van zijn bier op en zeg je dat je dat nog tegoed had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |