abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 16:23:59 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_71219039
ai, dat klinkt echt niet best... beterschap in ieder geval!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:02:02 #227
262025 TheTraveller
With double L
pi_71220454
Mexicaanse griep!
Maar als je daarmee een gedeelte van het bedrijf plat legt, dan krijg je vast een kans!

Just passing by
pi_71220744
Waarom bel je niet af?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71229697
Omdat het nu of nooit was, zat haast bij, ze hebben per direct mensen nodig.

Zat daar in zon zaaltje, moest proefdraaien, kreeg alles maar half mee, zware koppijn... draaide ook een soort airco ofzo, want mn keelpijn werd echt van pijnlijk tot verschrikkelijk, dus ik denk snel snel, conclusie van hun; je bent goed EN ook nog eens snel (jah ik raffelde af, want ik wou naar bed)...

Al met al verder best misleidend, het gaat om een projectje van een maand. Verschrikkelijke werktijden, van 6 tot 14 of van 14 tot half 10 savonds. Tis een uur met de trein, dus smorgens om 5uur weg of savonds om 11uur thuis. Na dit project mag je weer oprotten. Het werk is eigenlijk niets... je krijgt tekeningen en die moet je overtrekken met een ander programma. Hij wou me meteen inplannen, ik heb gezegd dat ik morgen wel even terugbel.
pi_71231169
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef JDx het volgende:

Zat daar in zon zaaltje, moest proefdraaien, kreeg alles maar half mee, zware koppijn... draaide ook een soort airco ofzo, want mn keelpijn werd echt van pijnlijk tot verschrikkelijk, dus ik denk snel snel, conclusie van hun; je bent goed EN ook nog eens snel (jah ik raffelde af, want ik wou naar bed)...

Al met al verder best misleidend, het gaat om een projectje van een maand. Verschrikkelijke werktijden, van 6 tot 14 of van 14 tot half 10 savonds. Tis een uur met de trein, dus smorgens om 5uur weg of savonds om 11uur thuis. Na dit project mag je weer oprotten. Het werk is eigenlijk niets... je krijgt tekeningen en die moet je overtrekken met een ander programma. Hij wou me meteen inplannen, ik heb gezegd dat ik morgen wel even terugbel.
Jezus, het is crisis, maar je hebt wel erg veel over voor een beetje werk.

Welke opleiding heb je gevolgd dat je zoveel concessies moet doen?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:36:48 #231
161098 Luc_Nilis_PSV
PSV Eindhoven
pi_71232073
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Morgen om 13.00 op gesprek bij Telfort. Hopelijk een goed gesprek waarbij ik goed kan verklaren waarom ze mij moeten aannemen.

Mocht dat niks worden, dan nieuwe bedrijven aanschrijven, doorzoeken en hopen
Erg goed gesprek achter de rug, de manager gaf zelf ook aan er een goed gevoel over te hebben. Dit werd later bevestigd door de contactpersoon van het uitzendbureau, die feedback had gekregen van die manager.

Later werd ik alweer gebeld dat ik voor een 2e gesprek terug mag komen. Dus dit verhaal gaat vervolgd worden.

@JDX: respect
blijf van mijn sig af homo!
pi_71232517
Ja thanks, maar wou dat ik nooit gegaan was, mn keelontsteking is echt erger dan het was, had nooit uit huis/bed moeten gaan, serieus zelfs ademen doet zeer zo gevoelig is het, niet normaal. Bah, ga morgen ook 100% afbellen, kan echt niks... ik ga nu weer onder de dekens, rillen en zweten tegelijk.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:24:44 #233
262025 TheTraveller
With double L
pi_71234086
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:36 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Erg goed gesprek achter de rug, de manager gaf zelf ook aan er een goed gevoel over te hebben. Dit werd later bevestigd door de contactpersoon van het uitzendbureau, die feedback had gekregen van die manager.

Later werd ik alweer gebeld dat ik voor een 2e gesprek terug mag komen. Dus dit verhaal gaat vervolgd worden.

Helpdesk/service desk? Ik hoor inderdaad dat er veel mensen tegenwoordig hierin wel een baan kunnen vinden.
Just passing by
pi_71234356
quote:

Ze regelen echt wel een nieuwe afspraak als je met griep in bed ligt en netjes afbelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71234724
quote:

Je had niet de ballen om ze eens de waarheid te vertellen?
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:49:40 #236
161098 Luc_Nilis_PSV
PSV Eindhoven
pi_71235155
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef TheTraveller het volgende:

[..]

Helpdesk/service desk? Ik hoor inderdaad dat er veel mensen tegenwoordig hierin wel een baan kunnen vinden.
Nee, assistent shop manager.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:55:09 #237
262025 TheTraveller
With double L
pi_71235389
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:49 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Nee, assistent shop manager.
Oh dat is wel beter idd. Helpdesk functies zijn verschikkelijk en zeker voor telfort. In mijn studententijd wel eens gedaan.
Just passing by
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:56:17 #238
262025 TheTraveller
With double L
pi_71235434
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je had niet de ballen om ze eens de waarheid te vertellen?
Je wilt heel graag een baan of niet he. Any job will do.
Just passing by
pi_71239047
Ja wat denk jij als je 920 euro vaste lasten hebt, ex. eten/drinken/kleren en je krijgt maar net 900 netto uitkering. Ik zou nog op vakantie gaan en alles. Kan niks nu.

Btw... die griep + werkloosheid sloopt me helemaal, tis 10 voor 4 en ben klaarwakker, lig met laptop op bed, morgen weer dood... ga maar weer proberen te slapen...
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:47:58 #240
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_71239579
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze regelen echt wel een nieuwe afspraak als je met griep in bed ligt en netjes afbelt
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 09:09:11 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_71240537
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat dus.

Nou, ik had gisteren dus dat tweede gesprek. Wederom goed gesprek en een goed gevoel aan over gehouden. Maar het kan ook, net als de eerste keer, vriezen en dooien... Ze waren op zich enthousiast over mijn werk, en ik denk ook wel over mij als persoon. Maar goed, het hangt nu helemaal af van de andere kandidaten. Als die toch beter zijn dan ik, of meer geschikt, dan kiezen ze natuurlijk een ander.

Zelf denk ik dat ik heel geschikt ben. Maar het is echt afwachten wat ze van de rest vinden... Maandag hoor ik waarschijnlijk meer. *is op van de zenuwen*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71241870
Buiten dat ik weer een aantal afwijzingen binnen heb, heb ik ook weer twee uitersten meegemaakt deze week.

Maandag. De dame van het bedrijf was vorige week enthousiast aan de telefoon en zag veel aanknopingspunten tussen mijn profiel en hun vacature. Zelfs over het feit dat ik nauwelijks kennis had over orthopedie deed ze niet moeilijk; iedere werknemer krijgt een gedegen opleiding over de producten en over het vakgebied. Bleek maandag deze dame plotseling verhinderd te zijn en het gesprek werd gevoerd door haar baas, de HRM manager. Deze oudere dame (55+) heeft me tijdens het gesprek nauwelijks aangekeken en zat een verveeld mijn profiel door te nemen tijdens het gesprek. Ik heb zelden iemand meegemaakt die zo ongeïnteresseerd erbij zat; bij welk gesprek dan ook. Ze bleef herhalen dat ik erg jong was en geen achtergrond had in hun vakgebied. Dit was ineens een hele harde eis voor de functie. Na uitleg van mijn kant over alle ervaringen die ik heb en die overeenkomstig zijn in hun functie, reageerde ze niet. 'Je bent wel erg jong' klonk het na een tijdje. Dus na nog geen 30 minuten stond ik buiten... Vanochtend zat de officiële afwijzing in mijn mailbox (maar die conclusie had ik natuurlijk veel eerder getrokken). Zonde van de tijd geweest...

Gisteren op gesprek geweest in Antwerpen. De functieomschrijving was uitgebreid opgesteld en ze vroegen eigenlijk meer ervaring dan mijn profiel weergeeft. Ik zou het niet mogen doen, maar ik ging er naar toe met weinig verwachtingen. Zeker na het debacle van maandag, waar ik wel veel verwachtingen van had, omdat ik dat een hele goede match vond.
Het gesprek woensdag was met de Business Unit Manager Benelux, aangezien HRM op vakantie was. Na iets meer dan twee uur stond ik buiten en was compleet overdonderd - in een positieve zin! Gesprek liep heel vlot, we vulden elkaar aan, sfeer was heel open, etc. etc. Hij heeft nog e.e.a. verteld over de organisatie en wat cijfers laten zien - dat laatste heeft nog niemand bij mijn gesprekken gedaan. Hij sprak open over hun visie op de markt en hun concurrentiepositie en welke doelen ze stelden voor de komende jaren.
Na afloop liep hij nog even met me mee en vertelde dat hij een heel prettig gesprek had gehad. Ze hadden mijn profiel op Monsterboard al gevonden en eigenlijk direct besloten me uit te nodigen voor een gesprek. Ikzelf had tegelijkertijd via email gesolliciteerd en daar waren ze blij om geweest, omdat er dus ook interesse vanuit mijn kant was. Hij gaf tevens aan dat hij erg vertrouwd op zijn 'gut-feeling' en dat dit na dit gesprek wel 'snor' zat. Ik liet weten een veel duidelijker beeld te hebben van de functie en het bedrijf en dat mijn enthousiasme alleen maar gegroeid was tijdens het gesprek. Op mijn vraag wanneer ik iets definitiefs mocht vernemen, gaf hij antwoord dat ze wel nog een aantal gesprekken gepland hebben (mede via een W&S Bureau) en hij deze kandidaten ook een kans wil geven. Maar om me gerust te stellen (letterlijk zijn woorden), moest ik er rekening mee houden dat de kans groot is dat ik de rit naar Antwerpen nog eens moet maken op korte termijn...

Dus wie weet.... alleen vanwege de vakantieperiode kan dit wel twee weken duren voor ik iets definitiefs hoor.
-----
Tijdens het tikken van deze post komt er nog een afwijzing binnen. Ik had gereageerd op de functie Sales Manager maar kom volgens deze HRM medewerker niet in aanmerking voor verschillende functies, zoals Sales Manager (in de titel van de email), Logistiek Medewerker (in de eerste alinea) en Administratief Medewerker (in de tweede alinea). Als je copy-paste, doe het dan wel goed
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_71246249
Nice, dat klinkt heel positief!

Ik heb trouwens net een reactie gehad op mijn bezwaarschrift inzake mijn uitkering. Ze hebben mijn dagloon verhoogd naar 68 euro, wat hiervoor 63 euro was. Ik dacht eerst super! Maar aangezien ik al een toeslag kreeg van 5 euro, om op het sociaal minimum van 900bruto/maand te komen veranderd in feite niets, behalve dat ik er meer werk van heb.

Jammer... maarja, het is natuurlijk niet de bedoeling om van die uitkering te gaan leven. Volgende week komt de man terug van vakantie bij het bedrijf waar ik een gesprek heb gehad, hoop direct maandag of dinsdag iets te horen! Zal wel eind van de week zijn, maar goed... heb er wel vertrouwen in eigenlijk dat ik voor een 2e gesprek mag komen.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:27:34 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_71246327
En weer een afwijzing in the pocket, na brievenselectie. Zucht.

Ik hoop zo dat dat gesprek van gisteren iets goeds oplevert! *duimt*
pi_71277121
Ben ook aan het solliciteren. Leuke baan gevonden en alles, dus dat zit wel goed. Ook eerste reactie op gekregen. Echter heb ik een probleempje: ze vragen naar een digitaal portfolio. Nou heb ik wel het een en ander, maar verreweg de beste opdrachten zijn bij bedrijven die (toevallig genoeg) gevraagd hebben om geheimhouding. Met andere woorden: dat kan ik niet opnemen in mijn portfolio en zeker ook niet delen. Wat nu?

Het gaat hier dus om ontwerpen en documenten die ik heb geschreven, niet zozeer om een POP of zoiets dergelijks.
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 10:08:50 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_71277193
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef =HellFire= het volgende:
Ben ook aan het solliciteren. Leuke baan gevonden en alles, dus dat zit wel goed. Ook eerste reactie op gekregen. Echter heb ik een probleempje: ze vragen naar een digitaal portfolio. Nou heb ik wel het een en ander, maar verreweg de beste opdrachten zijn bij bedrijven die (toevallig genoeg) gevraagd hebben om geheimhouding. Met andere woorden: dat kan ik niet opnemen in mijn portfolio en zeker ook niet delen. Wat nu?
Als die bedrijven om geheimhouding hebben gevraagd, kun je het hoe dan ook niet laten zien. Dus zul je het moeten doen met de dingen die je wel mag laten zien.
Wat je kan proberen is contact op te nemen met die bedrijven die om geheimhouding hebben gevraagd. Dan leg je de situatie uit, en misschien is er dan een mouw aan te passen? Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
pi_71277881
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Als die bedrijven om geheimhouding hebben gevraagd, kun je het hoe dan ook niet laten zien. Dus zul je het moeten doen met de dingen die je wel mag laten zien.
Wat je kan proberen is contact op te nemen met die bedrijven die om geheimhouding hebben gevraagd. Dan leg je de situatie uit, en misschien is er dan een mouw aan te passen? Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar eens doen dan. Toch vrees ik dat ik nog wel even aan de bak moet: had altijd een grondige hekel aan POP's en dergelijke maken. Zelfs al had ik alle informatie, dan nog had ik een dergelijk portfolio flink moeten updaten. Ach ja, hoort erbij.

Thx in ieder geval.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:01:07 #248
161098 Luc_Nilis_PSV
PSV Eindhoven
pi_71280641
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:36 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Zojuist gebeld, dinsdagmiddag het 2e gesprek. Het goede gevoel bleek dus te kloppen. Hopelijk heb ik niet de ziekte van JDX over genomen, want ik hang al vanaf 04.00 boven de pot.
pi_71282284
Vannacht ook weer slecht geslapen, elke ochtend wakker worden met super zere keel, hoofdpijn, overal spierpijn, tis echt een heftig virus. Ben niet zo ziek geweest in jaren, meisje hier uit de straat ligt momenteel in het ziekenhuis met mexicaanse griep, dus wie weet. Maar goed OT...

Qua geheimhouding zou je natuurlijk ook gewoon wat dingen kunnen printen en die laten zien, kan je ze wel laten zien, maar ze staan nergens digitaal en ze kunnen er ook niets aan jatten.
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 12:51:27 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_71282349
ja, OT, hebben die meeloop uurtjes nog iets opgeleverd JDx?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')