nee dat moet in de rest van klb, hier post men enkel kwaliteitquote:
Ja moet je niet naar bed?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Wat een mooie TT zeg.Is het geen kinderbedtijd?
dat google maps gedoe op de ipod lijkt me anders wel handig (of 9292 ov even kunnen checken ofzo)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
Mobiel internetten is echt retarded. Van die mensen die geen 2 minuten zonder het checken van hun Hyves pagina kunnen
.
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
Mobiel internetten is echt retarded. Van die mensen die geen 2 minuten zonder het checken van hun Hyves pagina kunnen
.
We zetten 'm centraal zodat de retards 'm niet kunnen vinden!quote:
Hihihi.quote:
Ik heb het ook, maar gebruik het alleen niet zo vaak, het is wel handig dat je het hebt in sommige gevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
.
Mobiel internet is baasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
.
Ik heb het zelf niet maar het lijkt me wel handig voor google maps 9292 idd.. of iets anders nog ff snel opzoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
.
Vroeger draaide de wereld ook zonder internet en tv..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef Allure_ het volgende:
Vroeger draaide de wereld ook gewoon door zonder internet op je mobiel.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vroeger draaide de wereld ook zonder internet en tv..
Tsja toen we internet met datalimiet hadden draaide de wereld ook maar of dat nou zo fijn wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef Allure_ het volgende:
Vroeger draaide de wereld ook gewoon door zonder internet op je mobiel.
Vroeger draaide de wereld ook zonder auto maar dat zou je nu niet willen missen en het is gewoon gemak.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Hoezo moet je ineens iedere dag 5x opzoeken waar je je bevind, en waar je heen moet?
Ja, want je zoekt van tevoren ook niet uit waar je heen moetquote:
Je kan ook op plattegronden in bushokjes kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Omdat het niet fijn is om 2 uur verdwaalt rond te lopen?
Dan moet je je ogen open doen.quote:
Net alsof vreemden te vertrouwen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want je zoekt van tevoren ook niet uit waar je heen moet. En als je de weg kwijt bent, kun je altijd nog aan voorbijgangers de weg vragen. Het is natuurlijk wel eng om dat aan vreemden te vragen. Thank God for the internetz0r trouwens
.
daar ben ik het wel met je eens, maar ik was laatst in leidsche rijn en toen werd ik er serieus moe van om telkens de verkeerde kant uit gestuurd te worden door al die lui die geen flauw idee hebben waar alles zit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want je zoekt van tevoren ook niet uit waar je heen moet. En als je de weg kwijt bent, kun je altijd nog aan voorbijgangers de weg vragen. Het is natuurlijk wel eng om dat aan vreemden te vragen. Thank God for the internetz0r trouwens
.
Ja, daar heb je gelijk in zeg, al die mensen met slechte intentiesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof vreemden te vertrouwen zijn.Straks sturen ze je naar een of andere ghettobuurt waar je niet levend vandaan komt.
Tegenwoordig krijg je zo een mes tussen je ribbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Als mensen mij de weg vragen weet ik het nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar ben ik het wel met je eens, maar ik was laatst in leidsche rijn en toen werd ik er serieus moe van om telkens de verkeerde kant uit gestuurd te worden door al die lui die geen flauw idee hebben waar alles zit.
en ja ik had het van te voren uitgestippeld
Shut up.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in zeg, al die mensen met slechte intenties. Gelukkig is er mobiel internet.
Wat dan?quote:
quote:
quote:
Eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een kut baviaan.
Hij verpest elk nummer. Hij is lelijk
. Hij doet alsof ie zwaar uit de hood komt terwijl ie kinderliedjes zingt
. En bij een leuk nummer met Mr. Sjeiks moet hij er ook weer bij met z'n botte hoofd
.
Waarom niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hee pa, mag ik nog een hockeystick?"
Oh, echt?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk: http://www.onzetaal.nl/advies/typfout.php
Same here.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als mensen mij de weg vragen weet ik het nooitecht dramatisch
!
vocodersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een kut baviaan.
. En bij een leuk nummer met Mr. Sjeiks moet hij er ook weer bij met z'n botte hoofd
.
Eerst zag ik dat jij als laatst gereageerd had en dacht ik: Ooh leukquote:
Whehehe met Sita.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een kut baviaan.
.
En ik had deze al gequoot toen ik opeens jouw naam als laatste poster zag staan en dacht: "Kut, dadelijk gaat Bt hier weer over vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerst zag ik dat jij als laatst gereageerd had en dacht ik: Ooh leukgezellig.
Toen las ik je reactie en dacht ik:![]()
![]()
Soms als ik aan het winkelen ben in een grote winkelstraat, bijv. de kalverstraat.. Dan kom ik een winkel uit lopen en ga ik de kant op waar ik al geweest benquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.Ik kan alleen de straat aanwijzen waar ik zelf woon. Mits ik voor m'n huis sta, that is.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe met Sita.Zelfs kinderen van de basisschool kunnen betere teksten schrijven.
Hij is echt oliedom. Een regel van hem uit een liedje: je wordt geconfronteerd. Dat was het, er kwam niets achter, je wordt normaal met iets geconfronteerd, maar volgens Yes-R blijkbaar niet.
+1000quote:
+1000quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil alleen nog even mijn epische eet-gezicht delen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.Ik kan alleen de straat aanwijzen waar ik zelf woon. Mits ik voor m'n huis sta, that is.
Dat heb ik ook bijna altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms als ik aan het winkelen ben in een grote winkelstraat, bijv. de kalverstraat.. Dan kom ik een winkel uit lopen en ga ik de kant op waar ik al geweest benen dan Mandy: Euh Ils, we gingen die kant op weet je nog?
Die ga ik van het weekend gebruiken met uitgaan.quote:
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!11quote:[..]
Zie vorig topicof misschien heeft Fas het nog onder ctrl+v!
Dude, wtf, ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms als ik aan het winkelen ben in een grote winkelstraat, bijv. de kalverstraat.. Dan kom ik een winkel uit lopen en ga ik de kant op waar ik al geweest benen dan Mandy: Euh Ils, we gingen die kant op weet je nog?
Ik woon nu mijn hele leven in Amsterdam, en de enige straatnamen die ik ken zijn: Marnixstraat, Rokin, Prinsengracht, Herengracht, Keizersgracht, Kinkerstraat, Calandlaan en mijn eigen buurt een klein beetjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Nou ben ik er idd ook niet zo van, vooral straatnamen ken ik totaal niet. Ik zit nu al een jaar in tilburg en het enige straatnamen die ik weet zijn van waar mijn kamer is en dat er in het centrum meestal het woord "heuvel" in voor komtWaarom weet ik niet, het maximale hoogteverschil in tulburg is misschien een paar cm.... dan is er in zeeland nog meer hoogteverschil
Die gast blijkt vader te worden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die ga ik van het weekend gebruiken met uitgaan.
[..]
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!11
Maar aan dete zien was het positief?
Gast, da's dus echt wel echt, hè!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Echt die onzin dat de geest van Michael Jackson in dat huis rondlooptJe ziet duidelijk dat het gewoon schaduw is van iemand die daar loopt.
Doe dan...quote:
Hihi, gefeliciteerd meid!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja ging wel goeddie mensen waren erg aardig, de kamer was moooi
en de buurt was echt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik hoop heeel erg dat ik de kamer krijgik hoor het woensdag, op m'n verjaardag nog wel
!
Die heb ik al een heule tijd niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe dan...
En scheenbeschermers.
Nee jij moet de stoere man met ingebouwd richtingsgevoel zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, wtf, ik ook.En jij bent een meisje, jij mag zulke dingen nog. Ik niet.
Dat stond onder m'n Ctrl Vquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik voelde al een kleine tinteling in m'n penis toen ik op dat moment op de fiets zat.
Wat een shitface.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die ga ik van het weekend gebruiken met uitgaan.
[..]
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!11
Maar aan dete zien was het positief?
Dit is mijn feministische zijde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee jij moet de stoere man met ingebouwd richtingsgevoel zijnklagend over de vrouwen die geen kaart kunnen lezen!
Hoeveel anderen willen die kamer dan? En zijn ze weer ouder dan jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik hoop heel erg dat ik de kamer krijg!
Oke.quote:
Hihi, dan hebben we nog een housewarming bij jou thuis!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik hoop heel erg dat ik de kamer krijg!
Feministisch nog welquote:
Er waren nu nog 2 meisjes, die waren ongeveer even oud als ik..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoeveel anderen willen die kamer dan? En zijn ze weer ouder dan jij?
Het is wel aan te raden, hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heb ik al een heule tijd niet meer.
Da's wel de mooiste versiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
Duurt Shine on you crazy diamond van Pink Floyd altijd 13 minuten? Sick!
Das parts I-Vquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
Zo kort?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
JA!quote:
Ja ik snap er niets van met al die gedeeltes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das parts I-V
parts I-IX duurt 27 minuten
ja dat is gewoon om interessant te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van met al die gedeeltes.
Ik kon niet op het goede woord denken en zat met het Engelse 'femininity'/ "feminine' in m'n hoofd.quote:
Samenvatting:quote:
Ja, doosje, waarom negeer je sommige van m'n posts?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
Wie was hier ook alweer fan vanHeidi Montag
?
http://www.salon.com/politics/war_room/2009/07/06/speidi_jones/
Jij hebt het wel gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ze houdt van conspiracy theorieën en ze zegt dat haar lichaam van Jezus is en niet van de overheid.
Die isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik las de eerste paragraaf en ben het er al helemaal mee eensquote:
Mooiste liedje ooitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
Pink Floyd met Echoes duurt 23 minuten ongeveer.
I-V = 13 minutequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van met al die gedeeltes.
OKE. IK ZAL WEL WAT REGELEN HOOR.quote:
Omdat ik mijn aandacht eerlijk verdeel. Hebbertquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, doosje, waarom negeer je sommige van m'n posts?
Hier:
[..]
Ik lees alles wat jij schrijft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik mijn aandacht eerlijk verdeel. Hebbert.
Ja dag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wjnmk.
En nu ga ik echt slapen hoorwelterusten!
Of je leest het hele topic evenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
FOK!ker spot Jezus in kelder
OMG.
Echt ALLES wat een FOK!ker zelf ontdekt, ongeacht of het leuk, interessant of nieuwswaardig is, wordt zonder na te denken op die kut-FP gegooid.![]()
Wat een mongolenniveau weer.
Kom op, zeg het me eens op msn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
Gvd ik zit me nu alweer dood te ergeren.
Trusten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wjnmk.
En nu ga ik echt slapen hoorwelterusten!
Hmmmm.. Kunnen wij daar misschien wat mee?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
FOK!ker spot Jezus in kelder
OMG.
Echt ALLES wat een FOK!ker zelf ontdekt, ongeacht of het leuk, interessant of nieuwswaardig is, wordt zonder na te denken op die kut-FP gegooid.![]()
Wat een mongolenniveau weer.
Misschien leer je nog van mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik lees alles wat jij schrijft.Soms maak ik zelfs aantekeningen.
quote:
Reageer dat even lekker op iemand anders af ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
Gvd ik zit me nu alweer dood te ergeren.
Nee. Het enige wat je van mij kan vragen als FP-bezoeker is dat ik het hele nieuwsbericht lees. En dat heb ik gedaan. En het is gewoon dikke bagger van hier tot Tokio.quote:
You don't wanna know.quote:
Hockey-en vind ik leuker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OKE. IK ZAL WEL WAT REGELEN HOOR.
Of wil je tennissen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Reageer dat even lekker op iemand anders af ofzo.
quote:
Filmpje?quote:Wat een stom filmpje. Ik denk nu komen er vette roddels als dat Heidi is vreemdgegaan met Brody en nu een soa heeft omdat Brody met Holly heeft lopen vozen
.
Nee, dat heb ik van Jim Carrey geleerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh wacht, dat heb je van mij geleerd.![]()
[..]
Filmpje?![]()
Oh, ik had alleen de tekst gelezen.
Ga nou maar slapen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als er alleen ja dag met zo'n kut PI uit kan zeg dan gewoon helemaal niets.
Heb je wel een tennisracket?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hockey-en vind ik leuker.
Nou.. maakt me niet uit eigenlijk..
Jaaaawel!quote:
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als er alleen ja dag met zo'n kut PI uit kan zeg dan gewoon helemaal niets.
Ik lig nooit in bed met een kutgevoel zolang jij maar van me houdtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen.Anders lig je dadelijk weer in bed met een kutgevoel.
Doe maar hockey dan.quote:
Geloof me. Jij zou ze ook echt oprecht diep vanuit binnen hatenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het nu hebt, maar als jij ze haat, haat ik ze ook.
Ik weet waar ze het over heeft en ik kijk dat bagger programma niet eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het nu hebt, maar als jij ze haat, haat ik ze ook.
Kirsten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik van Jim Carrey geleerd.
Ik haat Spencer. En ik haat Kristin.
't Is dat je het toch niet meent, maar anders:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lig nooit in bed met een kutgevoel zolang jij maar van me houdt!
Doe zelf even normaal wil jequote:
Ik haat sowieso mensen die meedoen aan een real life-programma. Sterf af met je hersenloze kutkop die zo graag op tv wil. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me. Jij zou ze ook echt oprecht diep vanuit binnen haten.
Het klonk wel lief tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is dat je het toch niet meent, maar anders:
Lieve BT, ga slapen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe zelf even normaal wil jejezus christus, volgens mij snap jij de helft van de tijd niet hoe je over komt, en de andere helft van de tijd ben je gewoon ontzettend gefrustreerd.
Dat wijf van drake & josh is pas irritantquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geloof me. Jij zou ze ook echt oprecht diep vanuit binnen haten.
Welterusten Bt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe zelf even normaal wil jejezus christus, volgens mij snap jij de helft van de tijd niet hoe je over komt, en de andere helft van de tijd ben je gewoon ontzettend gefrustreerd.
Ja, dat denk ik ook. Maar toch volg ik ze allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik haat sowieso mensen die meedoen aan een real life-programma. Sterf af met je hersenloze kutkop die zo graag op tv wil. Denk ik dan.
Dan ben je ook stom. Als je jezelf telkens zo laat kwellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar toch volg ik ze allemaal. Net als Real World bijvoorbeeld. Heerlijk
.
Image had expired, sorry, bladiebla.quote:
Kijk da's beter, zo lijkt het bijna alsof je het meent. Zou je vaker moeten doenquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat wijf van drake & josh is pas irritant
Nee apart, nou goed.quote:
Allure zorgt ervoor dat die programma's op tv blijvenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar toch volg ik ze allemaal. Net als Real World bijvoorbeeld. Heerlijk
.
p.s.
[ afbeelding ].
Ik meen het, dat weet je best.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk da's beter, zo lijkt het bijna alsof je het meent. Zou je vaker moeten doen![]()
Slaap lekker allemaal
Ik kwel mezelf niet. Ik geniet gewoon van andermans ellendequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan ben je ook stom. Als je jezelf telkens zo laat kwellen.
[..]
Image had expired, sorry, bladiebla.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga slapen, zoen ik denk dat ik zelf wel kan bepalen wanneer ik naar bed wil/ga
!
Shoot mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Allure zorgt ervoor dat die programma's op tv blijven![]()
JA, MAAR DAN MOET JE GEWOON NIET ZEGGEN DAT JE GAAT, TERWIJL JE TOCH NOOIT GAAT EN ALTIJD EERST EEN HALF UUR BLIJFT HANGEN EN JE DAN OOK NOG 'S HEEL ERG OPWINDT, WAARDOOR JE HARTJE MISSCHIEN WEL DENKT VAN: "HEY, WAT OVERKOMT ME NOU?! IK MAAK NU WEL HEEL VEEL POMPBEWEGINGEN, DIT IS NIET GOED"! EN DAT JE HARTJE HET DAN BEGEEFT EN DAT JE DOOD NEERVALT OP DE GROND EN JE JE WARME BEDJE NOOIT HEBT KUNNEN BEREIKEN EN DAN VINDEN JE OUDERS JE PAS DE VOLGENDE OCHTEND EN DAN KOMT HET ROUWEN EN DE BEGRAFENIS EN NOG MEER ROUWEN EN WIJ DENKEN DAN NA EEN TIJDJE VAN: "HEY WAAR IS BT NOU? OH, ZEKER DRUK MET D'R VERJAARDAG, OF MISSCHIEN HEEFT ZE DE KAMER!", TERWIJL JE DAN GEWOON AL LANG DOOD BENT, MAAR JA, DAT WETEN WIJ DAN NIET EN HOE MOETEN WIJ DAT WETEN?! TOCH?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga slapen, zoen ik denk dat ik zelf wel kan bepalen wanneer ik naar bed wil/ga
!
Als je het meent waarom zeg je het dan in eerste instantie niet gewoon?quote:
Dankjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
werkt wellicht kalmerend
Zoeken jullie nog een mod?quote:
Joah, maar, met zijn tweeën hockeyen is ook niet alles.quote:
En dat wil ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
JA, MAAR DAN MOET JE GEWOON NIET ZEGGEN DAT JE GAAT, TERWIJL JE TOCH NOOIT GAAT EN ALTIJD EERST EEN HALF UUR BLIJFT HANGEN EN JE DAN OOK NOG 'S HEEL ERG OPWINDT, WAARDOOR JE HARTJE MISSCHIEN WEL DENKT VAN: "HEY, WAT OVERKOMT ME NOU?! IK MAAK NU WEL HEEL VEEL POMPBEWEGINGEN, DIT IS NIET GOED"! EN DAT JE HARTJE HET DAN BEGEEFT EN DAT JE DOOD NEERVALT OP DE GROND EN JE JE WARME BEDJE NOOIT HEBT KUNNEN BEREIKEN EN DAN VINDEN JE OUDERS JE PAS DE VOLGENDE OCHTEND EN DAN KOMT HET ROUWEN EN DE BEGRAFENIS EN NOG MEER ROUWEN EN WIJ DENKEN DAN NA EEN TIJDJE VAN: "HEY WAAR IS BT NOU? OH, ZEKER DRUK MET D'R VERJAARDAG, OF MISSCHIEN HEEFT ZE DE KAMER!", TERWIJL JE DAN GEWOON AL LANG DOOD BENT, MAAR JA, DAT WETEN WIJ DAN NIET EN HOE MOETEN WIJ DAT WETEN?! TOCH?
Jij interpreteert het gewoon verkeerd en ik wilde niet te slijmerig overkomen. :'Dquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je het meent waarom zeg je het dan in eerste instantie niet gewoon?
[..]
Dankjeal ben ik al kalm hoor.
Gast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
JA, MAAR DAN MOET JE GEWOON NIET ZEGGEN DAT JE GAAT, TERWIJL JE TOCH NOOIT GAAT EN ALTIJD EERST EEN HALF UUR BLIJFT HANGEN EN JE DAN OOK NOG 'S HEEL ERG OPWINDT, WAARDOOR JE HARTJE MISSCHIEN WEL DENKT VAN: "HEY, WAT OVERKOMT ME NOU?! IK MAAK NU WEL HEEL VEEL POMPBEWEGINGEN, DIT IS NIET GOED"! EN DAT JE HARTJE HET DAN BEGEEFT EN DAT JE DOOD NEERVALT OP DE GROND EN JE JE WARME BEDJE NOOIT HEBT KUNNEN BEREIKEN EN DAN VINDEN JE OUDERS JE PAS DE VOLGENDE OCHTEND EN DAN KOMT HET ROUWEN EN DE BEGRAFENIS EN NOG MEER ROUWEN EN WIJ DENKEN DAN NA EEN TIJDJE VAN: "HEY WAAR IS BT NOU? OH, ZEKER DRUK MET D'R VERJAARDAG, OF MISSCHIEN HEEFT ZE DE KAMER!", TERWIJL JE DAN GEWOON AL LANG DOOD BENT, MAAR JA, DAT WETEN WIJ DAN NIET EN HOE MOETEN WIJ DAT WETEN?! TOCH?
En daarom zeg ik altijd: ga slapen als je zegt dat je gaat slapen. Scheelt weer heel wat onnodig gedoe zoals net.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij interpreteert het gewoon verkeerd en ik wilde niet te slijmerig overkomen. :'D
Ja, dag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:29 schreef Cybey het volgende:
Lieve SC'ers,
Ik ga slapen! Ik wens jullie allen fijne dromen toe en een goede nachtrust.
Kusjes,
Cybey
Mandy smst ál m'n lovers wel als ik eventueel binnenkort dood zou gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent al op die van mij uitgenodigd, hè. Dat weet je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mandy smst ál m'n lovers wel als ik eventueel binnenkort dood zou gaan.
Dus you'll find out soon enough! You might even make it to the funeral!
Naja je kan beter zorgvuldig zijn en wat groter geschut gebruiken.quote:
Ik mis die tijden soms wel eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, van jou gaat m'n hartje allang niet meer sneller kloppen!
Hmhm weet ik, en waarvan iedereen daarna zegt: Jezus, stond ik daar met een stijve johquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent al op die van mij uitgenodigd, hè. Dat weet je.Jij wordt de mysterieuze vrouw in zwart die helemaal achteraan staat en die niemand kent.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:29 schreef Zotheid het volgende:
Joah, maar, met zijn tweeën hockeyen is ook niet alles.
En dat bij mij dan het deksel een beetje omhoog gaat, omdat ik een postuum stijfje krijg van jou.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm weet ik, en waarvan iedereen daarna zegt: Jezus, stond ik daar met een stijve johik wist niet eens meer hoe die dooie heette toen ik dat lekkere wijf helemaal achteraan zag staan!
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
Poll: Moet BT slapen?Ja! Zeggen is doen! Ja, voor eeuwig, hihi Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mwhehehehehe. :'D!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mandy smst ál m'n lovers wel als ik eventueel binnenkort dood zou gaan.
Dus you'll find out soon enough! You might even make it to the funeral!
Volgens mij willen huisgenoten niet dat mensen nog om half 2 wakker zijn en lawaai makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm weet ik, en waarvan iedereen daarna zegt: Jezus, stond ik daar met een stijve johik wist niet eens meer hoe die dooie heette toen ik dat lekkere wijf helemaal achteraan zag staan!
En die eerst zeggen dat ze de deur uitgaan, maar dan toch nog anderhalf uur blijven plakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij willen huisgenoten niet dat mensen nog om half 2 wakker zijn en lawaai maken
Ik moest heel hard lachen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat bij mij dan het deksel een beetje omhoog gaat, omdat ik een postuum stijfje krijg van jou. [ afbeelding ]
Mag ik op je begrafenis komen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, de mijne is al compleet volgeboekt.
Moet ik nog soliciteren of zeggen mijn notes genoeg?quote:
Dan kunnen we bij mij in de straat hockeyen, moet je wel oppassen voor hFvS.quote:
"Postuum stijfje" deed het 'm, hè.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen! [ afbeelding ]
Ik maak geen lawaai. En wat probeer je nu te zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Volgens mij willen huisgenoten niet dat mensen nog om half 2 wakker zijn en lawaai maken
Mag ik ook niet buiten op de schermen meekijken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, de mijne is al compleet volgeboekt.
quote:
De mijne, maar dan moet je wel proberen een kaartje te krijgen want die van mij wordt net zo groot als die van M.J. Ik verzin later wel een zijwaartse moonwalk ofzoquote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag mijn vuist tegen jouw hoofd aan komen?
Dat mag altijd! Ze zullen verspreid in Nederland staan, dus er staat vast ook een scherm bij jou JOU jou in de buurt!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik ook niet buiten op de schermen meekijken?
Superquote:
Alleen als dit meisje ook komt:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De mijne, maar dan moet je wel proberen een kaartje te krijgen want die van mij wordt net zo groot als die van M.J. Ik verzin later wel een zijwaartse moonwalk ofzo
quote:
*op lip bijt*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat mag altijd! Ze zullen verspreid in Nederland staan, dus er staat vast ook een scherm bij jou JOU jou in de buurt!
[..]
Super! Kan ik weer wat opgekropte emoties kwijt.
Nee, je hoeft verder niks in te koppen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat mag altijd! Ze zullen verspreid in Nederland staan, dus er staat vast ook een scherm bij jou JOU jou in de buurt!
Ik kan geen leuk bijpassend plaatje vinden in de trend van: "leave bitch"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak geen lawaai. En wat probeer je nu te zeggen?
past idd wel goed op een begrafenis, iemand waarvan het hoofd er bijna af lijkt te vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen als dit meisje ook komt:
[ afbeelding ]
[..]
Sensation white is de andere kant op.
Als ik overreden word door een fietsende hond op een driewieler waarschijnlijk wel. Dat is best "Hart van Nederland waardig".quote:
Jankerd, ik ga al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik kan geen leuk bijpassend plaatje vinden in de trend van: "leave bitch"
Dat wordt later 1 van mijn vrouwen dus: jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen als dit meisje ook komt:
[ afbeelding ]
MOVE BITCH, GET OUT THE WAAAYquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jankerd, ik ga al.
Maar alleen omdat Allure_het wil!
Nu echt doei![]()
!
GOAF!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik overreden word door een fietsende hond op een driewieler waarschijnlijk wel. Dat is best "Hart van Nederland waardig".
Wat een fijne gedachte.quote:
Eh, nietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GOAF!
Wat wil je mee hebben in je tempel?
Trillah night!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
past idd wel goed op een begrafenis, iemand waarvan het hoofd er bijna af lijkt te vallen
Ik moest hierom lachen.quote:
Nou, dan kom ik wel even in mijn drakenshirt langshoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat wordt later 1 van mijn vrouwen dus: ja
Hihihihi bedoel je ook de schaamlippen?quote:
Wil je geen sieraden voor de overtocht?quote:
Hij zegt toch allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihihi bedoel je ook de schaamlippen?
Volgens mij begrijpen mensen mij inderdaad vaak verkeerd.quote:
Oke oke, alleen diamanten dan. Omdat je zo aandringt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wil je geen sieraden voor de overtocht?
JWZ!
Of je hebt geen gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen mensen mij inderdaad vaak verkeerd.
Jij mij ook want ik bedoelde het niet zoals jij dachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen mensen mij inderdaad vaak verkeerd.
Dude, ik heb meer humor in m'n pink dan menigeen.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij mij ook want ik bedoelde het niet zoals jij dacht.
En een groot gebrek aan zelfkennis, was ik nog vergeten te zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, ik heb meer humor in m'n pink dan menigeen.
Huh, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef MouzurX het volgende:
Dit is een duidelijk geval van communicatieproblemen.
Paaaaaaaaaaaaaaaaaapppaaaaaaa!!!!11quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke, alleen diamanten dan. Omdat je zo aandringt.
Je vagijn, die is pink!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, ik heb meer humor in m'n pink dan menigeen.
quote:
True. Hij was van hetzelfde niveau, ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die is wel heel makkelijk, en jij zegt dat fes geen gevoel voor humor heeft
Kusje!quote:
Dat is dus ook mijn punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef IQM het volgende:
Als we in de toekomst kunnen tijdreizen, waarom is er dan al die tijd nog nooit iemand uit de toekomst gekomen (om ons dat te vertellen)?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:50 schreef IQM het volgende:
[..]
En een groot gebrek aan zelfkennis, was ik nog vergeten te zeggen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef IQM het volgende:
Als we in de toekomst kunnen tijdreizen, waarom is er dan al die tijd nog nooit iemand uit de toekomst gekomen (om ons dat te vertellen)?
Slaap lekkerquote:
Huilie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:55 schreef Zotheid het volgende:
Mirjam zegt: (01:54:37)
Er is gewoon een norm
Martijn zegt: (01:54:39)
Wat te denken van ketchup
Mirjam zegt: (01:54:44)
van een of andere waren wet
Martijn zegt: (01:54:44)
Ahhh en bedankt
Mirjam zegt: (01:54:56)
Dat er maar 1,5 insect in zo'n potje mag zitten
Over insecten in potjes appelmoes en sap.
Ik dacht even dat dit uit te leggen was met een oneindige hoeveelheid universums maar dan zou je toch nog sporen achter laten -> mensen die weten dat tijdreizen mogelijk is omdat jij dat tegen ze zegt bijv.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef IQM het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:55 schreef Zotheid het volgende:
Mirjam zegt: (01:54:37)
Er is gewoon een norm
Martijn zegt: (01:54:39)
Wat te denken van ketchup
Mirjam zegt: (01:54:44)
van een of andere waren wet
Martijn zegt: (01:54:44)
Ahhh en bedankt
Mirjam zegt: (01:54:56)
Dat er maar 1,5 insect in zo'n potje mag zitten
Over insecten in potjes appelmoes en sap.
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen zonder niet ontzettend vuig te klinkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:55 schreef IQM het volgende:
Allure in de bips!Sometimes I just looooooooooooove mental images.
Zelfkennis, jij hebt het.quote:
YRLY.quote:
Ik huil toch niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Huilie.Wat niet weet, wat niet deert en waarom er nu over zeiken als je het al jaren zo hebt gegeten?
Dat er gemalen insecten in je potje appelmoes of sap mogen zitten.quote:
Ik moest even naar haar fobo gaan om hier een mental image bij te creërenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:55 schreef IQM het volgende:
Allure in de bips!Sometimes I just looooooooooooove mental images.
Dat je er uberhaupt nog op ingaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen zonder niet ontzettend vuig te klinken.
Hou je niet in. Ik wil juist dat je ontzettend vuig klinkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen zonder niet ontzettend vuig te klinken.
Infantiele kutserie.quote:
Kost geld om in mijn fobo te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik moest even naar haar fobo gaan om hier een mental image bij te creëren
Ik stuur je een PM met mijn wildste verlangens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Hou je niet in. Ik wil juist dat je ontzettend vuig klinkt..
Hoe kan je southpark nou niet vet vinden ?quote:
Doe je niet. Want zo ben jij dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kost geld om in mijn fobo te kijken.
[..]
Ik stuur je een PM met mijn wildste verlangens.
Maakt dat je dan geen prostituee?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe kan je southpark nou niet vet vinden ?
Ik hou meer van de recht toe recht aan aanpakquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe je niet. Want zo ben jij dan ook wel weer.
De laatste keer dat ik checkte was ik geen puber met een achtergestelde vorm van humor en een verwachtingspatroon van een melige autist. Misschien daardoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe kan je southpark nou niet vet vinden ?
HAHAHA, JA KANKERGOEDE GRAP, WANT JAHAHAHA, BETALEN OM TE MOGEN KIJKEN STAAT ECHT GELIJK AAN PROSTITUTIE, HAHAHA, DAN ZIJN ALLE BIOSCOOPEXPLOITANTEN OOK HOEREN, MAN, HAHAHAA!!! OF OF OF MENSEN DIE EEN MUSEUM RUNNEN, JAHAHAHA!!quote:
Kom op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik checkte was ik geen puber met een achtergestelde vorm van humor en een verwachtingspatroon van een melige autist. Misschien daardoor.
Mail me.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou meer van de recht toe recht aan aanpak. Via PM komt het niet goed over. Jwt.
Dat vanaf 'best vaak goede afleveringen' kan ik niet ontkennen. De rest wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom op.Ze hebben best vaak goede afleveringen waar op humoristische wijze bepaalde zaken aan de kaak worden gesteld.
Hebben we seks dan?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:04 schreef IQM het volgende:
[..]
HAHAHA, JA KANKERGOEDE GRAP, WANT JAHAHAHA, BETALEN OM TE MOGEN KIJKEN STAAT ECHT GELIJK AAN PROSTITUTIE, HAHAHA, DAN ZIJN ALLE BIOSCOOPEXPLOITANTEN OOK HOEREN, MAN, HAHAHAA!!! OF OF OF MENSEN DIE EEN MUSEUM RUNNEN, JAHAHAHA!!
En het is veel te oud en het ruikt ook een beetje muf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hebben we seks dan?
Je moet mij meer zien als het meest waardevolle schilderij in het van Gogh museum. Je moet betalen om er naar te mogen kijken. En je mag het niet aanraken.
HAHAHA, JA KANKERGOEDE GRAP!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
En het is veel te oud en het ruikt ook een beetje muf.
En een restauratie zou ook niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
En het is veel te oud en het ruikt ook een beetje muf.
Het is in de loop der jaren dan ook door heel wat handen gegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
[..]
En een restauratie zou ook niet verkeerd zijn.
Ik hou meer van die moderne interactieve museaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hebben we seks dan?
Je moet mij meer zien als het meest waardevolle schilderij in het van Gogh museum. Je moet betalen om er naar te mogen kijken. En je mag het niet aanraken.
En het is lang geleden dat het nog echt goed nat was. 't Is nu zo opgedroogd als wat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is in de loop der jaren dan ook door heel wat handen gegaan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vanaf 'best vaak goede afleveringen' kan ik niet ontkennen. De rest wel.
ik vind southpark stiekem leuker dan die andere serie die iqm altijd verheerlijkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom op.Ze hebben best vaak goede afleveringen waar op humoristische wijze bepaalde zaken aan de kaak worden gesteld.
Hier kan ik niet tegen op, zegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent een kankergoede grap, vuige pikkeboef.
iqm zonder arrogantie is als kaas zonder stremselquote:
Euh, gozer, d'r is niemand uit Malcolm In The Middle die in How I Met Your Mother (want daar doel jij op) speelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind southpark stiekem leuker dan die andere serie die iqm altijd verheerlijkt.
die met die gast die ook in malcom in the middle heeft gespeeld.
verkapte uitdaging om goede stukjes van die serie te posten
En kijk, dit soort dingen weet ik gewoon. Je kan het wel ontkennen of me arrogant noemen, maar 't is gewoon zo. Ik weet dingen, weet je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, gozer, d'r is niemand uit Malcolm In The Middle die in How I Met Your Mother (want daar doel jij op) speelt.
Je verwart Christopher Masterson met Neil Patrick Harris.
ik vind ze best wel lijken jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, gozer, d'r is niemand uit Malcolm In The Middle die in How I Met Your Mother (want daar doel jij op) speelt.
Je verwart Christopher Masterson met Neil Patrick Harris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |