nee dat moet in de rest van klb, hier post men enkel kwaliteitquote:
Ja moet je niet naar bed?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Wat een mooie TT zeg.Is het geen kinderbedtijd?
dat google maps gedoe op de ipod lijkt me anders wel handig (of 9292 ov even kunnen checken ofzo)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
Mobiel internetten is echt retarded. Van die mensen die geen 2 minuten zonder het checken van hun Hyves pagina kunnen
.
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
Mobiel internetten is echt retarded. Van die mensen die geen 2 minuten zonder het checken van hun Hyves pagina kunnen
.
We zetten 'm centraal zodat de retards 'm niet kunnen vinden!quote:
Hihihi.quote:
Ik heb het ook, maar gebruik het alleen niet zo vaak, het is wel handig dat je het hebt in sommige gevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
.
Mobiel internet is baasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
.
Ik heb het zelf niet maar het lijkt me wel handig voor google maps 9292 idd.. of iets anders nog ff snel opzoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef Allure_ het volgende:
.
Vroeger draaide de wereld ook zonder internet en tv..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef Allure_ het volgende:
Vroeger draaide de wereld ook gewoon door zonder internet op je mobiel.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vroeger draaide de wereld ook zonder internet en tv..
Tsja toen we internet met datalimiet hadden draaide de wereld ook maar of dat nou zo fijn wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef Allure_ het volgende:
Vroeger draaide de wereld ook gewoon door zonder internet op je mobiel.
Vroeger draaide de wereld ook zonder auto maar dat zou je nu niet willen missen en het is gewoon gemak.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Hoezo moet je ineens iedere dag 5x opzoeken waar je je bevind, en waar je heen moet?
Ja, want je zoekt van tevoren ook niet uit waar je heen moetquote:
Je kan ook op plattegronden in bushokjes kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Omdat het niet fijn is om 2 uur verdwaalt rond te lopen?
Dan moet je je ogen open doen.quote:
Net alsof vreemden te vertrouwen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want je zoekt van tevoren ook niet uit waar je heen moet. En als je de weg kwijt bent, kun je altijd nog aan voorbijgangers de weg vragen. Het is natuurlijk wel eng om dat aan vreemden te vragen. Thank God for the internetz0r trouwens
.
daar ben ik het wel met je eens, maar ik was laatst in leidsche rijn en toen werd ik er serieus moe van om telkens de verkeerde kant uit gestuurd te worden door al die lui die geen flauw idee hebben waar alles zit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want je zoekt van tevoren ook niet uit waar je heen moet. En als je de weg kwijt bent, kun je altijd nog aan voorbijgangers de weg vragen. Het is natuurlijk wel eng om dat aan vreemden te vragen. Thank God for the internetz0r trouwens
.
Ja, daar heb je gelijk in zeg, al die mensen met slechte intentiesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof vreemden te vertrouwen zijn.Straks sturen ze je naar een of andere ghettobuurt waar je niet levend vandaan komt.
Tegenwoordig krijg je zo een mes tussen je ribbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Als mensen mij de weg vragen weet ik het nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar ben ik het wel met je eens, maar ik was laatst in leidsche rijn en toen werd ik er serieus moe van om telkens de verkeerde kant uit gestuurd te worden door al die lui die geen flauw idee hebben waar alles zit.
en ja ik had het van te voren uitgestippeld
Shut up.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in zeg, al die mensen met slechte intenties. Gelukkig is er mobiel internet.
Wat dan?quote:
quote:
quote:
Eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een kut baviaan.
Hij verpest elk nummer. Hij is lelijk
. Hij doet alsof ie zwaar uit de hood komt terwijl ie kinderliedjes zingt
. En bij een leuk nummer met Mr. Sjeiks moet hij er ook weer bij met z'n botte hoofd
.
Waarom niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hee pa, mag ik nog een hockeystick?"
Oh, echt?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk: http://www.onzetaal.nl/advies/typfout.php
Same here.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als mensen mij de weg vragen weet ik het nooitecht dramatisch
!
vocodersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een kut baviaan.
. En bij een leuk nummer met Mr. Sjeiks moet hij er ook weer bij met z'n botte hoofd
.
Eerst zag ik dat jij als laatst gereageerd had en dacht ik: Ooh leukquote:
Whehehe met Sita.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een kut baviaan.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |