Audio deed het niet, inmiddels welquote:
En op RTL en op SBS, reden waarom ik CNN kijk. Niet omdat zij continue het bij het juiste eind hebben, maar de journalistiek van de Nederlanders is om te jankenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Jammer dat er op de NOS weer een hoop onwaarheden worden gezegd.
Jij denkt dat ik nu even naar MTV switch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef arashrsf het volgende:
hoi mensen
Ik zat op mtv tribute to michael jackson te bekijken. Gaat over al zijn nummers die uitgekomen zijn en gebeurtenissen op chronologische volgorde
Telkens wanneer of net voordat het reclame werd hoor je op het laatst nog zon heel rustig nummer van michael jackson. Wanener je dat diamantje zeg maar zag
Wie weet hoe dat nummer heet?
greetz
Ik zit er niet mee hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Luco het volgende:
Carey nu dus.. Die moet ook altijd d'r tieten laten zien...
Trey Lorentzquote:
Idd, hoerig als altijd. Wat had zij met MJ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Luco het volgende:
Carey nu dus.. Die moet ook altijd d'r tieten laten zien...
Dat is iets wat een ieder deelt denk ik zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Leuk geprobeerd, maar er is maar één iemand die deze nummers goed kan zingen en dat is de King zelf.
Op een referentie met Tommy Mottola na nietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, hoerig als altijd. Wat had zij met MJ?
Was Mariah vroeger ook zwart dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Xaobotnik het volgende:
Ze zong 'I'll be there en het was een van haar eerste grote hits. Verder is dat Afro-Amerikaanse kliekje vrij close, dus dat ze hem kende zou niet niet vreemd zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Djeez het volgende:
Stevie Wonder!En hij heeft MJ dus nog nooit gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |