abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70723892
Tienermoeders Bij deze deel 2

Wat zijn die irritant zeg, Alleen maar huilen over hoe slecht ze het wel niet hebben en hoe weinig tijd ze hebben.

Voorbeeld:

quote:
quote:
Hallo allemaal!

Ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb al een kindje.
Hij is net een jaar geworden en het is echt een schatje!
Ik ben een alleen staande moeder.
Altijd als ik over straat loop dan zitten me aan te kijken alsof ik een raar mens ben.
Maar het meest onzeker ben ik over dat als ik bv een leuke jongen tegen kom en na een tijdje zeg ik dat ik een kindje heb dan haken ze altijd af!

Waarom doen jullie mannen dat?

Ik hoop dat het niet aan mij ligt!

Alvast bedankt!

(bron:http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=165650.0)
Vind je het gek dat je aangekeken wordt als je 16 bent en al een kind hebt

Teller staat op 138 http://tm2009hyves.hyves.nl/
  maandag 6 juli 2009 @ 23:43:40 #2
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70723915
Yeah, deeltje 2.
Feyenoord Rotterdam
pi_70723939
Reeksen werken niet in KLB.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  maandag 6 juli 2009 @ 23:45:58 #4
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_70723990
Waren 13 pagina's met klachten niet genoeg
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:46:38 #5
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70724019
Ik zou dit verplaatsen naar het GC.
Maar goed, waar is biefstuk? Hij zou nog meer zwangere meids voor ons hosselen.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 6 juli 2009 @ 23:47:07 #6
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_70724041
Wie maakt de Hyves: "Ik neuk een tienermoeder" of "ik bal tienermoeders je weet toch"
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_70724101
quote:
Maar het meest onzeker ben ik over dat als ik bv een leuke jongen tegen kom en na een tijdje zeg ik dat ik een kindje heb dan haken ze altijd af!

Waarom doen jullie mannen dat?
Goh, even denken, ik kom een 16-jarig meisje tegen met een kind van 1, met het IQ van een speenvarken en een hopeloze toekomst. Ra ra waarom haak ik af?
pi_70724118
Worden tienermoeders soms niet een klein beetje onderschat?.. Sommigen kiezen daar bewust voor en zo niet, nou sorry maar dan ben je dom. Tenzij het een ongelukje was.

Maar je hebt de pil, je hebt condooms, je hebt de morningafter pil, je hebt abortus, in vroeg stadium uitzuigen etc. etc. Dus als je na al die opties nog gaat lopen klagen over hoe zwaar je het hebt hang jezelf dan alsjeblieft aan de hoogste boom.

half uurtje lol, 9 maanden bol en als je dan eenmaal geworpen hebt en het was niet de bedoeling neem dan je verdomde verantwoordelijkheid en voedt dat kind met zoveel mogelijk liefde op.
Er zijn vast wel weer ergens instanties.. Tienermoeder in Nood. Tienermoeder Plan. Whatever, maar neem dan als dommerik je verantwoordelijkheid.

*uitgeraast*.
No offence naar tienermoeders die niet vallen in mijn betoog.
Pleite :)
pi_70724125
quote:
Ik ben een alleen staande moeder.
Als ze alleen maar zou staan had ze dit probleem nu niet gehad....
  maandag 6 juli 2009 @ 23:51:23 #10
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_70724185
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:49 schreef Meris het volgende:
Worden tienermoeders soms niet een klein beetje onderschat?.. Sommigen kiezen daar bewust voor en zo niet, nou sorry maar dan ben je dom. Tenzij het een ongelukje was.

Maar je hebt de pil, je hebt condooms, je hebt de morningafter pil, je hebt abortus, in vroeg stadium uitzuigen etc. etc. Dus als je na al die opties nog gaat lopen klagen over hoe zwaar je het hebt hang jezelf dan alsjeblieft aan de hoogste boom.

half uurtje lol, 9 maanden bol en als je dan eenmaal geworpen hebt en het was niet de bedoeling neem dan je verdomde verantwoordelijkheid en voedt dat kind met zoveel mogelijk liefde op.
Er zijn vast wel weer ergens instanties.. Tienermoeder in Nood. Tienermoeder Plan. Whatever, maar neem dan als dommerik je verantwoordelijkheid.

*uitgeraast*.
No offence naar tienermoeders die niet vallen in mijn betoog.
Die mannen hebben meestal nog wel een paar maanden plezier maar kiezen dan het hazenpad .

edit: jij maar een half uurtje dus
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_70724194
Het zijn meestal ook dezelfde type's.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70724320
wel weer leuk geweest denk ik
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')