Vind je het gek dat je aangekeken wordt als je 16 bent en al een kind hebtquote:quote:
Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb al een kindje.
Hij is net een jaar geworden en het is echt een schatje!
Ik ben een alleen staande moeder.
Altijd als ik over straat loop dan zitten me aan te kijken alsof ik een raar mens ben.
Maar het meest onzeker ben ik over dat als ik bv een leuke jongen tegen kom en na een tijdje zeg ik dat ik een kindje heb dan haken ze altijd af!
Waarom doen jullie mannen dat?
Ik hoop dat het niet aan mij ligt!
Alvast bedankt!
(bron:http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=165650.0)
Goh, even denken, ik kom een 16-jarig meisje tegen met een kind van 1, met het IQ van een speenvarken en een hopeloze toekomst. Ra ra waarom haak ik af?quote:Maar het meest onzeker ben ik over dat als ik bv een leuke jongen tegen kom en na een tijdje zeg ik dat ik een kindje heb dan haken ze altijd af!
Waarom doen jullie mannen dat?
Als ze alleen maar zou staan had ze dit probleem nu niet gehad....quote:Ik ben een alleen staande moeder.
Die mannen hebben meestal nog wel een paar maanden plezier maar kiezen dan het hazenpadquote:Op maandag 6 juli 2009 23:49 schreef Meris het volgende:
Worden tienermoeders soms niet een klein beetje onderschat?.. Sommigen kiezen daar bewust voor en zo niet, nou sorry maar dan ben je dom. Tenzij het een ongelukje was.
Maar je hebt de pil, je hebt condooms, je hebt de morningafter pil, je hebt abortus, in vroeg stadium uitzuigen etc. etc. Dus als je na al die opties nog gaat lopen klagen over hoe zwaar je het hebt hang jezelf dan alsjeblieft aan de hoogste boom.
half uurtje lol, 9 maanden bol en als je dan eenmaal geworpen hebt en het was niet de bedoeling neem dan je verdomde verantwoordelijkheid en voedt dat kind met zoveel mogelijk liefde op.
Er zijn vast wel weer ergens instanties.. Tienermoeder in Nood. Tienermoeder Plan. Whatever, maar neem dan als dommerik je verantwoordelijkheid.
*uitgeraast*.
No offence naar tienermoeders die niet vallen in mijn betoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |