(bron:http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=165650.0)quote:Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb al een kindje.
Hij is net een jaar geworden en het is echt een schatje!
Ik ben een alleen staande moeder.
Altijd als ik over straat loop dan zitten me aan te kijken alsof ik een raar mens ben.
Maar het meest onzeker ben ik over dat als ik bv een leuke jongen tegen kom en na een tijdje zeg ik dat ik een kindje heb dan haken ze altijd af!
Waarom doen jullie mannen dat?
Ik hoop dat het niet aan mij ligt!
Alvast bedankt!
grote gouden ronde oorbellen in.... ala kampers stijllquote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Meestal witte meiden met een getinte baby..... Geen medelijden mee overigens
Kon jij maar de tienervader zijn hèh?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Galenus het volgende:
Tienermoeders, wat een inferieure schepsels zijn dat toch.
Capabel in veelvuldig neuken met andere plebejers en bedelen om geld van de staat. That's it.
ik werd hier _serieus_ een beetje treurig van.quote:
juist!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe jij mod bent gewordenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg zin om te neuken van dit topic !!
Planckaert klinkt vrij Vlaams? Heeft ze in een kelder gebaard?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg zin om te neuken van dit topic !!
Yup, gelukkig niet mijn probleemquote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ken je historie ------ KLODOLS enzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af hoe jij mod bent geworden
Zie nu ook dat het de dochter is van wielerlegende Eddy Planckaertquote:Op maandag 15 juni 2009 23:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik werd hier _serieus_ een beetje treurig van.
een dagboek schrijven over je baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |