Ohja. Ik heb er voor betaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt er voor betaald, zeg je net.
[..]
22!
Ik heb er 47. IQM heeft er 22...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt er voor betaald, zeg je net.
[..]
22!
quote:
wat doen jullie allemaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
Ik heb totaal 47 notes. En ik ben twee keer geband. Voor zover ik me kan herinneren.
Hihi, ik 82 notes en 13 keer gebanned.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet. Maakt verder ook niet uit, hoor.
Doodsverwensingen, plaatjes, klonen etc. Neem gewoon een kijkje in het banmeldtopic en je ziet waarom mensen geband worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar... wat doen ze dan allemaalhet is niet allemaal bagger neem ik aan
quote:
Remlof haat je, wisten we alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, ik 82 notes en 13 keer gebanned.
Waarvan 11 keer door remlof
D'r zitten een paar onnodige notes tussen. Notes omdat ik offtopic ging, notes omdat ik naar verluidt te ver doorging in het Emimich-gebeuren...quote:
Duhquote:
Natuurlijk deed je dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:02 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten een paar onnodige notes tussen. Notes omdat ik offtopic ging, notes omdat ik naar verluidt te ver doorging in het Emimich-gebeuren...
men, dat was mooi met Emimich, jammer dat het de kop in werdt gedruktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:02 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten een paar onnodige notes tussen. Notes omdat ik offtopic ging, notes omdat ik naar verluidt te ver doorging in het Emimich-gebeuren...
Ik heb vaak genoeg met m'n lekkere bakkes op FOK! gestaan. Dus om nou te zeggen dat ik 'bang ben om als emmich uitgemaakt te worden'?quote:
Ik noem het liever Bitchslappenquote:
Ik heb IQM's hoofd geloof ik ook al een keer gezien. Geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg met m'n lekkere bakkes op FOK! gestaan. Dus om nou te zeggen dat ik 'bang ben om als emmich uitgemaakt te worden'?
Post je foto dan? Of post niet meer in dat topicquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg met m'n lekkere bakkes op FOK! gestaan. Dus om nou te zeggen dat ik 'bang ben om als emmich uitgemaakt te worden'?
Het was ook te mooi om te laten schietenquote:
Of een ban, want ohnee, je zegt sterf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat is hier al genoeg om een note te krijgen, of 3.
Tegen iemand waarvan iedereen weet dat ik het niet meen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om te laten schieten
[..]
Of een ban, want ohnee, je zegt sterf.
Gast, stfu. Leer beredeneren voordat je met mij in discussie gaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post je foto dan? Of post niet meer in dat topic
Omdat ik zelf niet de behoefte heb om mijn hoofd te delen met hitsige pubers, is het rechtvaardig om me monddood te laten maken in dat topic?
STERFquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Tegen iemand waarvan iedereen weet dat ik het niet meen.
Alleen krentenbollie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hitsig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, stfu. Leer beredeneren voordat je met mij in discussie gaat. [afbeelding] Omdat ik zelf niet de behoefte heb om mijn hoofd te delen met hitsige pubers, is het rechtvaardig om me monddood te laten maken in dat topic?
Hou jij voortaan dan ook even je bakkes als je naar voetbal kijkt. Kritiek leveren mag namelijk niet, want je kan het niet beter. En of je alsjeblieft ook geen mening meer wil hebben over muziek, anders moet je maar zelf in een studio staan en singletjes opnemen.![]()
Ik heb geen foto van mijzelf gepost. dus ik ga ook geen andere belachelijk maken dat ze lelijk zijn...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, stfu. Leer beredeneren voordat je met mij in discussie gaat. [ afbeelding ] Omdat ik zelf niet de behoefte heb om mijn hoofd te delen met hitsige pubers, is het rechtvaardig om me monddood te laten maken in dat topic?
Hou jij voortaan dan ook even je bakkes als je naar voetbal kijkt. Kritiek leveren mag namelijk niet, want je kan het niet beter. En of je alsjeblieft ook geen mening meer wil hebben over muziek, anders moet je maar zelf in een studio staan en singletjes opnemen. En stop met klagen over het eten, anders ga je zelf maar in de keuken staan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
STERFKijk maar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben hitsig.
Deed ik dat wel dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van mijzelf gepost. dus ik ga ook geen andere belachelijk maken dat ze lelijk zijn...
Het feit of ik wel of niet een mening over iets heb maakt helemaal niet uit. Je voorbeelden slaan ook nergens op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, stfu. Leer beredeneren voordat je met mij in discussie gaat. [ afbeelding ] Omdat ik zelf niet de behoefte heb om mijn hoofd te delen met hitsige pubers, is het rechtvaardig om me monddood te laten maken in dat topic?
Hou jij voortaan dan ook even je bakkes als je naar voetbal kijkt. Kritiek leveren mag namelijk niet, want je kan het niet beter. En of je alsjeblieft ook geen mening meer wil hebben over muziek, anders moet je maar zelf in een studio staan en singletjes opnemen. En stop met klagen over het eten, anders ga je zelf maar in de keuken staan.
Goh, verrassend. En nee, dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd. Maar zo te lezen van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |