quote:Op maandag 6 juli 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Knebel heeft een leuke baan. Zou dat ook wel willen. Manager van zo'n grote ploeg en steeds maar moeten liegen.
Ach ja, Dekker, Kohl, Ramussen, een teamarts die 3 dagen voor de tour de handdoek in de ring gooit. De kopman die in Wenen moet verschijnen. Leg dat maar eens uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Knebel heeft een leuke baan. Zou dat ook wel willen. Manager van zo'n grote ploeg en steeds maar moeten liegen.
En de verkeerde vissaladequote:Op maandag 6 juli 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
- Erik Breukink (met verleden bij ONCE) werd eerst kopman en later ploegleider
Vissalade?quote:
Joh. Wat knap.quote:
Ik dacht echt dat het tomatensoep was.quote:
ja zou zo maar kunnenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:43 schreef maril het volgende:
Trouwens die Nando Boers heeft een mooie kop.
Intralipid affairequote:Op maandag 6 juli 2009 23:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een bedorven voedingssupplement was het toch ?
Dat was de smoes idd, de hele ploeg had een infuus genomen, wat gekoeld bewaard had moeten worden, dat had dus op de achterbank van de auto in de zon gelegenquote:
Hm ... dat volgens mij niet per sé.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:44 schreef Szura het volgende:
[..]
ja zou zo maar kunnen
moet toch ook de voornaam en achternaam zijn?
Rasmussen gaat ook nog even de knuppel in het hoenderhok gooien, waarschijnlijk tijdens de tour: http://www.demorgen.be/dm(...)de-galg-praten.dhtmlquote:Op maandag 6 juli 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
- Erik Dekker (excuus bandje om de arm)
- Erik Breukink (met verleden bij ONCE) werd eerst kopman en later ploegleider
- Patrick Jonker (ook ONCE ging ook bij Rabobank rijden)
- Michael Rasmussen verdacht door whereabouts (met medeweten van Breukink) en later betrapt op dynepo
- Thomas Dekker met diverse problemen
- Michael Boogerd genoemd inzake bloeddoping
- De zaak Wenen
- Het gedoe met de arts
Als je dan bedenkt hoe Rabobank daar steeds op reageert ...
Misschien is dat ten dele ook wel zo?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ze tactische zwaar gefaald hebben. Iedereen wist dat die bocht eraan kwam behalve de Rabo ploeg. En dan ook nog zeggen dat het door een lekke band van Gesink kwam
Ja, begin jij ook al?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:43 schreef maril het volgende:
Trouwens die Nando Boers heeft een mooie kop.
Niet al te serieus te nemen, een natrapende renner die door zijn eigen ploeg uit de tour is gezet..quote:Op maandag 6 juli 2009 23:46 schreef FicoF het volgende:
[..]
Rasmussen gaat ook nog even de knuppel in het hoenderhok gooien, waarschijnlijk tijdens de tour: http://www.demorgen.be/dm(...)de-galg-praten.dhtml
Sja ... ik mag het van sommigen niet zeggen maar ik denk écht dat er wat loos is. En dat ze nu niet goed rijden omdat ze nu niets durven gebruiken.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:46 schreef FicoF het volgende:
[..]
Rasmussen gaat ook nog even de knuppel in het hoenderhok gooien, waarschijnlijk tijdens de tour: http://www.demorgen.be/dm(...)de-galg-praten.dhtml
Ooit?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Sja ... ik mag het van sommigen niet zeggen maar ik denk écht dat er wat loos is. En dat ze nu niet goed rijden omdat ze nu niets durven gebruiken.
Bij de 4 tot 7 renners die nog bekend worden gemaakt verwacht ik ook wel een Rabo-renner.
TI-Raleigh ... die wonnen toch ooit eens een ploegentijdrit?
Geen idee, maar zo rond 1600uur thuis zijn is het plan.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:46 schreef Ada. het volgende:
Heb zin in morgen! Hoe laat beginnen ze met uitzenden?
Ja toch?quote:
Toch niet zo vreemd rabo heeft niets te zoeken in de tourquote:Op maandag 6 juli 2009 23:49 schreef FicoF het volgende:
[..]
Geen idee, maar zo rond 1600uur thuis zijn is het plan.
Startorde van de ploegentijdrit van morgen in de Tour de France, de 4e etappe:
14u30: Caisse d'Epargne
14u37: Katusha
14u44: Rabobank
14u51: Lampre
14u58: Bouygues Telecom
15u05: AG2R
15u12: Skil
15u19: Française des Jeux
15u26: Agritubel
15u33: Silence
15u40: Quick.Step
15u47: Cervélo
15u54: Milram
16u01: Liquigas
16u08: Euskaltel
16u15: Cofidis
16u22: Garmin
16u29: Saxo Bank
16u36: Columbia
16u43: Astana
Skillllll gaat gewoon later van start dan de Rabo.![]()
sportquiz@nos.nl meen ikquote:Op maandag 6 juli 2009 23:53 schreef Kadooosh het volgende:
Waar kun je het antwoord van de rebus naartoe sturen? heb het adres gemist
al jaren iddquote:
Ze zouden hem ergens diep in een Franse kelder op moeten sluitenquote:
ik begin hem steeds leuker te vinden.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zouden hem ergens diep in een Franse kelder op moeten sluiten
ik vind hem wel meevallen maar die kleren zijn echtquote:Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zouden hem ergens diep in een Franse kelder op moeten sluiten
Goh, het 2e jaar dat ie mee doet.quote:
1 jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, het 2e jaar dat ie mee doet.![]()
Daarvoor was het item De tour de Jean.
Doet me aam het EK voetbal denken die herhalingen van vragenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:53 schreef Kadooosh het volgende:
Waar kun je het antwoord van de rebus naartoe sturen? heb het adres gemist
Doet de keeper van Chelsea ook mee aan de Tour? Ik zie allemaal mannetjes met een helm op fietsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef maril het volgende:
[..]
Doet me aam het EK voetbal denken die herhalingen van vragen
Ik vond het altijd leuk, dat Mart: "Jean, waar ben je?" riep.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
Goh, het 2e jaar dat ie mee doet.![]()
Daarvoor was het item De tour de Jean.
quote:Fotobijschrift van het AFP: Seven-time Tour de France winner and Kazakh cycling team Astana (AST)'s rider Lance Armstrong of the United States (C) receives support from a fan at his team bus on July 6, 2009 in Marseille, before the start of the 196 km third stage of the 2009 Tour de France cycling race run between Marseille and La Grande-Motte. AFP PHOTO LIONEL BONAVENTURE
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Shoombak het volgende:
Die beelden van Lance met Mart, how sad
en dan dit:
[ afbeelding ]
[..]
Hahahaha, hij loopt al 35 jaar mee in de Tour en de Franse ANP zou hem nu wel moeten herkennen. Hij wordt straal genegeerd. Dat zal niet goed vallen in het doorgaans zeer ijdele huize Smeets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Shoombak het volgende:
Die beelden van Lance met Mart, how sad
en dan dit:
[ afbeelding ]
[..]
Is dat een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
Waarom heeft die Cech eigenlijk zo'n helm op?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
Mjah maar volgens mij zijn Armstrong en Smeets hebben wel een goede relatie wat betreft top sporter en journalist. Hij is toch ook bij hem thuis geweest?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
Klopt toch ook wel. Mart is niets meer dan een fan van Armstrong.
Ik zie dat meer als een toegelaten fangesprek van Lancequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mjah maar volgens mij zijn Armstrong en Smeets hebben wel een goede relatie wat betreft top sporter en journalist. Hij is toch ook bij hem thuis geweest?
Hij rijd brommer he. Maar waarom heeft armstrong dan zo'n geel bandje om zijn armquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
All inclusive!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij rijd brommer he. Maar waarom heeft armstrong dan zo'n geel bandje om zijn arm
Ja, je tekent bij een ploeg voor 10 miljoen per jaar inclusief de beste dope die er is. You 're welcome!quote:
ja vooral omdat ie voor niks rijdtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, je tekent bij een ploeg voor 10 miljoen per jaar inclusief de beste dope die er is. You 're welcome!
omdat jij beloofd hebt om je account door de schredder te halenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |