quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Shoombak het volgende:
Die beelden van Lance met Mart, how sad
en dan dit:
[ afbeelding ]
[..]
Hahahaha, hij loopt al 35 jaar mee in de Tour en de Franse ANP zou hem nu wel moeten herkennen. Hij wordt straal genegeerd. Dat zal niet goed vallen in het doorgaans zeer ijdele huize Smeets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Shoombak het volgende:
Die beelden van Lance met Mart, how sad
en dan dit:
[ afbeelding ]
[..]
Is dat een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
Waarom heeft die Cech eigenlijk zo'n helm op?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
Mjah maar volgens mij zijn Armstrong en Smeets hebben wel een goede relatie wat betreft top sporter en journalist. Hij is toch ook bij hem thuis geweest?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
Klopt toch ook wel. Mart is niets meer dan een fan van Armstrong.
Ik zie dat meer als een toegelaten fangesprek van Lancequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mjah maar volgens mij zijn Armstrong en Smeets hebben wel een goede relatie wat betreft top sporter en journalist. Hij is toch ook bij hem thuis geweest?
Hij rijd brommer he. Maar waarom heeft armstrong dan zo'n geel bandje om zijn armquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
All inclusive!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij rijd brommer he. Maar waarom heeft armstrong dan zo'n geel bandje om zijn arm
Ja, je tekent bij een ploeg voor 10 miljoen per jaar inclusief de beste dope die er is. You 're welcome!quote:
ja vooral omdat ie voor niks rijdtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, je tekent bij een ploeg voor 10 miljoen per jaar inclusief de beste dope die er is. You 're welcome!
omdat jij beloofd hebt om je account door de schredder te halenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Falco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |