sportquiz@nos.nl meen ikquote:Op maandag 6 juli 2009 23:53 schreef Kadooosh het volgende:
Waar kun je het antwoord van de rebus naartoe sturen? heb het adres gemist
al jaren iddquote:
Ze zouden hem ergens diep in een Franse kelder op moeten sluitenquote:
ik begin hem steeds leuker te vinden.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zouden hem ergens diep in een Franse kelder op moeten sluiten
ik vind hem wel meevallen maar die kleren zijn echtquote:Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zouden hem ergens diep in een Franse kelder op moeten sluiten
Goh, het 2e jaar dat ie mee doet.quote:
1 jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, het 2e jaar dat ie mee doet.![]()
Daarvoor was het item De tour de Jean.
Doet me aam het EK voetbal denken die herhalingen van vragenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:53 schreef Kadooosh het volgende:
Waar kun je het antwoord van de rebus naartoe sturen? heb het adres gemist
Doet de keeper van Chelsea ook mee aan de Tour? Ik zie allemaal mannetjes met een helm op fietsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef maril het volgende:
[..]
Doet me aam het EK voetbal denken die herhalingen van vragen
Ik vond het altijd leuk, dat Mart: "Jean, waar ben je?" riep.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
Goh, het 2e jaar dat ie mee doet.![]()
Daarvoor was het item De tour de Jean.
quote:Fotobijschrift van het AFP: Seven-time Tour de France winner and Kazakh cycling team Astana (AST)'s rider Lance Armstrong of the United States (C) receives support from a fan at his team bus on July 6, 2009 in Marseille, before the start of the 196 km third stage of the 2009 Tour de France cycling race run between Marseille and La Grande-Motte. AFP PHOTO LIONEL BONAVENTURE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |