Hij had een afspraak met Lance voor dat de tour begon, ze zouden weer een docu over hem gaan ,maken. totdat Lance boos werd op de pers en daarna de twitter als communicatiemiddel nam, En Mart kon zijn docu vergeten.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef Bruce117 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over Mart, maar hij heeft toch een speciale band met Armstrong die vele andere journalisten niet hebben.
Met een lege bagageruimte, uit angst is de dope thuis gebleven.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Erik gaat er weer vandoor als een dief in de nacht
Zelfs Skill de ploeg die niet eens een Iphone kan betalen wist het.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef FicoF het volgende:
Tuurlijk, we wisten niet dat die bocht eraan kwam. Iedereen wist dat. Koop een Iphone en check Google Maps sukkels, dan zie je dat soort dingen...
Ik weet nooit zo goed wat ik van hem moet denken, die bruine kop, dat kinderkapsel en die zonnebrilquote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Erik gaat er weer vandoor als een dief in de nacht
Die zonnebril heeft 'ie normaal niet op, blijf het ook vrij asociaal vinden.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:15 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik van hem moet denken, die bruine kop, dat kinderkapsel en die zonnebrilHij doet me aan iets denken, maar wat..
Aan een gladjanusquote:Op maandag 6 juli 2009 23:15 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik van hem moet denken, die bruine kop, dat kinderkapsel en die zonnebrilHij doet me aan iets denken, maar wat..
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zelfs Skill de ploeg die niet eens een Iphone kan betalen wist het.
Het is Skilquote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zelfs Skill de ploeg die niet eens een Iphone kan betalen wist het.
Zeg mij wat hij anders moet zeggen? Tuurlijk was dit een uitgelezen kans. Maar fataal is dat natuurlijk niet. Vooral omdat bijna alle andere kanshebbers ook niet mee waren.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Breuking weer met zijn domme relativerende gelul. Jammer dit jammer dat... Pff opbokken met dat tactische onbenul.
Ik wilde nog typen, met die gladde kop van hemquote:
Dat ze tactische zwaar gefaald hebben. Iedereen wist dat die bocht eraan kwam behalve de Rabo ploeg. En dan ook nog zeggen dat het door een lekke band van Gesink kwamquote:Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeg mij wat hij anders moet zeggen? Tuurlijk was dit een uitgelezen kans. Maar fataal is dat natuurlijk niet. Vooral omdat bijna alle andere kanshebbers ook niet mee waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |