Wat een heerlijk eten moet dat wel niet opleveren!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
een combo tussen turken en chinezen en dat ga je aanbidden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doner met babi pangang.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een heerlijk eten moet dat wel niet opleveren!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:37 schreef plank_ het volgende:
Ik zag laatst wel een Oeigier in een witte Suzuki
quote:Op maandag 7 juli 2009 03:02 schreef IQM het volgende:
Laatst dacht ik heel even door een Oeigoer van m'n sokken te zijn gereden. Dus ik helemaal boos en flippen, kom stormend met m'n vuist op 'm afgelopen, blijkt het een Tsjoevasj te zijn!![]()
Ik schrok al, alsof Oeigoeren zo lomp zouden rijden.
De Golden Hordequote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
die turkse volken zijn redelijk verspreidt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turkse_volkeren
naast de oeigoeren zijn de dolganen ook wel dolletjes
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
een combo tussen turken en chinezen en dat ga je aanbidden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, dan zouden ze wel oeiboeren heten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
zouden oeigoeren ook goed kunnen boeren?
Het zijn Moslims die in China problemen veroorzaken. Dat land is niet mijn eerste keuze om dwars te gaan zitten.quote:
Oh zijn hun dat. Die mannen zitten toch vast o.i.d. Niet slim om daar je protest dan te gaan houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Het zijn Moslims die in China problemen veroorzaken. Dat land is niet mijn eerste keuze om dwars te gaan zitten.
Ik zeg oeh ik aah ik zeg oeigoerend hard kwamen zie doar angescheurtquote:Op maandag 8 juli 2009 06:19 schreef plank_ het volgende:
Oeigoerend Hard, dat was toch een liedje van Normaal?
Oeigoerend hard, want zie hadd'n van de motorcross geheurd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zeg oeh ik aah ik zeg oeigoerend hard kwamen zie doar angescheurt
Ze vergeten de Jakoeten even voor het gemak.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
waarom nou toch murpquote:
Voeg ze toe zou ik zeggen, maak de jakoeten blijquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Viyana het volgende:
[..]
Ze vergeten de Jakoeten even voor het gemak..
staat er nou pedobear in die graffitiquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef sig000 het volgende:
In combinatie met die graffiti is het uiterst modern.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
staat er nou pedobear in die graffiti
Die kaart klopt niet volgens mij. Ze zijn vergeten heel Griekenland in te kleuren. Ik zie in ieder geval geen verschilquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Leek mij meer de strafmuur. Daar links onderaan zie je nog wat opgedroogd bloed enzo....quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er: "Dit raam moet eruit" in het Oeigoers.
Kaart klopt inderdaad niet. De Azeri's in Iran zijn niet verwant aan de Turken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:27 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Die kaart klopt niet volgens mij. Ze zijn vergeten heel Griekenland in te kleuren. Ik zie in ieder geval geen verschil
quote:Op maandag 9 juli 2009 17:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kaart klopt inderdaad niet. De Azeri's in Iran zijn niet verwant aan de Turken.
Is dat hier?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:17 schreef Bosbeetle het volgende:
zelfs topics die niet over oeigoeren gaan worden nu al gesloten
Een topic zonder Oeigoeren!
Ik denk het ook!quote:Op maandag 10 juli 2009 12:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
SWJ houdt niet van oeigoeren denk ik
Ik denk dat jij straks knopjes gaat missen hierquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
ze maken trouwens best rustgevende muziek
Oeigoerse muziek
Dat valt denk ik wel mee hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
SWJ houdt niet van oeigoeren denk ik
Misschien is hij wel zo diep door een Oeigoerse gekwetst dat hij geen topics over haar volk kan verdragenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:47 schreef SuperwormJim het volgende:
De Oeigoerse natuurlijk. Kinky spul is dat
De Oeihoeren staan dan ook bekend om hun klantonvriendelijkheid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:15 schreef justmattie het volgende:
Ik denk dat hij dan een Oeigoerse hoer heeft geprobeerd, en ze wou niet voor een 2e x afspreken. Vandaar de Oeigoeren haat misschien?
Hij heeft wel grote oren en veel haar op zn gezicht en hij staat maar een klein stukje in de fotoquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:34 schreef ehqo het volgende:
Ik heb gehoord dat er een Oeigoerse man is.
SITUATIESCHETS:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel jammer, zijn gebit is ongetwijfeld schier hilarisch.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij heeft wel grote oren en veel haar op zn gezicht en hij staat maar een klein stukje in de foto
Tof volkje en dat lokale drankje is ook best te doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voeg ze toe zou ik zeggen, maak de jakoeten blij
zou er ook een oeigoers drankje zijn, begin je dag in xingjiang met oeigoerse ostepølse of zoiets.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Tof volkje en dat lokale drankje is ook best te doen!
"Begin je dag goed met een kleintje Jakoet"
Volkoren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:50 schreef Trashcanman het volgende:
Ja ik zag laatst nog een Oeigoer een brood hosselen, deed ie idd verrekte goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |