De Oeihoeren staan dan ook bekend om hun klantonvriendelijkheid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:15 schreef justmattie het volgende:
Ik denk dat hij dan een Oeigoerse hoer heeft geprobeerd, en ze wou niet voor een 2e x afspreken. Vandaar de Oeigoeren haat misschien?
Hij heeft wel grote oren en veel haar op zn gezicht en hij staat maar een klein stukje in de fotoquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:34 schreef ehqo het volgende:
Ik heb gehoord dat er een Oeigoerse man is.
SITUATIESCHETS:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel jammer, zijn gebit is ongetwijfeld schier hilarisch.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij heeft wel grote oren en veel haar op zn gezicht en hij staat maar een klein stukje in de foto
Tof volkje en dat lokale drankje is ook best te doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voeg ze toe zou ik zeggen, maak de jakoeten blij
zou er ook een oeigoers drankje zijn, begin je dag in xingjiang met oeigoerse ostepølse of zoiets.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Tof volkje en dat lokale drankje is ook best te doen!
"Begin je dag goed met een kleintje Jakoet"
Volkoren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:50 schreef Trashcanman het volgende:
Ja ik zag laatst nog een Oeigoer een brood hosselen, deed ie idd verrekte goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |