Dat zal vast een verbetering zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Wacht maar. Zometeen trekt 'ie een fel blauwe broek aan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.google.com/patents/about?id=MAUgAAAAEBAJ
Een gepatenteerde uitvinding die in 2005 is verlopen.
Dat zeg ik.quote:
Ik heb die discosingle (quote:
ik ga het ook doenquote:
Er werd al gezegd dat 50% playback is. So what?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef ixio het volgende:
Hou dan geen microfoon voor je muil met zo'n masker op.
Net alsof iemand gelooft dat dat live is...
quote:Een jonge vrouw die een brief naar Jackson stuurt, waarin ze de hem vertelt dat hij de vader van één kind van haar tweeling is. Jackson ontving meer van zulke brieven en kende de schrijfster niet. Hij negeerde de brief daarom. De vrouw stuurde nog meer brieven naar Jackson, waarin ze vertelde dat ze van hem hield en met hem wilde zijn. Ze schreef over hoe gelukkig ze zouden zijn met het samen opvoeden van het kind en vroeg zich af hoe Jackson zijn eigen vlees en bloed kon negeren. Als gevolg van de stress die Jackson kreeg na het ontvangen van deze brieven, kreeg hij last van nachtmerries.
Na de brieven ontving Jackson een pakje met een foto van de fan, evenals een brief en een pistool. Jackson was geschokt-de brief verzocht de popster zelfmoord te plegen op een bepaalde dag en om een bepaalde tijd. De fan zou hetzelfde doen nadat ze haar baby had vermoord. Ze schreef dat als ze niet in dit leven bij elkaar konden zijn, dat ze dan in het hiernamaals bij elkaar moesten zijn. Tot afgunst van zijn moeder lijstte Jackson de foto in en hing hij hem boven de eettafel. Later ontdekte hij dat de fan was opgenomen in een psychiatrische inrichting.
Crank up the volume!quote:
met ze allen billie jeanquote:
toen was er nog geen mexicaanse griepquote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef jpjedi het volgende:
Goeie griep zeg..hoeveel mensen waren bij dat concert en hoeveel doden zijn er gevallen?
This outfit is definitely less loud than the previous one.quote:
Ik heb tijdens geen enkele nummer de impressie gehad dat hij stond te lipsyncen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
En Billie Jean is weer hartsikke live gezongen.![]()
Zeker, en op en top zuiver gezongenquote:
70.000 man. Valt op zich wel mee.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef jpjedi het volgende:
Goeie griep zeg..hoeveel mensen waren bij dat concert en hoeveel doden zijn er gevallen?
quote:
Bij de eerste woorden van het eerste nummer zag je het duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens geen enkele nummer de impressie gehad dat hij stond te lipsyncen.
Zij heeft ook Man in the Mirror geschreven samen met Glen Ballard (die ook Jagged Little Pill heeft geschreven van Alanis Morrissette).quote:Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nóóit van gehoord!
Ik was in elk geval niet echt onder de indruk van haar zangkwaliteiten
Valt inderdaad mee. Dan heeft 9/11 nog teveel aandacht gekregen.quote:
Hoe kan je nou vader van één kind van een tweeling zijn?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
Het verhaal erachter nooit precies geweten, maar heftig hoor.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
Er heeft hier 1 kind al een tand door zijn lip omdat ie de anti-gravity lean ging proberen.
omg en een moeder die daarom lachtquote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Zij heeft ook Man in the Mirror geschreven samen met Glen Ballard (die ook Jagged Little Pill heeft geschreven van Alanis Morrissette).
Er heeft hier 1 kind al een tand door zijn lip omdat ie de anti-gravity lean ging proberen.
Echt wel, maar dat maakt mij geen moer uit. Je kunt zo'n concert niet 100% live zingen en dansen. No way.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb tijdens geen enkele nummer de impressie gehad dat hij stond te lipsyncen.
[..]
Zij heeft ook Man in the Mirror geschreven samen met Glen Ballard (die ook Jagged Little Pill heeft geschreven van Alanis Morrissette).
wat heeft dat met het concert te makenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Dan heeft 9/11 nog teveel aandacht gekregen.
Geweldige voeten inderdaad. Had ik maar zulke voeten.quote:
Dat is echt achtrhaald hoor. Mijn man is bassist en die heeft toch regelmatig een zender aan zijn bas hangen zodat ie vrijelijk overal kan bewegen zonder rekening met snoertjes te houden.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Wat je trouwens (en dat zie je alleen als je muzikant bent) ook vaak ziet, is gitaristen die bijvoorbeeld hun gitaar helemaal niet ingeplugged hebbenVooral als ze als een gek rondrennen, altijd eventjes checken of ze wel een kabeltje bij zich hebben
Neequote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef beequeen het volgende:
Wow....dat dansen.
Man en ik lagen blauw van het lachen. Soms zijn we echt nog slechtere ouders dan MJ.quote:
Strekte meid.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef Shitney het volgende:
Nee![]()
Heb even een pauze genomen omdat ik het niet meer aan kan. Dat handje op die heupen van Siedah! Die vinger!
Alleen erg blij dat ie eindelijk die romper uit heeft, da's echt het belachelijkste kostuum ooit van MJ. (Zoon: hee mam, hij heeft wc papier aan zijn billen hangen! jaja, hij is de leukste thuis)
Die andere was van Elvis.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan je nou vader van één kind van een tweeling zijn?
Handje op de heupen?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb even een pauze genomen omdat ik het niet meer aan kan. Dat handje op die heupen van Siedah! Die vinger!
Alleen erg blij dat ie eindelijk die romper uit heeft, da's echt het belachelijkste kostuum ooit van MJ. (Zoon: hee mam, hij heeft wc papier aan zijn billen hangen! jaja, hij is de leukste thuis)
ik kan het maar niet zo goed als MJquote:
Volgensmij is het wel eens gebeurd dat een vrouw zwanger was van een tweeling van twee vaders. Of kan dat alleen bij katten?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Geweldig, die zijwaartse moonwalk!
Maar eh... voortplantingsdeskundigen in dit topic, je kunt toch niet vader van één kind van een tweeling zijn? En die ander dan?
Bij een 2-eiïge tweeling kan het in theorie, als je bijna tegelijk met 2 mannen seks hebt en er die maand 2 eitjes zijn gerijpt in plaats van 1. Maar dat is wel heel toevallig.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Maar eh... voortplantingsdeskundigen in dit topic, je kunt toch niet vader van één kind van een tweeling zijn? En die ander dan?
ja kan wel, als je het op 1 dag met 2 mannen doet. heb ik wel eerder verhalen over gelezenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Dat kan wel. That's ignorant.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
http://www.multiplemom.co(...)fferent-fathers.htmlquote:Twins with different fathers (also called “bi-paternal twinning”) can happen in either assisted pregnancies (when fertility treatments are used) or unassisted pregnancies (when pregnancies happen without the use of fertility drugs or treatments). There are some self-proclaimed experts that will argue otherwise, but since fraternal twinning occurs when two different eggs are fertilized by two different sperm, fraternal twins can have two different fathers.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee![]()
Hahahhaaaaaaahahahahaquote:
Dat kan niemand. En al zou een artiest het kunnen, uitvoeren kan niet aangezien de move altijd van hem zal blijven.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kan het maar niet zo goed als MJ
Toevallig las ik gisteren over het patent en vorige week iets over tweelingen met meerdere vadersquote:
deze aflevering is leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |