ik moest lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Oh jemig, daar is de gouden bodystocking weer
Ik weet het wel maar kan er even niet opkomen. Iets van Enya?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:13 schreef Phrits het volgende:
Die intro is al mooi, hoe heet dat lied(je) ook alweer?
Eens, en eens!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
ZOMG die broek moet zo 10 cm. langer. En zo indrukwekkend lijkt die inhoud van die gouden hangmat niet hoor!!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef eriksd het volgende:
's Wereld beste performer/choreograaf en één van werelds beste zanger/songwriter/componist.
Moest ik ook aan denken toen ik 'm omhoog zag komen, haha.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef Anderkeertje het volgende:
ik heb elk topic hier al meegelezen, ben ook maar aan het kijken naar ned 3 nu. en wat is ëén van de eerste dingen die me opvallen?..............het vingertje voor shitney
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Shit, hoe heet dat nummer nou....
Mén. Hij schreef Billie Jean, Beat It, Dirty Diana, weet ik veel hoeveel klassiekers.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef eriksd het volgende:
's Wereld beste performer/choreograaf, middelmatige zanger/songwriter/componist.
Onder zn parapluutje?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef majo76 het volgende:
denk niet dat hij dood is
die zit gewoon ergens op een eiland te genieten van de zon
1992.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:22 schreef silence_s het volgende:
Van welk jaar is dit concert (ivm met intreden lijkstijfheid)
Nu proberen concert te volgen, te internetten, hier te posten en te eten tegelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 20:22 schreef Phrits het volgende:
Bedankt, top!![]()
Nu proberen concert + verplichtingen tegelijk te doen.
Ik vind hem beste performer en zanger ooit.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef eriksd het volgende:
's Wereld beste performer/choreograaf, middelmatige zanger/songwriter/componist.
Hihihi. Ik vraag me af of ze dat gouden zwempak ook gheyl vindt!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Maddy_K het volgende:
Zo mên die fans gaan wel uit hun dak![]()
Shitney zit je ook te kijken? IJsklontje bij de hand??
Volgens mij deed ie heel weinig live inderdaad, op wat whieeehieeetjes na. Wat natuurlijk ook niet gek is als je als een gek loopt te dansen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een grote playbackshow eigenlijk
Ik wil niet weten wat shitney nu aan het doen isquote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. Ik vraag me af of ze dat gouden zwempak ook gheyl vindt!
Beste zanger? Dat kan je toch niet menen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef silence_s het volgende:
[..]
Ik vind hem beste performer en zanger ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |