Zo ik ben weer helemaal bij!
- Ik heb me suf gelachen om het vorige topic mensen. Ik zag voor me hoe MJ Lisa Marie aan haar haren de kamer doorsleurde etc

Geweldig!
- Je houdt altijd mensen die een andere mening hebben. Op mijn eigen forum zeg ik ook altijd: lekker laten! Als het je niet bevalt dan lees je het toch niet. Net zoals Doe Maar vroeger zong: he, er zit een knop op je tv!
- Ik denk dat de meeste van ons hier in het topic nu meer naar de mens MJ kijken als dat we hebben gedaan toen hij nog leefde. Toen was er alleen maar vuiligheid over hem te lezen ( de laatste 10 jaar dan zo ongeveer) en nu zien we interviews, private home videos en zo.
Ik persoonlijk heb 'm eigenlijk altijd een beetje zielig gevonden: jong ventje, gedrild door zijn vader, daardoor een giga minderwaardigheidscomplex gekregen, vandaar ook de "verbouwingen" Het verdriet wat er heus wel is geweest vanwege de vitiligo. En dan het compleze leven; een jongetje wat niet eens naar school is geweest, wat priveles kreeg. Dus een normale jeugd was er al niet, en dan is het ontstaan op een normaal leven als volwassene ook gering. Voor mij heeft ie altijd iets van een sociale fobie gehad; weinig tot geen vertrouwen in andere mensen en dan is het terugvallen op kinderen heel begrijpelijk. Kinderen en dronken mensen zeggen de waarheid is het niet?! Als hij rond kinderen was hoefde hij zich niet beter voor te doen als dat ie was. Dan kon ie net zo gek doen als hun en de kids vonden dat juist geweldig.
Over dat misbruik wil ik het helemaal niet eens hebben; hij is niet voor niets op alle 10 punten vrijgesproken!
De wereld is een grandioos artiest armer, en 3 kinderen zijn hun papa kwijt.....
Oja;
Hail Elvis; King of Rock and Roll
Hail Freddie: King of Rock
Hail Michael: King of Pop

(zo genoeg adoratie ?)
en voor Shitney