Daar word ie begraven ja, maar hadden ze hem niet eerder voor verdere onderzoeken naar een geheime locatie gebracht? Forrest Lane lijkt me niet echt geheim, en ook niet echt een plek om verdere onderzoeken te doen...?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:24 schreef Rianne84 het volgende:
Forest Lane toch? Bij de andere celebrities?
jup!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:24 schreef Rianne84 het volgende:
Forest Lane toch? Bij de andere celebrities?
Al die onderzoeken zijn toch al afgerond? Ook de 2de autopsie...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef wapwip het volgende:
[..]
Daar word ie begraven ja, maar hadden ze hem niet eerder voor verdere onderzoeken naar een geheime locatie gebracht? Forrest Lane lijkt me niet echt geheim, en ook niet echt een plek om verdere onderzoeken te doen...?
Zijn hersens of wat daar nog van over was, zijn er uitgehaald.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef wapwip het volgende:
[..]
Daar word ie begraven ja, maar hadden ze hem niet eerder voor verdere onderzoeken naar een geheime locatie gebracht?
rtlnieuws.nlquote:Burgemeester
De begrafenis is om 17:00 uur Nederlandse tijd op de begraafplaats Forest Lawn, heeft de waarnemend burgemeester van Los Angeles bekendgemaakt. Daarmee zijn de plannen van de familie voor een graf op landgoed Neverland van de baan.
Verguld
Jackson wordt begraven in een vergulde grafkist bekleed met blauw fluweel, ter waarde van 18.000 euro. Twee uur na de teraardebestelling is de grote herdenkingsdienst voor Jackson in een hal in Los Angeles.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef majo76 het volgende:
ik denk dat hij net doet ofdat hij dood is,om wraak te nemen op zijn plastisch chirurg
dat was volgens mij een bullshit verhaal?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn hersens of wat daar nog van over was, zijn er uitgehaald.
quote:
Tsja,wat niet de afgelopen tijd.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat was volgens mij een bullshit verhaal?
nou ja, zolang we er geen half miljard van makenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]25.000 dollar is zo geen 18.000 euro volgens het gwk
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou ja, zolang we er geen half miljard van maken
yep,hij ligt in area 51quote:Op maandag 6 juli 2009 19:27 schreef wapwip het volgende:
[..]
Daar word ie begraven ja, maar hadden ze hem niet eerder voor verdere onderzoeken naar een geheime locatie gebracht? Forrest Lane lijkt me niet echt geheim, en ook niet echt een plek om verdere onderzoeken te doen...?
Maar buiten de US waren toch geen kaarten te vergeven?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Eef999 het volgende:
Bij Shownieuws was net een nederlandse vrouw die kaarten had voor LA morgen.
Ze kan alleen de vlucht niet betalen en geeft haar kaarten weg aan de voorzitter van de MJ fanclub, die is nl. al in LA. De vluchten waren bijna niet te krijgen of belachelijk duur.
lijkt me logisch,stevie wonder komt niet om te kijkenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Justin Timberlake en Stevie Wonder gaan ook zingen morgen!
Later wel geloof ikquote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar buiten de US waren toch geen kaarten te vergeven?
Of was dat dus helemaal niet waar?
Dat word zeker kijken danquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Justin Timberlake en Stevie Wonder gaan ook zingen morgen!
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:38 schreef majo76 het volgende:
[..]
lijkt me logisch,stevie wonder komt niet om te kijken
Overbeamen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Obama zit nu met zijn hele gezin in Rusland (net op het journaal) en zegt daar 'als we de komende dagen hard werken...', dus hoe kan hij dan morgen bij de memorial zijn?
gewoon...hij is obamaquote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Obama zit nu met zijn hele gezin in Rusland (net op het journaal) en zegt daar 'als we de komende dagen hard werken...', dus hoe kan hij dan morgen bij de memorial zijn?
Schijnbaar niet, ze had er niet op gerekend toen ze vandaag toch maar ff haar mail ging checken en tot haar grote verrassing ingeloot was. Eerst is ze door een omroep benaderd om samen met een reporter te gaan om daar verslag te doen, maar daar had ze ook niets meer van vernomen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar buiten de US waren toch geen kaarten te vergeven?
Of was dat dus helemaal niet waar?
serieus??quote:Op maandag 6 juli 2009 19:41 schreef DesertRose het volgende:
Ik vind het wel mooi dat hij in stilte word begraven. Eerlijk gezegd had ik het niet gedacht omdat zijn familie toch wel heel erg showbizz gericht is.
Al vind ik het jammer dat hij niet in Neverland word begraven, dat was toch wel zijn Paradise on Earth!!
Ik moet zeggen dat ik me best schuldig voel dat ik voor zijn dood niet zo vaak naar hem luisterde als ik het nu doe!!
binnen 3 secquote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef Treezz het volgende:
ah.. ned 3.
Binnen hoeveel minuten gaan er mensen flauwvallen .. ?![]()
Van de benauwdheid? Ik zometeenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef Treezz het volgende:
ah.. ned 3.
Binnen hoeveel minuten gaan er mensen flauwvallen .. ?![]()
Ik dacht om half 8, toen maar 't Tourjournaal gekeken. Ook leuk.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Is het al begonnen?
Potver, ik dacht om half negen
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:13 schreef Phrits het volgende:
Die intro is al mooi, hoe heet dat lied(je) ook alweer?
Ik dacht tien voor half negenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Is het al begonnen?
Potver, ik dacht om half negen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |