Als dat inderdaad zo is vind ik dat inderdaad bijzonder respectabelquote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de familie mee wil werken aan van alles en nog wat maar dat ze michael deze laatste dagen gewoon in hun midden houden. En dat is ook eigenlijk wel mooi.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef majo76 het volgende:
denk niet dat hij dood is
die zit gewoon ergens op een eiland te genieten van de zon
ooh myquote:Op maandag 6 juli 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is vind ik dat inderdaad bijzonder respectabel
Zometeen in Boulevard komt Jody Bernal zijn MJ tattoo laten zien
ja preciesquote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de familie mee wil werken aan van alles en nog wat maar dat ze michael deze laatste dagen gewoon in hun midden houden. En dat is ook eigenlijk wel mooi.
omgquote:Op maandag 6 juli 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is vind ik dat inderdaad bijzonder respectabel
Zometeen in Boulevard komt Jody Bernal zijn MJ tattoo laten zien
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef majo76 het volgende:
denk niet dat hij dood is
die zit gewoon ergens op een eiland te genieten van de zon
die klonk behoorlijk vals!quote:
Nope. Da's bullquote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef Elske6 het volgende:
vraagje.... weet iemand of Micheal ook opgebaard is geweest?????? Dit vraag ik omdat een kennis met het vage verhaal kwam dat hij langs de kist heeft gelopen op Neverland. Maar ik heb nergens iets gelezen over dit......... dank alvast !
Ja morgen om 20:00 op Ned.3 dat Dangerous concert hèquote:Op maandag 6 juli 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb tv's te weinig vanavond en morgen geloof ik!
Vanavond op Ned. 3 toch het concert?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja morgen dat Dangerous concert hè
En wat staat ons nog te wachten de komende maanden, dat wordt smullen...
komende MAANDEN ,SMULLEN????quote:Op maandag 6 juli 2009 19:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja morgen om 20:00 op Ned.3 dat Dangerous concert hè
En wat staat ons nog te wachten de komende maanden, dat wordt smullen...
Dus toch!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond op Ned. 3 toch het concert?
Oh god zie je, ik ben de draad nu al kwijt!
Nope. Er zijn zelfs nog geen pics van zn lichaamquote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef Elske6 het volgende:
vraagje.... weet iemand of Micheal ook opgebaard is geweest?????? Dit vraag ik omdat een kennis met het vage verhaal kwam dat hij langs de kist heeft gelopen op Neverland. Maar ik heb nergens iets gelezen over dit......... dank alvast !
Volgens mij hoorde ik hier dat het vanavond komt en daarna een docu tot middernachtquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dus toch!
Ik hoorde het net op m'n werk maar zag het niet in de krant staan dus ging er vanuit dat het morgen zou komen
Dat wordt indrukwekkend avondje, en morgen wordt helemaal onwerkelijk...
omdat tie niet dood isquote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Er zijn zelfs nog geen pics van zn lichaam
Inside Neverland op RTL 4.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand me even vertellen wat er ook alweer om half 11 kwam op tv?
Van tvgids.nlquote:Nederland 3 in teken Jackson
BNN en VPRO zetten vanavond hun schema's in het teken van Michael Jackson. Van 20.05 uur tot middernacht zie je MJ's Dangerous Tour uit 1992, plus de documentaire The One and Only Michael Jackson.
Maar is dat nou echt zo raar? Misschien wil de familie dat ook wel gewoon privé houden?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Er zijn zelfs nog geen pics van zn lichaam
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef majo76 het volgende:
ik denk dat hij net doet ofdat hij dood is,om wraak te nemen op zijn plastisch chirurg
Mhaw, ik vind dat wel raar ja. Ik snap wel dat ze het privé willen houden, maar ik kan me zo moeilijk voorstellen dat NIEMAND een foto heeft gemaakt en die niet voor veel geld gaat verkopen. Je hoort overal dat er van alles uitlekt. Een testament, dan weer iemand die zegt dat er diprivian is gevonden in zn huis, dan weer iemand die zegt dattie aan de demerol zwaar verslaafd was, ect.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat nou echt zo raar? Misschien wil de familie dat ook wel gewoon privé houden?
maar moet je mensen die een lijk zuurstof geven,zeggen dat iemand dood is moet je ze dan wel geloven?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, die ene op de brancard. Hij was daar al onofficieel dood verklaard.
Dat lichaam heeft de afgelopen dagen in een plek gelegen die geheim was, bovendien zal er denk ik genoeg beveiliging omheen zijn zodat er echt geen fotos kunnen worden gemaakt. Me dunkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat nou echt zo raar? Misschien wil de familie dat ook wel gewoon privé houden?
jawel, om 23:00 op Ned3 nog die docuquote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
Nederland 3 20:05 Michael Jackson 1992 Boekarest Dangerous Tour
22:30 RTL Nieuws Special: In Neverland - Thuis Bij Michael Jackson
meer komt er volgens de tv gids niet?
RTL 5 zendt om 20.30 uur het HIStory concert uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
Nederland 3 20:05 Michael Jackson 1992 Boekarest Dangerous Tour
22:30 RTL Nieuws Special: In Neverland - Thuis Bij Michael Jackson
meer komt er volgens de tv gids niet?
Morgen hè.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:15 schreef Shitney het volgende:
[..]
RTL 5 zendt om 20.30 uur het HIStory concert uit.
even geheel offtopic, en desnoods pm je maar, wtf heb je gedaanquote:Op maandag 6 juli 2009 19:11 schreef wapwip het volgende:
Even geheel offtopic, als ik zo ineens niet meer post heb ik een ban
Hij ligt toch op die ene begraafplaats? in zo'n gebouw?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat lichaam heeft de afgelopen dagen in een plek gelegen die geheim was, bovendien zal er denk ik genoeg beveiliging omheen zijn zodat er echt geen fotos kunnen worden gemaakt. Me dunkt.
Oh gelukkig!quote:
Ja? Ik dacht dat ie ergens heen werd gebracht voor verder onderzoek, en dat die plek geheim was. Dus ik dacht dan dat de enige persoon die zo'n foto kon maken, de lijkschouwer kon zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij ligt toch op die ene begraafplaats? in zo'n gebouw?
Ik had ergens gelezen dat hij op blablabla begraafplaats begraven zou worden, en dan, wacht, ik zoek wel ffquote:Op maandag 6 juli 2009 19:19 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat ie ergens heen werd gebracht voor verder onderzoek, en dat die plek geheim was. Dus ik dacht dan dat de enige persoon die zo'n foto kon maken, de lijkschouwer kon zijn.
Ja, dat begreep ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 19:24 schreef Rianne84 het volgende:
Forest Lane toch? Bij de andere celebrities?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |