Dit is toch het ideale moment voor triviale feitjes.quote:
Dat zal vast een verbetering zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Wacht maar. Zometeen trekt 'ie een fel blauwe broek aan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.google.com/patents/about?id=MAUgAAAAEBAJ
Een gepatenteerde uitvinding die in 2005 is verlopen.
Dat zeg ik.quote:
Ik heb die discosingle (quote:
ik ga het ook doenquote:
Er werd al gezegd dat 50% playback is. So what?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef ixio het volgende:
Hou dan geen microfoon voor je muil met zo'n masker op.
Net alsof iemand gelooft dat dat live is...
quote:Een jonge vrouw die een brief naar Jackson stuurt, waarin ze de hem vertelt dat hij de vader van één kind van haar tweeling is. Jackson ontving meer van zulke brieven en kende de schrijfster niet. Hij negeerde de brief daarom. De vrouw stuurde nog meer brieven naar Jackson, waarin ze vertelde dat ze van hem hield en met hem wilde zijn. Ze schreef over hoe gelukkig ze zouden zijn met het samen opvoeden van het kind en vroeg zich af hoe Jackson zijn eigen vlees en bloed kon negeren. Als gevolg van de stress die Jackson kreeg na het ontvangen van deze brieven, kreeg hij last van nachtmerries.
Na de brieven ontving Jackson een pakje met een foto van de fan, evenals een brief en een pistool. Jackson was geschokt-de brief verzocht de popster zelfmoord te plegen op een bepaalde dag en om een bepaalde tijd. De fan zou hetzelfde doen nadat ze haar baby had vermoord. Ze schreef dat als ze niet in dit leven bij elkaar konden zijn, dat ze dan in het hiernamaals bij elkaar moesten zijn. Tot afgunst van zijn moeder lijstte Jackson de foto in en hing hij hem boven de eettafel. Later ontdekte hij dat de fan was opgenomen in een psychiatrische inrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |