Ik had een paar topics terug een linkje geplaatst met het volledige patent, weet niet meer waar ik 'm vandaan heb.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, het waren speciale schoenen. MJ heeft er zelfs patent op aangevraagd maar vraag me niet hoe het werkt.
Volgens mij 999 dollar. Gekken zijn het. Werkt niet omdat het kaartje naam gerelateerd is.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Removed, not available krijg ik.
Hoeveel was het?
Ohhhhhhhhhhhhh!quote:
Siedah Garrett toch?quote:
Ik dacht één helft van Mel & Kim, maar dat zal wel nietquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat anitha doth?
gast dat is zo niet waarquote:
Nóóit van gehoord!quote:
Hoe langer dat ik naar hem kijk des te meer ik overtuig raak eigenlijkquote:
Yep, en nu snap ik er nog niks van. Maar thanx.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef paulzurrr. het volgende:
Nog even die schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Is dit die chick die zometeen van hem afgebikt moet worden?
Komt toch pas als laatste, meen ik?quote:
Nope, jammer hè?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Is dit die chick die zometeen van hem afgebikt moet worden?
Zat ik ook op te wachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef Rianne84 het volgende:
krijgen we straks weer die flippo die niet loslaat?
Hihihiiiiiihihihi.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan in ieder geval zijn bobbel niet voelen, die was net weggebracht naar de plastisch chirurg
Dan playbackt ie nu want hij doet precies hetzelfdequote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
In de studio-versie moet ik altijd een traantje wegpinken als Michael begint te huilen op het einde.
Hij schuift dus toch over een stokje heen als ik de tekening goed lees. Volgens mij kun je dat ook zien op sommige beelden, als je heel goed kijkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef paulzurrr. het volgende:
Nog even die schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft 'ie ook laten verblanken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan in ieder geval zijn bobbel niet voelen, die was net weggebracht naar de plastisch chirurg
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiihihihi.
De bobbel was in onderhoud?
Die is nu jaloers op die chick die er niet afgebikt hoefde te worden.quote:
Nee, hij heeft een gespikkelde penis + zak. Aldus Jordy Chandler.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Rianne84 het volgende:
zou hij gecastreerd zijn? dat hij daarom zo'n hoge stem heeft en een wat karig gevuld zwempak?
er verdween een aantal pinnetjes in het podium net.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Hij schuift dus toch over een stokje heen als ik de tekening goed lees. Volgens mij kun je dat ook zien op sommige beelden, als je heel goed kijkt.
ja penis, maar castreren = ballen tsjak erafquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een gespikkelde penis + zak. Aldus Jordy Chandler.
Hij heeft er dus een Magnum met nootjes voor in de plaats gezetquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel vanquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Rianne84 het volgende:
zou hij gecastreerd zijn? dat hij daarom zo'n hoge stem heeft en een wat karig gevuld zwempak?
See I was rightquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
er verdween een aantal pinnetjes in het podium net.
mijn vriendlief is maar achter zn computer gekropenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel van
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel van
En Jordy kan het weten, uhuh. Hij heeft zijn eigen vader voor abuse aangegeven. Stinkleugenaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat was Gavin Arvizo.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Jordy kan het weten, uhuh. Hij heeft zijn eigen vader voor abuse aangegeven. Stinkleugenaar.![]()
Nu maar even genieten van MJ.
http://www.google.com/patents/about?id=MAUgAAAAEBAJquote:
niet zo spoilerenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef Phrits het volgende:
I'll be there!
Thriller en Billie Jean dadelijk
Ik ga daar nu niet over strijden en geen zin om het op te zoeken, maar dat ging echt over Jordan.quote:
Jermaine, stop teasing.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaa, ik zei net Ik moet plassen maar ik heb geen zin
pis in je broekquote:
Misschien straks.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al die andere jasjes, maar even die stringbody uit zit er niet in....
Dat is echt zo'n stom ding. Met dat lint tussen z'n billen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat dacht ik net ook! Ik vind het zo storend..quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bel de krant!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Wisten jullie dat Michael Jackson ook het refrein van 'Somebody's Watching Me' (Rockwell) heeft gezongen?
'veeg me opquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n stom ding. Met dat lint tussen z'n billen.
Dit is toch het ideale moment voor triviale feitjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |