er verdween een aantal pinnetjes in het podium net.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Hij schuift dus toch over een stokje heen als ik de tekening goed lees. Volgens mij kun je dat ook zien op sommige beelden, als je heel goed kijkt.
ja penis, maar castreren = ballen tsjak erafquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een gespikkelde penis + zak. Aldus Jordy Chandler.
Hij heeft er dus een Magnum met nootjes voor in de plaats gezetquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel vanquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Rianne84 het volgende:
zou hij gecastreerd zijn? dat hij daarom zo'n hoge stem heeft en een wat karig gevuld zwempak?
See I was rightquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
er verdween een aantal pinnetjes in het podium net.
mijn vriendlief is maar achter zn computer gekropenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel van
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, veeg me op, ik zit hier te gieren van het lachen om dit topic en Heer Greys snapt er geen balbobbel van
En Jordy kan het weten, uhuh. Hij heeft zijn eigen vader voor abuse aangegeven. Stinkleugenaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat was Gavin Arvizo.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Jordy kan het weten, uhuh. Hij heeft zijn eigen vader voor abuse aangegeven. Stinkleugenaar.![]()
Nu maar even genieten van MJ.
http://www.google.com/patents/about?id=MAUgAAAAEBAJquote:
niet zo spoilerenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef Phrits het volgende:
I'll be there!
Thriller en Billie Jean dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |