Crank up the volume!quote:
met ze allen billie jeanquote:
toen was er nog geen mexicaanse griepquote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef jpjedi het volgende:
Goeie griep zeg..hoeveel mensen waren bij dat concert en hoeveel doden zijn er gevallen?
This outfit is definitely less loud than the previous one.quote:
Ik heb tijdens geen enkele nummer de impressie gehad dat hij stond te lipsyncen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
En Billie Jean is weer hartsikke live gezongen.![]()
Zeker, en op en top zuiver gezongenquote:
70.000 man. Valt op zich wel mee.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef jpjedi het volgende:
Goeie griep zeg..hoeveel mensen waren bij dat concert en hoeveel doden zijn er gevallen?
quote:
Bij de eerste woorden van het eerste nummer zag je het duidelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens geen enkele nummer de impressie gehad dat hij stond te lipsyncen.
Zij heeft ook Man in the Mirror geschreven samen met Glen Ballard (die ook Jagged Little Pill heeft geschreven van Alanis Morrissette).quote:Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nóóit van gehoord!
Ik was in elk geval niet echt onder de indruk van haar zangkwaliteiten
Valt inderdaad mee. Dan heeft 9/11 nog teveel aandacht gekregen.quote:
Hoe kan je nou vader van één kind van een tweeling zijn?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
Het verhaal erachter nooit precies geweten, maar heftig hoor.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
Er heeft hier 1 kind al een tand door zijn lip omdat ie de anti-gravity lean ging proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |