quote:
Nee, kwestie van afspreken dat je lange eraf gaat na je afstuderen en mensen die je daar dan ook aan houden.quote:
En omdat het je kale plekken zo accentueert.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, kwestie van afspreken dat je lange eraf gaat na je afstuderen en mensen die je daar dan ook aan houden.
Word je nu al kaal?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
En omdat het je kale plekken zo accentueert.
naja, als het over miljoenen met meerdere nullen gaat vind ik de situatie iets erger.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:51 schreef du_ke het volgende:
POL is al een tijdje op sterven na dood heb ik het idee. Maar goed dat gevoel heb ik met heel FOK als ik eerlijk ben.
En ach incompetentie heeft elke organisatie last van politiek of niet
POL=Islam idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:51 schreef du_ke het volgende:
POL is al een tijdje op sterven na dood heb ik het idee. Maar goed dat gevoel heb ik met heel FOK als ik eerlijk ben.
En ach incompetentie heeft elke organisatie last van politiek of niet
sorry, maar het jongeren cda is een nog conservatievere uitvoering van Balkenende.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:58 schreef Picchia het volgende:
Ik verbaas me ook steeds weer over de nieuwe dieptepunten die onze politici weten te bereiken. Misschien zijn ze gewoon vastgeroest en aan vervanging toe. De jongerenorganisaties mogen het wel overnemen.
We hebben ervoor betaald, maar ze niet gekochtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:26 schreef One_of_the_few het volgende:
fucking jack de vries
http://www.nu.nl/algemeen(...)innen-de-normen.html
waarom noemt hij zich staatssecretaris en geen lobbyist?
Verkwanselt bewust de Nederlandse belangen.
tja, zo lang men er in trapt verdient het niet beter.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
We hebben ervoor betaald, maar ze niet gekocht
Het probleem was dat Herben al een handtekening had gezet geloof ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
tja, zo lang men er in trapt verdient het niet beter.
Maar het is een eerste klas opportunist wat net zo baantje wil als jaap de hoop.
Ten koste van nederland.
Eigenlijk moeten politici die bewust bewijsbaar een beslissing hebben genomen die minder gunstig was voor nederland dan het alternatief gedaagd kunnen worden.
Gasten als de vries komen met alles weg terwijl ze de samenleving met problemen opzadelen.
Als je zegt tegen de muur er mee zal het wel weer te ver zijn etc. terwijl ze zelf met nederlandse belangen niks anders doen ten glorie van hun partij/persoon.
Zolang wij het maar goed hebbenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Iedereen voor zichzelf. [14.gif]
Kut vakantie.quote:
Ik hier?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:19 schreef TitusPullo het volgende:
Hoi, Montov hier.
Via Google kan ik de oorsprong van dit citaat terugvinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Meshe te fged gas.
'nmiddagquote:Op zondag 12 juli 2009 12:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jezus, eikels.
quote:
quote:
Ja heerlijk niks doen. Vandaag spullen bij elkaar zoeken, kleding wassen en zodra droog inpakken. Morgenochtend eerst richting Belgie en dan zien we wel waar we uitkomen. Het is eerst een beetje afkicken van het werk en daarna genieten.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Jij heb nu vakantie toch?
't Is niks lekker zeilweer. Vermaak je je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |