*ril*quote:
Hun zijn toch niet de enige?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:47 schreef Houzer het volgende:
Shit ik heb mijn 3G laten vallen, nu wil ik hem opsturen naar ipod-service.nl zijn ze vanwege een verbouwing dicht tot 31-07![]()
Nu moet ik een maand met een nokiadoen.
Hun heb ik als adres opgekregen, ga vanmidag wel even bellen met mijn winkel.quote:
Maar vanwege een verbouwing gooi je je bedrijf een maand op slotquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:47 schreef Houzer het volgende:
Shit ik heb mijn 3G laten vallen, nu wil ik hem opsturen naar ipod-service.nl zijn ze vanwege een verbouwing dicht tot 31-07![]()
Nu moet ik een maand met een nokiadoen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:56 schreef D. het volgende:
Heeft een sofware-update (echt) zin?
Heb 'm al een half jaar niet meer aan de pc aangesloten en overweeg het toch maar weer eens opnieuw te proberen.
Hij doet 't niet meer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:47 schreef Houzer het volgende:
SMSen makkelijker? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Smsen is nu een stuk makkelijker, mits je I-Phone niet kapot is
Met die grote kut vingers van mij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
SMSen makkelijker? Zo moeilijk is het toch niet?
Ik denk dat ik weleens grotere kut vingers zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
Met die grote kut vingers van mij wel.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weleens grotere kut vingers zou kunnen hebben
Grotere vingers dus, niet grotere kut
Mja, 100+ nieuwe features in OS3.0, wie loopt daar nou warm voor he.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik zie vanmiddag iemand die iPhone-addict is, dus die zal alle updates wel hebben.
Probeer ik daar ff uit of het de moeite is, want 'makkelijker SMS'en' haalt me vooralsnog niet over de streep.
Ik vroeg om een reden en kreeg alleen 'gemakkelijker SMS'en' te horen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, 100+ nieuwe features in OS3.0, wie loopt daar nou warm voor he.
Puik plan gebruik zijn i-tunes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik zie vanmiddag iemand die iPhone-addict is, dus die zal alle updates wel hebben.
Probeer ik daar ff uit of het de moeite is, want 'makkelijker SMS'en' haalt me vooralsnog niet over de streep.
Heb je googletyfus ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg om een reden en kreeg alleen 'gemakkelijker SMS'en' te horen.
Zit er bij die 100+ nog iets bruikbaars?
Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg om een reden en kreeg alleen 'gemakkelijker SMS'en' te horen.
Zit er bij die 100+ nog iets bruikbaars?
Copy/Paste is wel handigquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:14 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, het is eigenlijk te gek voor woorden maar ik ben te goed voor deze wereld: begin hier eens!
http://www.iphoneclub.nl/(...)gd-mms-a2dp-en-meer/
zelfde reden dat ze er geen andere accesoires bij doen , dat heet gewoon marketingquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Ad_rem het volgende:
Wat een dikke gek!
En die vent met z'n ik heb áltijd een hoesje om m'n mobiel maar nu een kras erop. Wat boeit het gast je telefoon is altijd lelijk want er zit altijd een hoesje om? Denk na! Sjonge een apparaat kopen maar hem dan inpakken omdat je te panisch bent dat er iets mee gebeurd. Ze bouwen dat ding zo dat je geen hoesje nodig hebt anders zouden ze die er wel bij doen![]()
Sommige mensen zijn wel slim en zuinig met hun dure spullenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Ad_rem het volgende:
Wat een dikke gek!
En die vent met z'n ik heb áltijd een hoesje om m'n mobiel maar nu een kras erop. Wat boeit het gast je telefoon is altijd lelijk want er zit altijd een hoesje om? Denk na! Sjonge een apparaat kopen maar hem dan inpakken omdat je te panisch bent dat er iets mee gebeurd. Ze bouwen dat ding zo dat je geen hoesje nodig hebt anders zouden ze die er wel bij doen![]()
Nope, pc opzoeken en activeren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Kill me als het al 100 keer gevgraagd is, maar ik ben ff te lui.
Als ik hem zo ophaal, dan is het dus niet kwestie van sim erin en gaan?
Sim er in doen is nog het meest lastigequote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Kill me als het al 100 keer gevgraagd is, maar ik ben ff te lui.
Als ik hem zo ophaal, dan is het dus niet kwestie van sim erin en gaan?
Ja, dacht ik alquote:
hij synct in principe maar met één Pc, dus als je hem daarna op een andere Pc synct, dan pleurt ie alles(?) er weer af.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al.
Ik ga naar mijn vader nadat ik hem heb opgehaald (totaal nutteloos feitje I know) maar moet de iPhone aan een PC gekoppeld zijn, of kan ik gewoon ff Itunes installeren, ding activeren en weer uninstallen, en dan thuis weer gewoon op mijn eigen PC verder?
Anders moet ik namelijk tot laat wachten voor ik hem kan gebruiken.
Oh, dat geeft niet, ik ga er dan gewoon nog niets opzetten, hij moet het gewoon ff doen zodat ik er mee kan spelen vanavondquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:30 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hij synct in principe maar met één Pc, dus als je hem daarna op een andere Pc synct, dan pleurt ie alles(?) er weer af.
/
ik sync
hij synct
wij syncen![]()
luister jij ook geen muziek met je iPhone? Of heb je al een half jaar dezelfde muziek erop staan...quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:56 schreef D. het volgende:
Heb 'm al een half jaar niet meer aan de pc aangesloten en overweeg het toch maar weer eens opnieuw te proberen.
Ok tofquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:44 schreef bodylotion het volgende:
ja dat kan wel
ik kreeg net trouwens een mailtje van de 3.0 update
Ik heb m`n iPod ook al tig maanden niet meer gesyncd en luister er nog elke dag naar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:37 schreef timbob het volgende:
[..]
luister jij ook geen muziek met je iPhone? Of heb je al een half jaar dezelfde muziek erop staan...
met een iPod van 80 gig zou ik het ook nog wel een tijdje uithouden, maar met m'n 16 gig moet ik om de paar weken toch echt wel weer iets nieuws erop...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb m`n iPod ook al tig maanden niet meer gesyncd en luister er nog elke dag naar.
ik heb 120 gig danquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef timbob het volgende:
[..]
met een iPod van 80 gig zou ik het ook nog wel een tijdje uithouden, maar met m'n 16 gig moet ik om de paar weken toch echt wel weer iets nieuws erop...
Maar misschien ligt dat aan mij hoor
ah, die krijg ik ook nog wel volquote:
Ik ben eigenlijk meer bezig met foobar. Ik gebruik iTunes echt enkelt en alleen voor m`n iPod, op m`n iMac dan wel om muziek mee te luisteren. Maar ik heb er geen echte bibliotheek in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:46 schreef timbob het volgende:
[..]
ah, die krijg ik ook nog wel vol
op zo'n 120 gig ding heb je tenminste ruimte om nog flac op te zetten.
Ik ben eigenlijk nog steeds bezig al m'n muziek klaar te maken voor iTunes. Die snapt bestandsnamen nog niet echt, en ik wil natuurlijk alle plaatjes erbij![]()
Anders komt het m'n iPhone niet op natuurlijk
Wow, waarom? Vind je het niet riskant dat je contacten e.d. allemaal weg zijn als je je iPhone ergens laat liggen of in het zwembad laat vallen*?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:56 schreef D. het volgende:
Klopt, hier ook. Wat trouwens wel heel fijn werkt is Simplify Media - hiermee stream je vanaf thuis al je muziek naar je iPhone, en op je telefoon heb je een iPod-achtige interface daarvoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef timbob het volgende:
[..]
met een iPod van 80 gig zou ik het ook nog wel een tijdje uithouden, maar met m'n 16 gig moet ik om de paar weken toch echt wel weer iets nieuws erop...
Maar misschien ligt dat aan mij hoor
Huh? Gewoon je iPhone aansluiten op je computer, iTunes starten en op "update" klikken. Iedere debiel kan het, jij vast ook wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik luister veel muziek via Winamp. en soms via itunes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer bezig met foobar. Ik gebruik iTunes echt enkelt en alleen voor m`n iPod, op m`n iMac dan wel om muziek mee te luisteren. Maar ik heb er geen echte bibliotheek in.
Als je alles netjes in directories hebt staan zijn er zat programma's die met die informatie automatisch de juiste tags naar je MP3's kunnen schrijven. Dat hoef je echt niet handmatig te doen, gewoon dat progsel even laten ratelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef timbob het volgende:
Ik heb op zich op m'n computer alles netjes in mapjes staan in een structuur als:
naam artiest \ naam album \ naam liedje.mp3
maar als je dan die hele folderstructuur in itunes zet, lijkt het weer nergens op.
Dus ben ik nog wel even bezig alles opnieuw uit te zoeken en te taggen enzo. wat opzich ook wel weer meditatief werkt.
Zò netjes heb ik het niet. Op m`n iPod is het ook een grote rommel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik luister veel muziek via Winamp. en soms via itunes.
Punt is wel dat al m'n muziek netjes van alle metadata voorzien moet zijn, anders is het een chaos op de iphone.
Ik heb op zich op m'n computer alles netjes in mapjes staan in een structuur als:
naam artiest \ naam album \ naam liedje.mp3
maar als je dan die hele folderstructuur in itunes zet, lijkt het weer nergens op.
Dus ben ik nog wel even bezig alles opnieuw uit te zoeken en te taggen enzo. wat opzich ook wel weer meditatief werkt.
En kan ik gelijk alles eruit zoeken wat een te lage bitrate heeft en onvolledige albums weer er eens goed erop te zetten.
En daarna nog eens al m'n cd's rippen
maar dan heb ik weer een extra harde schijf nodig denkik.
Ik neem aan dat je boos bent over een "spam-telefoontje" om te informeren naar je ervaring met T-Mob? Maar je verwacht wel dat een bedrijf zijn verkoopproces inricht naar de wensen van z'n klanten, neem ik aan (ja, twee aannamesquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef merino het volgende:
fucking hell, schrok me helemaal rot toen ik daarnet een telefoontje kreeg op de iphone. Had nog helemaal aan niemand het nummer gegeven. En ja hoor, fucking markteting onderzoek
Heb ze meteen even laten weten dat ik het niet prettig vond om 2 dagen na aanschaf al meteen spam-telefoontjes te krijgen.
Ja, ik hou van overzichtquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zò netjes heb ik het niet. Op m`n iPod is het ook een grote rommel.
Wil ik The Killers luisteren, moet ik kijken bij 'The Killers' of 'Killers' of 'The Killer'
Het is wel fijn inderdaad die album artquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, ik hou van overzicht
Ik doe eigenlijk ook alleen hele albums op m'n iphone.
Met af een toe een uitzondering.
Uiteraard allemaal met album art, want das wel net zo netjes
Ja, dat zou kunnen, maar dan nog wil ik graag even alles doorkijken of het van een beetje kwaliteit is zegmaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:34 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Als je alles netjes in directories hebt staan zijn er zat programma's die met die informatie automatisch de juiste tags naar je MP3's kunnen schrijven. Dat hoef je echt niet handmatig te doen, gewoon dat progsel even laten ratelen.
Alleen, aan de richting van je slashes te zien heb je niets aan mijn suggesties voor software - je moet even zoeken om iets goeds voor Windows te vinden.
OK, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:08 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar dan nog wil ik graag even alles doorkijken of het van een beetje kwaliteit is zegmaar.
Vroeger ("vroeger") downloadde ik nog wel eens albums door nummer voor nummer te zoeken in een kazaa-achtig programma. en dan heb je albums met liedjes die van 96 kb/s naar 320 kb/s gaan met nummers die niet helemaal kloppen enzo.
Dus ik ben nu gewoon bezig met een complete renovatie van m'n muziekdatabase
was ook wel weer eens nodig.
T-mob laat een computer met je bellen met voiceresponse als het goed is , daarbij krijg je de vraag wil je hier aan meewerken toets dan een 1.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:03 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je boos bent over een "spam-telefoontje" om te informeren naar je ervaring met T-Mob? Maar je verwacht wel dat een bedrijf zijn verkoopproces inricht naar de wensen van z'n klanten, neem ik aan (ja, twee aannames). Hoe moeten ze er dan ooit achter komen wat ze kunnen verbeteren?
Word je ook boos als het personeel van het restaurant waar je naar buiten loopt je vraagt of het gesmaakt heeft? Ik vind dat je nogal overdrijft, eerlijk gezegd.
Ja, en er mag ook wel weer een hoop weg dat ik nooit luister... van die dingen die je download om te downloadenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef Zpottr het volgende:
[..]
OK, dat kan natuurlijk ookNog een tipje dan: je kunt in iTunes ook filteren op bitrate (bv. een playlist maken met alles lager dan 160kbps). Maar als je nog eens goed in je collectie wilt duiken, da's nooit verkeerd natuurlijk
je kan via de settings , de browser historie weggooien, een privatemode kent de iphone van zichzelf nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Safari op de iPhone eigenlijk een soort van private-browsing mogelijkheid? Want ik zit soms op van die websites met vrouwen en eh.... nou ik wil niet dat het in mijn geschiedenis blijft zitten.
Daar kun je dan beter een alternatieve brauser uit de app store voor gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Safari op de iPhone eigenlijk een soort van private-browsing mogelijkheid? Want ik zit soms op van die websites met vrouwen en eh.... nou ik wil niet dat het in mijn geschiedenis blijft zitten.
Nou, nu maar afwachten of m`n aanvraag word geaccepteerd bij t-mobile.quote:Uw bestelling is compleet en wordt nu verder in behandeling genomen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Op internet staan andere dingen dan oude foto's van vrouwen in bikini.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
De iTunes app store staat ook vol met van die vrouwen apps, leuk om aan je vriendin te laten zien
Ik wou laatst nog die App downloaden met naakte 15 jarige meisjes, maar die was gepulled.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
De iTunes app store staat ook vol met van die vrouwen apps, leuk om aan je vriendin te laten zien
Hè hè.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:39 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hij is binnen, mee gespeeld en wat apps getest (ff de gratis dingen) wat muziek erop, en in 1 woord, fan-tas-tisch..
Alles werkt zo verdomde goed, snel en soepel. Ik ben echt overtuigd....
Zeer Klein. Geloof maar dat ze voorlopig genoeg refurbished toestellen hebben. Bovendien draait de lijn van de 3G nog, dus kleine moeite om nog wat 3G 16GB's er uit te persen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef timbob het volgende:
Zeg, hoe groot is de kans dat als je je 16gig 3DG inlevert vanwege stof onder je scherm, dat je met garantie een 3Gs krijgt?
0quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef timbob het volgende:
Zeg, hoe groot is de kans dat als je je 16gig 3D inlevert vanwege stof onder je scherm, dat je met garantie een 3Gs krijgt?
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer op de PC nog steeds Windowsquote:
Mij benieuwen of ze Linux echt naar het grote publiek weten te brengen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer op de PC nog steeds WindowsMaar mobiel is het echt onverslaanbaar. Al moet ik zeggen, ik moest ff wachten in de winkel, en Android werkt ook echt goed
.
Zit ook op de HTC Hero, zelfs gekoppeld aan Google streetview.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij benieuwen of ze Linux echt naar het grote publiek weten te brengen.
Vooralsnog heb ik nog bar weinig mensen met een Android telefoon op straat gezien.
Maar Apple zal denk ik voorlopig nog op kop liggen. Simpelste reden is dat Apple een hoop simpele maar ongelofelijk praktische dingen uitbrengt. Net zoals dat kompas, wie komt daar nou weer op, maar tis verdomd handig bij Google Maps.
Meeste goeie apps kosten geld, maar bijna alles is heel goed koop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
Standaard kutvraag, maar welke gratis Apps zijn echt onmisbaar? Heb hem niet gejaibreaked ofzo nog.
Ik gebruik regelmatig:quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer op de PC nog steeds WindowsMaar mobiel is het echt onverslaanbaar. Al moet ik zeggen, ik moest ff wachten in de winkel, en Android werkt ook echt goed
.
Maar tot WM 7 er is is de slag echt overduidelijk door Apple gewonnen.
Standaard kutvraag, maar welke gratis Apps zijn echt onmisbaar? Heb hem niet gejaibreaked ofzo nog.
bugger.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:53 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zeer Klein. Geloof maar dat ze voorlopig genoeg refurbished toestellen hebben. Bovendien draait de lijn van de 3G nog, dus kleine moeite om nog wat 3G 16GB's er uit te persen.
Het laatste dat welke fabrikant dan ook wil is dat klanten massaal beroep gaan doen op "garantie" om het nieuwste model te krijgen...
I want mine damnitquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:39 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hij is binnen, mee gespeeld en wat apps getest (ff de gratis dingen) wat muziek erop, en in 1 woord, fan-tas-tisch..
Alles werkt zo verdomde goed, snel en soepel. Ik ben echt overtuigd....
ja, witte iddquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
I want mine damnit
Jij had een witte besteld he? Ik een zwarte 16GB, wat volgens mij ook de meest populaire is....
Eigenlijk zou Apple een referral campagne moeten opzettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, witte idd. Ik vind het wel mooi moet ik zeggen.
Goeie service ook, SIM was beetje beschadigd, kreeg meteen een nieuwe mee van die gast.
Stond een of ander jong meisje (17 ofzo) met dr moeder in die winkel, die had een HTC en vond het niet zo lekker werken, die heb ik ook ff aan de iPhone geholpen meteen, had eigenlijk een bonus moeten vragen aan die verkoper.
Zoiets ja, het is wel zo dat als je hem laat zien aan iemand dat die ook wel meteen overtuigd zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef Kremers het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Apple een referral campagne moeten opzettenVoor elke referral krijg je ¤25 aan iTunes tegoed gestort
Midomi is niet meer gratis tegenwoordig...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:07 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Meeste goeie apps kosten geld, maar bijna alles is heel goed koop.
Gratis en tof zijn natuurlijk Shazam en Midomi. En TapTap. En Buienradar. En Wooden Labyrinth.
ik verwacht dat we over een jaar of 2 wel weer iets nieuws revolutionairs op de markt is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand trouwens al besloten om als zijn abbo afloopt opnieuw voor een iPhone te gaan?
ik persoonlijk zit er niet aan te denken.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand trouwens al besloten om als zijn abbo afloopt opnieuw voor een iPhone te gaan?
ik persoonlijk zit er niet aan te denken.
Die belminuten en sms is ook geen probleem bij mij hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zelf denk ik wel, al wil ik wel een goedkoper abbo. Ik kom nu niet door m'n belminuten en smsjes heen
NOS Teletekst is best wel eenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is teletekst niet wat oud? Waar gebruik jij het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
NOS Teletekst is best wel eenApp.
En AppMiner is ook wel handig.
Tip: My Footballquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:41 schreef HeatWave het volgende:
tnx guys ik ga morgen op mijn werk nog wel ff browsen, voorlopig is het met en paar GB aan muziek en wat Lost afl. al een lekker entertainment ding.
Ik ga ook nog wel wat betaalde apps kopen hoor, maar wil eerst ff weten wat ik ga gebruiken etc.
Voetbal tussenstanden, en snel even de nieuwspagina (101) bekijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is teletekst niet wat oud? Waar gebruik jij het eigenlijk voor?
Wooden Labyrinth is echt vet gedaan. Ik krijg het gevoel dat ik naar een 3D beeldscherm kijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:07 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Meeste goeie apps kosten geld, maar bijna alles is heel goed koop.
Gratis en tof zijn natuurlijk Shazam en Midomi. En TapTap. En Buienradar. En Wooden Labyrinth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |