zelfde reden dat ze er geen andere accesoires bij doen , dat heet gewoon marketingquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Ad_rem het volgende:
Wat een dikke gek!
En die vent met z'n ik heb áltijd een hoesje om m'n mobiel maar nu een kras erop. Wat boeit het gast je telefoon is altijd lelijk want er zit altijd een hoesje om? Denk na! Sjonge een apparaat kopen maar hem dan inpakken omdat je te panisch bent dat er iets mee gebeurd. Ze bouwen dat ding zo dat je geen hoesje nodig hebt anders zouden ze die er wel bij doen![]()
Sommige mensen zijn wel slim en zuinig met hun dure spullenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Ad_rem het volgende:
Wat een dikke gek!
En die vent met z'n ik heb áltijd een hoesje om m'n mobiel maar nu een kras erop. Wat boeit het gast je telefoon is altijd lelijk want er zit altijd een hoesje om? Denk na! Sjonge een apparaat kopen maar hem dan inpakken omdat je te panisch bent dat er iets mee gebeurd. Ze bouwen dat ding zo dat je geen hoesje nodig hebt anders zouden ze die er wel bij doen![]()
Nope, pc opzoeken en activeren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Kill me als het al 100 keer gevgraagd is, maar ik ben ff te lui.
Als ik hem zo ophaal, dan is het dus niet kwestie van sim erin en gaan?
Sim er in doen is nog het meest lastigequote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Kill me als het al 100 keer gevgraagd is, maar ik ben ff te lui.
Als ik hem zo ophaal, dan is het dus niet kwestie van sim erin en gaan?
Ja, dacht ik alquote:
hij synct in principe maar met één Pc, dus als je hem daarna op een andere Pc synct, dan pleurt ie alles(?) er weer af.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al.
Ik ga naar mijn vader nadat ik hem heb opgehaald (totaal nutteloos feitje I know) maar moet de iPhone aan een PC gekoppeld zijn, of kan ik gewoon ff Itunes installeren, ding activeren en weer uninstallen, en dan thuis weer gewoon op mijn eigen PC verder?
Anders moet ik namelijk tot laat wachten voor ik hem kan gebruiken.
Oh, dat geeft niet, ik ga er dan gewoon nog niets opzetten, hij moet het gewoon ff doen zodat ik er mee kan spelen vanavondquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:30 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hij synct in principe maar met één Pc, dus als je hem daarna op een andere Pc synct, dan pleurt ie alles(?) er weer af.
/
ik sync
hij synct
wij syncen![]()
luister jij ook geen muziek met je iPhone? Of heb je al een half jaar dezelfde muziek erop staan...quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:56 schreef D. het volgende:
Heeft een sofware-update (echt) zin?
Heb 'm al een half jaar niet meer aan de pc aangesloten en overweeg het toch maar weer eens opnieuw te proberen.
Ok tofquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:44 schreef bodylotion het volgende:
ja dat kan wel
ik kreeg net trouwens een mailtje van de 3.0 update
Ik heb m`n iPod ook al tig maanden niet meer gesyncd en luister er nog elke dag naar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:37 schreef timbob het volgende:
[..]
luister jij ook geen muziek met je iPhone? Of heb je al een half jaar dezelfde muziek erop staan...
met een iPod van 80 gig zou ik het ook nog wel een tijdje uithouden, maar met m'n 16 gig moet ik om de paar weken toch echt wel weer iets nieuws erop...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb m`n iPod ook al tig maanden niet meer gesyncd en luister er nog elke dag naar.
ik heb 120 gig danquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef timbob het volgende:
[..]
met een iPod van 80 gig zou ik het ook nog wel een tijdje uithouden, maar met m'n 16 gig moet ik om de paar weken toch echt wel weer iets nieuws erop...
Maar misschien ligt dat aan mij hoor
ah, die krijg ik ook nog wel volquote:
Ik ben eigenlijk meer bezig met foobar. Ik gebruik iTunes echt enkelt en alleen voor m`n iPod, op m`n iMac dan wel om muziek mee te luisteren. Maar ik heb er geen echte bibliotheek in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:46 schreef timbob het volgende:
[..]
ah, die krijg ik ook nog wel vol
op zo'n 120 gig ding heb je tenminste ruimte om nog flac op te zetten.
Ik ben eigenlijk nog steeds bezig al m'n muziek klaar te maken voor iTunes. Die snapt bestandsnamen nog niet echt, en ik wil natuurlijk alle plaatjes erbij![]()
Anders komt het m'n iPhone niet op natuurlijk
Wow, waarom? Vind je het niet riskant dat je contacten e.d. allemaal weg zijn als je je iPhone ergens laat liggen of in het zwembad laat vallen*?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:56 schreef D. het volgende:
Heeft een sofware-update (echt) zin?
Heb 'm al een half jaar niet meer aan de pc aangesloten en overweeg het toch maar weer eens opnieuw te proberen.
Klopt, hier ook. Wat trouwens wel heel fijn werkt is Simplify Media - hiermee stream je vanaf thuis al je muziek naar je iPhone, en op je telefoon heb je een iPod-achtige interface daarvoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef timbob het volgende:
[..]
met een iPod van 80 gig zou ik het ook nog wel een tijdje uithouden, maar met m'n 16 gig moet ik om de paar weken toch echt wel weer iets nieuws erop...
Maar misschien ligt dat aan mij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |