abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:44:51 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70811493
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik zie vanmiddag iemand die iPhone-addict is, dus die zal alle updates wel hebben.
Probeer ik daar ff uit of het de moeite is, want 'makkelijker SMS'en' haalt me vooralsnog niet over de streep.
Huh? Gewoon je iPhone aansluiten op je computer, iTunes starten en op "update" klikken. Iedere debiel kan het, jij vast ook wel.
2000 light years from home
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:47:19 #252
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_70811569
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk meer bezig met foobar. Ik gebruik iTunes echt enkelt en alleen voor m`n iPod, op m`n iMac dan wel om muziek mee te luisteren. Maar ik heb er geen echte bibliotheek in.
Ik luister veel muziek via Winamp. en soms via itunes.
Punt is wel dat al m'n muziek netjes van alle metadata voorzien moet zijn, anders is het een chaos op de iphone.
Ik heb op zich op m'n computer alles netjes in mapjes staan in een structuur als:

naam artiest \ naam album \ naam liedje.mp3

maar als je dan die hele folderstructuur in itunes zet, lijkt het weer nergens op.
Dus ben ik nog wel even bezig alles opnieuw uit te zoeken en te taggen enzo. wat opzich ook wel weer meditatief werkt.

En kan ik gelijk alles eruit zoeken wat een te lage bitrate heeft en onvolledige albums weer er eens goed erop te zetten.

En daarna nog eens al m'n cd's rippen
maar dan heb ik weer een extra harde schijf nodig denkik.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_70813351
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef timbob het volgende:
Ik heb op zich op m'n computer alles netjes in mapjes staan in een structuur als:

maar als je dan die hele folderstructuur in itunes zet, lijkt het weer nergens op.
Dus ben ik nog wel even bezig alles opnieuw uit te zoeken en te taggen enzo. wat opzich ook wel weer meditatief werkt.
Als je alles netjes in directories hebt staan zijn er zat programma's die met die informatie automatisch de juiste tags naar je MP3's kunnen schrijven. Dat hoef je echt niet handmatig te doen, gewoon dat progsel even laten ratelen.

Alleen, aan de richting van je slashes te zien heb je niets aan mijn suggesties voor software - je moet even zoeken om iets goeds voor Windows te vinden.
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:56:53 #254
44906 merino
World of Sleepers
pi_70814155
fucking hell, schrok me helemaal rot toen ik daarnet een telefoontje kreeg op de iphone. Had nog helemaal aan niemand het nummer gegeven. En ja hoor, fucking markteting onderzoek
Heb ze meteen even laten weten dat ik het niet prettig vond om 2 dagen na aanschaf al meteen spam-telefoontjes te krijgen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:57:47 #255
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70814199
Ik net ff bellen naar dat bedrijf waar ik m`n 3gs had besteld gisteren. Ik wou even weten hoelang het zou gaan duren.
Zeggen ze vol overtuiging dat ze nog een papieren van me hebben ontvangen. Terwijl ik dat gisteren meteen had gedaan. Kijkt ie in de mailbox, oh ja toch wel

Maar ze hadden alleen de zwarte op voorraad en zouden de witte (die ik wil) morgen of woensdag binnen krijgen. Tis dat ik echt geen zwarte wil
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:59:09 #256
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70814252
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik luister veel muziek via Winamp. en soms via itunes.
Punt is wel dat al m'n muziek netjes van alle metadata voorzien moet zijn, anders is het een chaos op de iphone.

En kan ik gelijk alles eruit zoeken wat een te lage bitrate heeft en onvolledige albums weer er eens goed erop te zetten.

En daarna nog eens al m'n cd's rippen
maar dan heb ik weer een extra harde schijf nodig denkik.
Zò netjes heb ik het niet. Op m`n iPod is het ook een grote rommel.
Wil ik The Killers luisteren, moet ik kijken bij 'The Killers' of 'Killers' of 'The Killer'
pi_70814420
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef merino het volgende:
fucking hell, schrok me helemaal rot toen ik daarnet een telefoontje kreeg op de iphone. Had nog helemaal aan niemand het nummer gegeven. En ja hoor, fucking markteting onderzoek
Heb ze meteen even laten weten dat ik het niet prettig vond om 2 dagen na aanschaf al meteen spam-telefoontjes te krijgen.
Ik neem aan dat je boos bent over een "spam-telefoontje" om te informeren naar je ervaring met T-Mob? Maar je verwacht wel dat een bedrijf zijn verkoopproces inricht naar de wensen van z'n klanten, neem ik aan (ja, twee aannames ). Hoe moeten ze er dan ooit achter komen wat ze kunnen verbeteren?

Word je ook boos als het personeel van het restaurant waar je naar buiten loopt je vraagt of het gesmaakt heeft? Ik vind dat je nogal overdrijft, eerlijk gezegd.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:05:51 #258
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_70814486
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zò netjes heb ik het niet. Op m`n iPod is het ook een grote rommel.
Wil ik The Killers luisteren, moet ik kijken bij 'The Killers' of 'Killers' of 'The Killer'
Ja, ik hou van overzicht
Ik doe eigenlijk ook alleen hele albums op m'n iphone.
Met af een toe een uitzondering.

Uiteraard allemaal met album art, want das wel net zo netjes

▀█▀ █ █▀█▀█
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:06:45 #259
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70814518
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef timbob het volgende:

[..]

Ja, ik hou van overzicht
Ik doe eigenlijk ook alleen hele albums op m'n iphone.
Met af een toe een uitzondering.

Uiteraard allemaal met album art, want das wel net zo netjes
Het is wel fijn inderdaad die album art anders helpt die cover flow weinig
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:08:04 #260
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_70814561
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:34 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Als je alles netjes in directories hebt staan zijn er zat programma's die met die informatie automatisch de juiste tags naar je MP3's kunnen schrijven. Dat hoef je echt niet handmatig te doen, gewoon dat progsel even laten ratelen.

Alleen, aan de richting van je slashes te zien heb je niets aan mijn suggesties voor software - je moet even zoeken om iets goeds voor Windows te vinden.
Ja, dat zou kunnen, maar dan nog wil ik graag even alles doorkijken of het van een beetje kwaliteit is zegmaar.
Vroeger ("vroeger") downloadde ik nog wel eens albums door nummer voor nummer te zoeken in een kazaa-achtig programma. en dan heb je albums met liedjes die van 96 kb/s naar 320 kb/s gaan met nummers die niet helemaal kloppen enzo.

Dus ik ben nu gewoon bezig met een complete renovatie van m'n muziekdatabase
was ook wel weer eens nodig.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_70814624
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:08 schreef timbob het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen, maar dan nog wil ik graag even alles doorkijken of het van een beetje kwaliteit is zegmaar.
Vroeger ("vroeger") downloadde ik nog wel eens albums door nummer voor nummer te zoeken in een kazaa-achtig programma. en dan heb je albums met liedjes die van 96 kb/s naar 320 kb/s gaan met nummers die niet helemaal kloppen enzo.

Dus ik ben nu gewoon bezig met een complete renovatie van m'n muziekdatabase
was ook wel weer eens nodig.
OK, dat kan natuurlijk ook Nog een tipje dan: je kunt in iTunes ook filteren op bitrate (bv. een playlist maken met alles lager dan 160kbps). Maar als je nog eens goed in je collectie wilt duiken, da's nooit verkeerd natuurlijk
pi_70814663
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:03 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je boos bent over een "spam-telefoontje" om te informeren naar je ervaring met T-Mob? Maar je verwacht wel dat een bedrijf zijn verkoopproces inricht naar de wensen van z'n klanten, neem ik aan (ja, twee aannames ). Hoe moeten ze er dan ooit achter komen wat ze kunnen verbeteren?

Word je ook boos als het personeel van het restaurant waar je naar buiten loopt je vraagt of het gesmaakt heeft? Ik vind dat je nogal overdrijft, eerlijk gezegd.
T-mob laat een computer met je bellen met voiceresponse als het goed is , daarbij krijg je de vraag wil je hier aan meewerken toets dan een 1.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:17:45 #263
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_70814928
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef Zpottr het volgende:

[..]

OK, dat kan natuurlijk ook Nog een tipje dan: je kunt in iTunes ook filteren op bitrate (bv. een playlist maken met alles lager dan 160kbps). Maar als je nog eens goed in je collectie wilt duiken, da's nooit verkeerd natuurlijk
Ja, en er mag ook wel weer een hoop weg dat ik nooit luister... van die dingen die je download om te downloaden

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_70820613
Heeft Safari op de iPhone eigenlijk een soort van private-browsing mogelijkheid? Want ik zit soms op van die websites met vrouwen en eh.... nou ik wil niet dat het in mijn geschiedenis blijft zitten.
pi_70821334
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Safari op de iPhone eigenlijk een soort van private-browsing mogelijkheid? Want ik zit soms op van die websites met vrouwen en eh.... nou ik wil niet dat het in mijn geschiedenis blijft zitten.
je kan via de settings , de browser historie weggooien, een privatemode kent de iphone van zichzelf niet

er zijn wel hacks voor
pi_70821830
quote:
Daar kun je dan beter een alternatieve brauser uit de app store voor gebruiken
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:52:56 #267
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70822520
quote:
Uw bestelling is compleet en wordt nu verder in behandeling genomen.
Nou, nu maar afwachten of m`n aanvraag word geaccepteerd bij t-mobile.
pi_70823521
quote:

De iTunes app store staat ook vol met van die vrouwen apps, leuk om aan je vriendin te laten zien
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:01:10 #269
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70824859
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:22 schreef Kremers het volgende:

[..]

De iTunes app store staat ook vol met van die vrouwen apps, leuk om aan je vriendin te laten zien
Op internet staan andere dingen dan oude foto's van vrouwen in bikini.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_70824975
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:22 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik wou laatst nog die App downloaden met naakte 15 jarige meisjes, maar die was gepulled.
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:39:28 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70833400
Ok, hij is binnen, mee gespeeld en wat apps getest (ff de gratis dingen) wat muziek erop, en in 1 woord, fan-tas-tisch. .

Alles werkt zo verdomde goed, snel en soepel. Ik ben echt overtuigd... .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:49:06 #272
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_70833719
Zeg, hoe groot is de kans dat als je je 16gig 3D inlevert vanwege stof onder je scherm, dat je met garantie een 3Gs krijgt?

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_70833825
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:39 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hij is binnen, mee gespeeld en wat apps getest (ff de gratis dingen) wat muziek erop, en in 1 woord, fan-tas-tisch. .

Alles werkt zo verdomde goed, snel en soepel. Ik ben echt overtuigd... .
Hè hè.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70833867
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef timbob het volgende:
Zeg, hoe groot is de kans dat als je je 16gig 3DG inlevert vanwege stof onder je scherm, dat je met garantie een 3Gs krijgt?
Zeer Klein. Geloof maar dat ze voorlopig genoeg refurbished toestellen hebben. Bovendien draait de lijn van de 3G nog, dus kleine moeite om nog wat 3G 16GB's er uit te persen.

Het laatste dat welke fabrikant dan ook wil is dat klanten massaal beroep gaan doen op "garantie" om het nieuwste model te krijgen...
pi_70833869
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef timbob het volgende:
Zeg, hoe groot is de kans dat als je je 16gig 3D inlevert vanwege stof onder je scherm, dat je met garantie een 3Gs krijgt?
0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')