Huh? Gewoon je iPhone aansluiten op je computer, iTunes starten en op "update" klikken. Iedere debiel kan het, jij vast ook wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik zie vanmiddag iemand die iPhone-addict is, dus die zal alle updates wel hebben.
Probeer ik daar ff uit of het de moeite is, want 'makkelijker SMS'en' haalt me vooralsnog niet over de streep.
Ik luister veel muziek via Winamp. en soms via itunes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer bezig met foobar. Ik gebruik iTunes echt enkelt en alleen voor m`n iPod, op m`n iMac dan wel om muziek mee te luisteren. Maar ik heb er geen echte bibliotheek in.
Als je alles netjes in directories hebt staan zijn er zat programma's die met die informatie automatisch de juiste tags naar je MP3's kunnen schrijven. Dat hoef je echt niet handmatig te doen, gewoon dat progsel even laten ratelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef timbob het volgende:
Ik heb op zich op m'n computer alles netjes in mapjes staan in een structuur als:
naam artiest \ naam album \ naam liedje.mp3
maar als je dan die hele folderstructuur in itunes zet, lijkt het weer nergens op.
Dus ben ik nog wel even bezig alles opnieuw uit te zoeken en te taggen enzo. wat opzich ook wel weer meditatief werkt.
Zò netjes heb ik het niet. Op m`n iPod is het ook een grote rommel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik luister veel muziek via Winamp. en soms via itunes.
Punt is wel dat al m'n muziek netjes van alle metadata voorzien moet zijn, anders is het een chaos op de iphone.
Ik heb op zich op m'n computer alles netjes in mapjes staan in een structuur als:
naam artiest \ naam album \ naam liedje.mp3
maar als je dan die hele folderstructuur in itunes zet, lijkt het weer nergens op.
Dus ben ik nog wel even bezig alles opnieuw uit te zoeken en te taggen enzo. wat opzich ook wel weer meditatief werkt.
En kan ik gelijk alles eruit zoeken wat een te lage bitrate heeft en onvolledige albums weer er eens goed erop te zetten.
En daarna nog eens al m'n cd's rippen
maar dan heb ik weer een extra harde schijf nodig denkik.
Ik neem aan dat je boos bent over een "spam-telefoontje" om te informeren naar je ervaring met T-Mob? Maar je verwacht wel dat een bedrijf zijn verkoopproces inricht naar de wensen van z'n klanten, neem ik aan (ja, twee aannamesquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef merino het volgende:
fucking hell, schrok me helemaal rot toen ik daarnet een telefoontje kreeg op de iphone. Had nog helemaal aan niemand het nummer gegeven. En ja hoor, fucking markteting onderzoek
Heb ze meteen even laten weten dat ik het niet prettig vond om 2 dagen na aanschaf al meteen spam-telefoontjes te krijgen.
Ja, ik hou van overzichtquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zò netjes heb ik het niet. Op m`n iPod is het ook een grote rommel.
Wil ik The Killers luisteren, moet ik kijken bij 'The Killers' of 'Killers' of 'The Killer'
Het is wel fijn inderdaad die album artquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, ik hou van overzicht
Ik doe eigenlijk ook alleen hele albums op m'n iphone.
Met af een toe een uitzondering.
Uiteraard allemaal met album art, want das wel net zo netjes
Ja, dat zou kunnen, maar dan nog wil ik graag even alles doorkijken of het van een beetje kwaliteit is zegmaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:34 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Als je alles netjes in directories hebt staan zijn er zat programma's die met die informatie automatisch de juiste tags naar je MP3's kunnen schrijven. Dat hoef je echt niet handmatig te doen, gewoon dat progsel even laten ratelen.
Alleen, aan de richting van je slashes te zien heb je niets aan mijn suggesties voor software - je moet even zoeken om iets goeds voor Windows te vinden.
OK, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:08 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar dan nog wil ik graag even alles doorkijken of het van een beetje kwaliteit is zegmaar.
Vroeger ("vroeger") downloadde ik nog wel eens albums door nummer voor nummer te zoeken in een kazaa-achtig programma. en dan heb je albums met liedjes die van 96 kb/s naar 320 kb/s gaan met nummers die niet helemaal kloppen enzo.
Dus ik ben nu gewoon bezig met een complete renovatie van m'n muziekdatabase
was ook wel weer eens nodig.
T-mob laat een computer met je bellen met voiceresponse als het goed is , daarbij krijg je de vraag wil je hier aan meewerken toets dan een 1.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:03 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je boos bent over een "spam-telefoontje" om te informeren naar je ervaring met T-Mob? Maar je verwacht wel dat een bedrijf zijn verkoopproces inricht naar de wensen van z'n klanten, neem ik aan (ja, twee aannames). Hoe moeten ze er dan ooit achter komen wat ze kunnen verbeteren?
Word je ook boos als het personeel van het restaurant waar je naar buiten loopt je vraagt of het gesmaakt heeft? Ik vind dat je nogal overdrijft, eerlijk gezegd.
Ja, en er mag ook wel weer een hoop weg dat ik nooit luister... van die dingen die je download om te downloadenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef Zpottr het volgende:
[..]
OK, dat kan natuurlijk ookNog een tipje dan: je kunt in iTunes ook filteren op bitrate (bv. een playlist maken met alles lager dan 160kbps). Maar als je nog eens goed in je collectie wilt duiken, da's nooit verkeerd natuurlijk
je kan via de settings , de browser historie weggooien, een privatemode kent de iphone van zichzelf nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Safari op de iPhone eigenlijk een soort van private-browsing mogelijkheid? Want ik zit soms op van die websites met vrouwen en eh.... nou ik wil niet dat het in mijn geschiedenis blijft zitten.
Daar kun je dan beter een alternatieve brauser uit de app store voor gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Safari op de iPhone eigenlijk een soort van private-browsing mogelijkheid? Want ik zit soms op van die websites met vrouwen en eh.... nou ik wil niet dat het in mijn geschiedenis blijft zitten.
Nou, nu maar afwachten of m`n aanvraag word geaccepteerd bij t-mobile.quote:Uw bestelling is compleet en wordt nu verder in behandeling genomen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Geqxon het volgende:
Op internet staan andere dingen dan oude foto's van vrouwen in bikini.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
De iTunes app store staat ook vol met van die vrouwen apps, leuk om aan je vriendin te laten zien
Ik wou laatst nog die App downloaden met naakte 15 jarige meisjes, maar die was gepulled.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
De iTunes app store staat ook vol met van die vrouwen apps, leuk om aan je vriendin te laten zien
Hè hè.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:39 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hij is binnen, mee gespeeld en wat apps getest (ff de gratis dingen) wat muziek erop, en in 1 woord, fan-tas-tisch..
Alles werkt zo verdomde goed, snel en soepel. Ik ben echt overtuigd....
Zeer Klein. Geloof maar dat ze voorlopig genoeg refurbished toestellen hebben. Bovendien draait de lijn van de 3G nog, dus kleine moeite om nog wat 3G 16GB's er uit te persen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef timbob het volgende:
Zeg, hoe groot is de kans dat als je je 16gig 3DG inlevert vanwege stof onder je scherm, dat je met garantie een 3Gs krijgt?
0quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef timbob het volgende:
Zeg, hoe groot is de kans dat als je je 16gig 3D inlevert vanwege stof onder je scherm, dat je met garantie een 3Gs krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |