Waar had jij besteld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het was een onbekend nummer, en ze hadden er 50 voor morgen, en iedereen zei dat ze morgen meteen zouden langskomen.
T-mobile Amsterdam-Noordquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef merino het volgende:
[..]
Waar had jij besteld?
Blijf het toch raar vinden dat mensen die 2 dagen voor mij en 2 dagen na mij besteld hebben vandaag een telefoontje hebben ontvangen. Of zal de 32gb zwart in laag aantal zijn aangeleverd?
Nja het ziet eruit dat het nog een weekje wachten wordt...
Daar heb ik hem dus ook besteldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
T-mobile Amsterdam-Noord.
Zou kunnen, de wit is niet zo populair geloof ik. maar hij zei dus morgen 50 toestellen uit te leveren
.
Buurman!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar heb ik hem dus ook besteld
Toevallig zeg
Want?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Als het de 3GS is vind ik het best knap als je hem direct gaan jailbreaken en unlocken
purplerain is toch de 3GS jailbreaker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Als het de 3GS is vind ik het best knap als je hem direct gaan jailbreaken en unlocken
quote:
Volgens het jaloerse Dev Teamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef RHCPeter het volgende:
Owja :$ ff vergetenMaar die schijnt niet goed en fijn te werken
Vanaf vandaag doet ook Winterboard het, ben hem nu aan het jailbreaken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef RHCPeter het volgende:
Owja :$ ff vergetenMaar die schijnt niet goed en fijn te werken
het werkt nog niet goed, iets laat de processor continue werken, zelfs in idle stand. nog niet goed genoeg dus.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het werkt nog niet goed, iets laat de processor continue werken, zelfs in idle stand. nog niet goed genoeg dus.
Heeft Stevie Wonder ook een iPhone?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
stevie wonder, ik zag dit niet aankomen
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik woon op 5min loopafstand van het winkelcentrum, in zo'n flat met die vreemde space shuttle achtige buizen
Nooit. Paar krasjes? Fine, hoort erbij. Met een hoesje heb je een perfecte iPhone zonder krasjes, maar dat zie je nooit aangezien er een hoesje omheen zitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie je iPhone in een hoesje oid? Of is zonder ook wel te doen?
Eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Nooit. Paar krasjes? Fine, hoort erbij. Met een hoesje heb je een perfecte iPhone zonder krasjes, maar dat zie je nooit aangezien er een hoesje omheen zit
Ik gebruik mijn hoesje alleen op het werk, in vrije tijd heb ik hem meestal gewoon in mijn zak.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Repeat het volgende:
Dat pianoman is wel een geinige app!
Ik denk trouwens dat ik wel een hoesje ga kopen, niet zo'n lelijke case, maar gewoon eentje waar je em inschuift. Puur omdat ik geen zin heb in krassen in het scherm, de rest boeit me niet zo...
ik heb zo'n hoesje , ideaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie je iPhone in een hoesje oid? Of is zonder ook wel te doen?
Zoiets heb ik ook, met een elastiekje zodat ie er niet uit valtquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb zo'n hoesje , ideaal
[ afbeelding ]
Bel de bezorgdienst AMP Logistics even !quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:39 schreef cultheld het volgende:
Vorige week dinsdag heb ik op de site van T-Mobile een Iphone 3Gs besteld, maar nu ben ik nog steeds niet gebeld voor een leverafspraak.
Telefoonverbinding is dat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:42 schreef Jeeh het volgende:
Gisteren binnen gekregen, doet het fantastisch en is heerlijk snel.
Vraagje: Thuis heb ik Wi-Fi waar hij verbinding mee maakt, maar onderweg gebruikt hij natuurlijk 3G. Deze zet ik alleen uit als ik geen internet nodig heb om energie te besparen.
Maar met 3G uit heeft hij ook verbinding, hoe komt dat dan? Betaal ik daar wel voor?
Ja, maar je wilt ook minimaal de 16GB denk ik - dan heb je namelijk de snellere 3GS-versie ipv de oude 3G zonder kompas en videocamera.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik wil ook een iphone. Maar wil eigenlijk wel een witte, dan zit ik zeker vast aan 16Gb minimum, en ¤100 bijbetalen...
huh? Bij t-mobile staat ook de 3gs met 8gb? Of heb ik dat fout gezien...quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt ook minimaal de 16GB denk ik - dan heb je namelijk de snellere 3GS-versie ipv de oude 3G zonder kompas en videocamera.
Fout, maar haal dat ding nou maar gewoon. Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
huh? Bij t-mobile staat ook de 3gs met 8gb? Of heb ik dat fout gezien...
Heb je je iPhone wel meegekregen dan? Ze zijn nog bezig met dat grote onderhoud geloof ik. Het zou nu afgelopen moeten zijn maar op de website staat nu dat ze tot 9 juli (morgen dus) bepaalde zaken niet kunnen regelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef HeatWave het volgende:systeemstoring bij t-mobile, kunnen geen abo's overzetten, sta ik daar voor Jan Lul.
Als je hem bij t-mobile neemt heb je hem gratis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Nacho. het volgende:
Ik ben van plan de Iphone 3GS in combinatie met Vodafone te nemen, maar als ik hem zou bestellen moet ik 850 euro bij betalen. Nu zie ik op 2call.nl de Iphone 3gs gesimlocked voor T-Mobile te koop voor 804 euro.
Mijn vraag is of de IPhone 3GS al te unlocken is en of dit misschien zelfs zelf te doen is.
Ik heb nog een abonnement voor een half jaar bij Vodafone.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je hem bij t-mobile neemt heb je hem gratis.
Dan kun je beter een reisje naar België plannenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Nacho. het volgende:
Ik ben van plan de Iphone 3GS in combinatie met Vodafone te nemen, maar als ik hem zou bestellen moet ik 850 euro bij betalen. Nu zie ik op 2call.nl de Iphone 3gs gesimlocked voor T-Mobile te koop voor 804 euro.
Mijn vraag is of de IPhone 3GS al te unlocken is en of dit misschien zelfs zelf te doen is.
Nee dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb je je iPhone wel meegekregen dan? Ze zijn nog bezig met dat grote onderhoud geloof ik. Het zou nu afgelopen moeten zijn maar op de website staat nu dat ze tot 9 juli (morgen dus) bepaalde zaken niet kunnen regelen.
Voor hoeveel dan, en werkt hij dan ook gewoon in Nederland?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan kun je beter een reisje naar België plannenBen je veel goedkoper uit en dan krijg je hem al simlock vrij.
http://iphone3g.mobistar.be/nl/index.cfmquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:40 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Voor hoeveel dan, en werkt hij dan ook gewoon in Nederland?
Mooi! Toch verstandig geweest om het even te vragen hier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
http://iphone3g.mobistar.be/nl/index.cfm
¤575 voor de 16GB, lijkt mij een stuk voordeliger dan wat hier in NL voor een simlock vrije gevraagd wordt.
En ja, hij werkt ook gewoon in Nederland. In Europa worden dezelfde frequenties gebruikt en de iPhone is net als alle andere moderne telefoon tri-band (dan werken ze overal in de wereld).
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:46 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Mooi! Toch verstandig geweest om het even te vragen hier.
Het is waarschijnlijk wel verstandig om even te bellen met een telecom winkel of ze hem in voorraad hebben.
Ik zit zelf te denken aan een case van .Morequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Repeat het volgende:
Dat pianoman is wel een geinige app!
Ik denk trouwens dat ik wel een hoesje ga kopen, niet zo'n lelijke case, maar gewoon eentje waar je em inschuift. Puur omdat ik geen zin heb in krassen in het scherm, de rest boeit me niet zo...
http://manuals.info.apple.com/en/iphone_user_guide.pdfquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef merino het volgende:
Vannochtend gebeld en nu iPhone in mijn handen.
Heb alleen nog totaal geen idee hoe ik dit ding werkend ga krijgen. Zit ook lekker weinig informatie bij...
Wat wil nog niet lukken dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef merino het volgende:
Vannochtend gebeld en nu iPhone in mijn handen.
Heb alleen nog totaal geen idee hoe ik dit ding werkend ga krijgen. Zit ook lekker weinig informatie bij...
nou ja niet lukken, heb nog niets geprobeerdquote:
Er zit een paperclip in waarmee je middels een gaatje aan de bovenkant van je tel de simtray naar buiten kan drukken. Staat in die beknopte handleiding.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:22 schreef merino het volgende:
[..]
nou ja niet lukken, heb nog niets geprobeerd
maar als ik goed begrijp is het;
- sim kaart erin
- iphone aan en pincode invoeren
- iphone aansluiten op pc
- activeren via itunes
- klaar voor gebruik
?
C&B kun je niet afronden voordat ze op je rekening een cent hebben gestort om zo de echtheid te verifiëren. Bij dat storten staat ook een code waarmee je de registratie op C&B kunt afronden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:43 schreef merino het volgende:
alles lukt opzich alleen zit ik nu momenteel vast vlak na het registreren bij Click & Buy. De C&B website staat nog op stap 2 van de 3 stappen en in i-Tunes probeer ik mijn gegevens te submitten en vervolgens gebeurd er helemaal niets.
maar ik kom uberhaupt niet tot stap 3 in het registratie process. Bedoel de C&B website zal toch wel aangeven dat ze nu 1 cent gaan storten en dat ik vervolgens die code nodig heb. Ik ben nog helemaal niet tot die stap gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
C&B kun je niet afronden voordat ze op je rekening een cent hebben gestort om zo de echtheid te verifiëren. Bij dat storten staat ook een code waarmee je de registratie op C&B kunt afronden.
Dat storten door C&B duurt een dag of 3 a 4.
Zelfs dan is het nog goedkoper om dat ene halfjaar 2 abbo's te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:32 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Ik heb nog een abonnement voor een half jaar bij Vodafone.
Het nadeel van T-Mobile vind/vond ik altijd dat je er een sms bundel bij moet nemen, of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:28 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Zelfs dan is het nog goedkoper om dat ene halfjaar 2 abbo's te hebben.
Stel dat je Vodafone-aboo 20 euro is, dan is dat 6 x 20 is 120 euro. Das nog altijd minder dan ruim 800 euro voor een gesimlocked toestel.
Ikzelf heb trouwens ook eigenlijk nooit problemen gehad met het T-mobile netwerk.
Dat weet ik dus echt niet.quote:
Klik!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef Silvanovisch het volgende:
Iemand enig idee of het ook mogelijk is om bij een Vodafone abbo een iPhone te krijgen?
Zit al jaren bij Vodafone en kan binnenkort mijn abbo verlengen + een nieuwe foon aanvragen.
Zie de iPhone wel zitten, alleen heb geen idee of Vodafone die heeft? Op hun site staat weinig tot niks er over.
Voor dat geld kan je hem beter los uit Begië halen, dan zit je niet vast aan tweejarig contract.quote:
Dat is een 2de jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je hem beter los uit Begië halen, dan zit je niet vast aan tweejarig contract.
Zonder abonnement kan je sowieso niet bellen hè...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:44 schreef sbk het volgende:
Als je hem simlockvrij koopt en geen abonnement sluit, hoe krijg je dan toegang tot internet?![]()
![]()
Ach, boeiend. Mijn chroom zit na iets meer dan een jaar onder de krassenquote:
Ik ben zo iemand die elk krasje en dingetje erg vindquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef Merkie het volgende:
Gewoon via je je huidige provider.
[..]
Ach, boeiend. Mijn chroom zit na iets meer dan een jaar onder de krassen.
Koop een dock.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die elk krasje en dingetje erg vind.
Als ik thuis ben ligt hij ook constant face down op een fluwelen doekje, en om de paar uur check ik de voorkant helemaal.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ligt hij ook constant face down op een fluwelen doekje, en om de paar uur check ik de voorkant helemaal.
Gelukkig gaat het na een maandje altijd wel over, dan is het nieuwige ervanaf.quote:
bij rood kunnen staan geld het ook dat het bij bkr bekend isquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat weet ik dus echt niet.
Heb helemaal geen schulden, nooit gehad ook.
Koop een dock?! Zoek hulp!quote:
Ik heb zelfs nog nooit wat geleend of dus rood gestaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij rood kunnen staan geld het ook dat het bij bkr bekend is
Anderes GSM abbo's staan ook als 'schuld' geregistreerd bij het BKR, dus als je er al 4 hebt lopen kan het zijn dat de 5e afketst ofzo. Verder schijnt het zo te zijn dat ex-wanbetalers op jouw adres (of een studentenflat vol met dubieuze betalers oid) ook voor problemen kan zorgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit wat geleend of dus rood gestaan.
Misschien komt het omdat ik toen nog 18 was dat ik die aanvraag deed. Maar ik zie het wel. Hopelijk gaan ze vandaag de aanvraag doen.
Ik heb er maar 1 bij de KPN lopen. Verder woon ik in een vrij rustige buurt, al 12 jaar. Dus dan zou sowieso die notatie al verlopen moeten zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anderes GSM abbo's staan ook als 'schuld' geregistreerd bij het BKR, dus als je er al 4 hebt lopen kan het zijn dat de 5e afketst ofzo. Verder schijnt het zo te zijn dat ex-wanbetalers op jouw adres (of een studentenflat vol met dubieuze betalers oid) ook voor problemen kan zorgen.
En soms zijn telco's gewoon ongelooflijke zeikwijven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 bij de KPN lopen. Verder woon ik in een vrij rustige buurt, al 12 jaar. Dus dan zou sowieso die notatie al verlopen moeten zijn.
Dat is 1 ding dat zeker isquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
En soms zijn telco's gewoon ongelooflijke zeikwijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |