Wordt dat een Apple fanboy erbij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Zo, das rap, net gebeld kan hem vanaf morgen komen ophalen.
Nee, ik heb namelijk al jaren een Applequote:
Kreeg je een nummer in beeld? Ik kom nert terug van boodschappen doen en ik zie dat ik een belletje gemist heb, alleen is het nummer onbekend en ik kan dus ook niet terug bellenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Zo, das rap, net gebeld kan hem vanaf morgen komen ophalen.
nee, het was een onbekend nummer, en ze hadden er 50 voor morgen, en iedereen zei dat ze morgen meteen zouden langskomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kreeg je een nummer in beeld? Ik kom nert terug van boodschappen doen en ik zie dat ik een belletje gemist heb, alleen is het nummer onbekend en ik kan dus ook niet terug bellen
Maar goed, als het T-Mobile zou zijn geweest zouden ze toch wel een bericht hebben ingesproken?
Nou ja, dan ligt ie gewoon klaar, meer heeft ie mij ook niet verteld hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Kremers het volgende:
Shit, dan heeft T-Mobile waarschijnlijk net gebeld.... Lekker dat ze geen bericht achter laten of een SMS sturen....
Raar idd, ik kan ook het nummer niet vinden op de sitequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dat weet ik dus niet zekerWat ook handig is: Op de kassabon staat een telefoonnummer van de klantenservice... M.a.w.: Ik kan de shop telefonisch niet bereiken
Goede service zeg
Gouden gids?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dat weet ik dus niet zekerWat ook handig is: Op de kassabon staat een telefoonnummer van de klantenservice... M.a.w.: Ik kan de shop telefonisch niet bereiken
Goede service zeg
Het verwijderen van de nodige Cydia-applicaties inclusief Winterboard heeft mijn iPhone veel soepeler gemaakt. Ik merk het al bij het schuiven tussen springboards. Ik draai nu alleen SBSettings nog, that's it.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Ad_rem het volgende:
Pff ik vind 3.0 maar niks tot nu toe. Ok een paar handige en leuke features maar verder vind ik dat alles supertraag is geworden, sluiten van programma's bijvoorbeeld, én m'n telefoon signaal valt heelvaak weg en als ik dan in flightmodus ga en weer terug is er opeens weer signaal na heel even zoeken. Heb ook klachten van mensen die me minder goed bereikbaar vinden. (mede daardoor dus)
Verder stottert Rolando 2 ook behoorlijk voelt het soms erg sluggish aan.
Hopelijk komt die update dus snel uit. Wat ik me afvraag is of het nou wel aan die update ligt of aan het gebruik van winterboard en jailbreak. Maar het is in ieder geval wel trager dan 2.xx +jailbreak geworden.
Mogelijk ligt het er ook aan dat ik bij de update en jailbreak geen 'clean install' heb gedaan. Misschien dat dat ook helpt om het weer fris en snel te krijgen? Iemand meer deze klachten of gehad?
Ik heb regelmatig dat safari vastloopt als ik wat aan het zoeken ben in meerdere tabs.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Ad_rem het volgende:
Pff ik vind 3.0 maar niks tot nu toe. Ok een paar handige en leuke features maar verder vind ik dat alles supertraag is geworden, sluiten van programma's bijvoorbeeld, én m'n telefoon signaal valt heelvaak weg en als ik dan in flightmodus ga en weer terug is er opeens weer signaal na heel even zoeken. Heb ook klachten van mensen die me minder goed bereikbaar vinden. (mede daardoor dus)
Verder stottert Rolando 2 ook behoorlijk voelt het soms erg sluggish aan.
Hopelijk komt die update dus snel uit. Wat ik me afvraag is of het nou wel aan die update ligt of aan het gebruik van winterboard en jailbreak. Maar het is in ieder geval wel trager dan 2.xx +jailbreak geworden.
Mogelijk ligt het er ook aan dat ik bij de update en jailbreak geen 'clean install' heb gedaan. Misschien dat dat ook helpt om het weer fris en snel te krijgen? Iemand meer deze klachten of gehad?
Ok dan ligt het waarschijnlijk aan 3.0.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:35 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dat safari vastloopt als ik wat aan het zoeken ben in meerdere tabs.
Verder heb ik zo nu en dan lags in games bijvoorbeeld.
Erg irritant als je bv taptap revenge aan het spelen ben, dan mis je gelijk weer een punt en kan je het hele nummer overnieuw doen.
Ik heb mijn telefoon niet gejailbreakt of wat dan ook. Gewoon 3.0 over de vorige originele OS heengezet.
Maar zal dit ook nog wel even doen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Het verwijderen van de nodige Cydia-applicaties inclusief Winterboard heeft mijn iPhone veel soepeler gemaakt. Ik merk het al bij het schuiven tussen springboards. Ik draai nu alleen SBSettings nog, that's it.
Of je jailbreakt hem, en houdt gewoon je T-Mobile simkaart erin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik twijfel sterk wat ik zal doen als ik hem heb, hem zo laten en netjes mijn t-mobile sim gebruiken, maar apps kopen,. Of hem meteen jailbreaken en simlockvrij maken.
Hmmmz. Ik blijf erbij dat ik netjes om een IP-adres vraag en dat vervolgens krijg toegewezen. Daar ga ik echt niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar hoeveel van de gevonden netwerken zijn legaal? Volgens mij is het namelijk niet toegestaan om gebruik te maken van iemand anders zijn wifi netwerk zonder nadrukkelijke toestemming van diegene...
Ook met een jailbreak kun je gewoon je apps kopen hee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik twijfel sterk wat ik zal doen als ik hem heb, hem zo laten en netjes mijn t-mobile sim gebruiken, maar apps kopen,. Of hem meteen jailbreaken en simlockvrij maken.
Als het de 3GS is vind ik het best knap als je hem direct gaan jailbreaken en unlockenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |