abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:30:17 #76
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_70734898
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Repeat het volgende:

[..]

Batterijverbruik.
Maakt dat uit?
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:19:39 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70738673
Zo, das rap, net gebeld kan hem vanaf morgen komen ophalen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70738813
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Maakt dat uit?
ja.
pi_70739218
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Wordt dat een Apple fanboy erbij?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:33:12 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70739238
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef Nooduitgang het volgende:

[..]

Wordt dat een Apple fanboy erbij?
Nee, ik heb namelijk al jaren een Apple .
Get woke, go broke!
pi_70739275
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Kreeg je een nummer in beeld? Ik kom nert terug van boodschappen doen en ik zie dat ik een belletje gemist heb, alleen is het nummer onbekend en ik kan dus ook niet terug bellen

Maar goed, als het T-Mobile zou zijn geweest zouden ze toch wel een bericht hebben ingesproken?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:34:55 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70739303
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef Kremers het volgende:

[..]

Kreeg je een nummer in beeld? Ik kom nert terug van boodschappen doen en ik zie dat ik een belletje gemist heb, alleen is het nummer onbekend en ik kan dus ook niet terug bellen

Maar goed, als het T-Mobile zou zijn geweest zouden ze toch wel een bericht hebben ingesproken?
nee, het was een onbekend nummer, en ze hadden er 50 voor morgen, en iedereen zei dat ze morgen meteen zouden langskomen .
Get woke, go broke!
pi_70739397
Shit, dan heeft T-Mobile waarschijnlijk net gebeld.... Lekker dat ze geen bericht achter laten of een SMS sturen....
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:53:58 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70740114
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Kremers het volgende:
Shit, dan heeft T-Mobile waarschijnlijk net gebeld.... Lekker dat ze geen bericht achter laten of een SMS sturen....
Nou ja, dan ligt ie gewoon klaar, meer heeft ie mij ook niet verteld hoor .
Get woke, go broke!
pi_70740269
Ja, maar dat weet ik dus niet zeker Wat ook handig is: Op de kassabon staat een telefoonnummer van de klantenservice... M.a.w.: Ik kan de shop telefonisch niet bereiken

Goede service zeg
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:01:15 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70740464
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dat weet ik dus niet zeker Wat ook handig is: Op de kassabon staat een telefoonnummer van de klantenservice... M.a.w.: Ik kan de shop telefonisch niet bereiken

Goede service zeg
Raar idd, ik kan ook het nummer niet vinden op de site .
Get woke, go broke!
pi_70741252
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Kremers het volgende:

Goede service zeg
Gouden gids?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:27:42 #88
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70741658
Pff ik vind 3.0 maar niks tot nu toe. Ok een paar handige en leuke features maar verder vind ik dat alles supertraag is geworden, sluiten van programma's bijvoorbeeld, én m'n telefoon signaal valt heelvaak weg en als ik dan in flightmodus ga en weer terug is er opeens weer signaal na heel even zoeken. Heb ook klachten van mensen die me minder goed bereikbaar vinden. (mede daardoor dus)

Verder stottert Rolando 2 ook behoorlijk voelt het soms erg sluggish aan.

Hopelijk komt die update dus snel uit. Wat ik me afvraag is of het nou wel aan die update ligt of aan het gebruik van winterboard en jailbreak. Maar het is in ieder geval wel trager dan 2.xx +jailbreak geworden.

Mogelijk ligt het er ook aan dat ik bij de update en jailbreak geen 'clean install' heb gedaan. Misschien dat dat ook helpt om het weer fris en snel te krijgen? Iemand meer deze klachten of gehad?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_70741691
tvp
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:32:39 #90
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70741875
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Ad_rem het volgende:
Pff ik vind 3.0 maar niks tot nu toe. Ok een paar handige en leuke features maar verder vind ik dat alles supertraag is geworden, sluiten van programma's bijvoorbeeld, én m'n telefoon signaal valt heelvaak weg en als ik dan in flightmodus ga en weer terug is er opeens weer signaal na heel even zoeken. Heb ook klachten van mensen die me minder goed bereikbaar vinden. (mede daardoor dus)

Hopelijk komt die update dus snel uit. Wat ik me afvraag is of het nou wel aan die update ligt of aan het gebruik van winterboard en jailbreak. Maar het is in ieder geval wel trager dan 2.xx +jailbreak geworden.

Mogelijk ligt het er ook aan dat ik bij de update en jailbreak geen 'clean install' heb gedaan. Misschien dat dat ook helpt om het weer fris en snel te krijgen? Iemand meer deze klachten of gehad?
Het verwijderen van de nodige Cydia-applicaties inclusief Winterboard heeft mijn iPhone veel soepeler gemaakt. Ik merk het al bij het schuiven tussen springboards. Ik draai nu alleen SBSettings nog, that's it.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:35:08 #91
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_70742003
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Ad_rem het volgende:

Ik heb regelmatig dat safari vastloopt als ik wat aan het zoeken ben in meerdere tabs.
Verder heb ik zo nu en dan lags in games bijvoorbeeld.

Erg irritant als je bv taptap revenge aan het spelen ben, dan mis je gelijk weer een punt en kan je het hele nummer overnieuw doen.

Ik heb mijn telefoon niet gejailbreakt of wat dan ook. Gewoon 3.0 over de vorige originele OS heengezet.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:35:17 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70742011
Ik twijfel sterk wat ik zal doen als ik hem heb, hem zo laten en netjes mijn t-mobile sim gebruiken, maar apps kopen,. Of hem meteen jailbreaken en simlockvrij maken .
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:45:23 #93
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70742498
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:35 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik heb regelmatig dat safari vastloopt als ik wat aan het zoeken ben in meerdere tabs.
Verder heb ik zo nu en dan lags in games bijvoorbeeld.

Erg irritant als je bv taptap revenge aan het spelen ben, dan mis je gelijk weer een punt en kan je het hele nummer overnieuw doen.

Ik heb mijn telefoon niet gejailbreakt of wat dan ook. Gewoon 3.0 over de vorige originele OS heengezet.
Ok dan ligt het waarschijnlijk aan 3.0.
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef TNA het volgende:

[..]

Het verwijderen van de nodige Cydia-applicaties inclusief Winterboard heeft mijn iPhone veel soepeler gemaakt. Ik merk het al bij het schuiven tussen springboards. Ik draai nu alleen SBSettings nog, that's it.
Maar zal dit ook nog wel even doen voor de zekerheid.

Conclusie: ik wil een 3GS.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_70742577
Het was T-Mobile niet Woon op 5min loopafstand van de winkel dus ben maar even langsgegaan. Het was vrij rustig dus ik werd meteen geholpen. De T-Mobile medewerker vertelde mij dat ik hem misschien volgende week krijg. Schijnbaar krijgen ze nu wekelijks een nieuwe levering?
pi_70742585
Nog geen problemen ondervonden na 3.0 update en redsn0w jailbreak.
Ik moet wel bekennen dat ik verder ook weinig met Cydia doe, gejailbreaked puur om eigen apps te kunnen draaien/testen.
pi_70744280
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik twijfel sterk wat ik zal doen als ik hem heb, hem zo laten en netjes mijn t-mobile sim gebruiken, maar apps kopen,. Of hem meteen jailbreaken en simlockvrij maken .
Of je jailbreakt hem, en houdt gewoon je T-Mobile simkaart erin.
Geen referral hier.
pi_70744357
Ik wacht nog ff met die 3Gs,
wacht ff tot ze de kinderziektes eruit werken van de eerste batch
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:37:04 #98
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70744843
De 3G was de eerste batch, en veel kinderziektes zijn nog steeds niet verholpen (stof onder scherm, scheurende behuizing). Dus dan kan je lang wachten.
2000 light years from home
pi_70744877
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar hoeveel van de gevonden netwerken zijn legaal? Volgens mij is het namelijk niet toegestaan om gebruik te maken van iemand anders zijn wifi netwerk zonder nadrukkelijke toestemming van diegene...
Hmmmz. Ik blijf erbij dat ik netjes om een IP-adres vraag en dat vervolgens krijg toegewezen. Daar ga ik echt niet wakker van liggen.

Overigens is zo'n app vooral handig om WiFi te vinden voor je MacBookje
quote:
Ook met een jailbreak kun je gewoon je apps kopen hee.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:42:16 #100
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_70745068
quote:
Als het de 3GS is vind ik het best knap als je hem direct gaan jailbreaken en unlocken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')