Voor hoeveel dan, en werkt hij dan ook gewoon in Nederland?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dan kun je beter een reisje naar België plannenBen je veel goedkoper uit en dan krijg je hem al simlock vrij.
http://iphone3g.mobistar.be/nl/index.cfmquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:40 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Voor hoeveel dan, en werkt hij dan ook gewoon in Nederland?
Mooi! Toch verstandig geweest om het even te vragen hier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
http://iphone3g.mobistar.be/nl/index.cfm
¤575 voor de 16GB, lijkt mij een stuk voordeliger dan wat hier in NL voor een simlock vrije gevraagd wordt.
En ja, hij werkt ook gewoon in Nederland. In Europa worden dezelfde frequenties gebruikt en de iPhone is net als alle andere moderne telefoon tri-band (dan werken ze overal in de wereld).
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:46 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Mooi! Toch verstandig geweest om het even te vragen hier.
Het is waarschijnlijk wel verstandig om even te bellen met een telecom winkel of ze hem in voorraad hebben.
Ik zit zelf te denken aan een case van .Morequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Repeat het volgende:
Dat pianoman is wel een geinige app!
Ik denk trouwens dat ik wel een hoesje ga kopen, niet zo'n lelijke case, maar gewoon eentje waar je em inschuift. Puur omdat ik geen zin heb in krassen in het scherm, de rest boeit me niet zo...
http://manuals.info.apple.com/en/iphone_user_guide.pdfquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef merino het volgende:
Vannochtend gebeld en nu iPhone in mijn handen.
Heb alleen nog totaal geen idee hoe ik dit ding werkend ga krijgen. Zit ook lekker weinig informatie bij...
Wat wil nog niet lukken dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef merino het volgende:
Vannochtend gebeld en nu iPhone in mijn handen.
Heb alleen nog totaal geen idee hoe ik dit ding werkend ga krijgen. Zit ook lekker weinig informatie bij...
nou ja niet lukken, heb nog niets geprobeerdquote:
Er zit een paperclip in waarmee je middels een gaatje aan de bovenkant van je tel de simtray naar buiten kan drukken. Staat in die beknopte handleiding.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:22 schreef merino het volgende:
[..]
nou ja niet lukken, heb nog niets geprobeerd
maar als ik goed begrijp is het;
- sim kaart erin
- iphone aan en pincode invoeren
- iphone aansluiten op pc
- activeren via itunes
- klaar voor gebruik
?
C&B kun je niet afronden voordat ze op je rekening een cent hebben gestort om zo de echtheid te verifiëren. Bij dat storten staat ook een code waarmee je de registratie op C&B kunt afronden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:43 schreef merino het volgende:
alles lukt opzich alleen zit ik nu momenteel vast vlak na het registreren bij Click & Buy. De C&B website staat nog op stap 2 van de 3 stappen en in i-Tunes probeer ik mijn gegevens te submitten en vervolgens gebeurd er helemaal niets.
maar ik kom uberhaupt niet tot stap 3 in het registratie process. Bedoel de C&B website zal toch wel aangeven dat ze nu 1 cent gaan storten en dat ik vervolgens die code nodig heb. Ik ben nog helemaal niet tot die stap gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
C&B kun je niet afronden voordat ze op je rekening een cent hebben gestort om zo de echtheid te verifiëren. Bij dat storten staat ook een code waarmee je de registratie op C&B kunt afronden.
Dat storten door C&B duurt een dag of 3 a 4.
Zelfs dan is het nog goedkoper om dat ene halfjaar 2 abbo's te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:32 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Ik heb nog een abonnement voor een half jaar bij Vodafone.
Het nadeel van T-Mobile vind/vond ik altijd dat je er een sms bundel bij moet nemen, of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:28 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Zelfs dan is het nog goedkoper om dat ene halfjaar 2 abbo's te hebben.
Stel dat je Vodafone-aboo 20 euro is, dan is dat 6 x 20 is 120 euro. Das nog altijd minder dan ruim 800 euro voor een gesimlocked toestel.
Ikzelf heb trouwens ook eigenlijk nooit problemen gehad met het T-mobile netwerk.
Dat weet ik dus echt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |