Waar had jij besteld?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het was een onbekend nummer, en ze hadden er 50 voor morgen, en iedereen zei dat ze morgen meteen zouden langskomen.
T-mobile Amsterdam-Noordquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef merino het volgende:
[..]
Waar had jij besteld?
Blijf het toch raar vinden dat mensen die 2 dagen voor mij en 2 dagen na mij besteld hebben vandaag een telefoontje hebben ontvangen. Of zal de 32gb zwart in laag aantal zijn aangeleverd?
Nja het ziet eruit dat het nog een weekje wachten wordt...
Daar heb ik hem dus ook besteldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
T-mobile Amsterdam-Noord.
Zou kunnen, de wit is niet zo populair geloof ik. maar hij zei dus morgen 50 toestellen uit te leveren
.
Buurman!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar heb ik hem dus ook besteld
Toevallig zeg
Want?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Als het de 3GS is vind ik het best knap als je hem direct gaan jailbreaken en unlocken
purplerain is toch de 3GS jailbreaker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Als het de 3GS is vind ik het best knap als je hem direct gaan jailbreaken en unlocken
quote:
Volgens het jaloerse Dev Teamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef RHCPeter het volgende:
Owja :$ ff vergetenMaar die schijnt niet goed en fijn te werken
Vanaf vandaag doet ook Winterboard het, ben hem nu aan het jailbreaken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef RHCPeter het volgende:
Owja :$ ff vergetenMaar die schijnt niet goed en fijn te werken
het werkt nog niet goed, iets laat de processor continue werken, zelfs in idle stand. nog niet goed genoeg dus.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het werkt nog niet goed, iets laat de processor continue werken, zelfs in idle stand. nog niet goed genoeg dus.
Heeft Stevie Wonder ook een iPhone?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
stevie wonder, ik zag dit niet aankomen
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik woon op 5min loopafstand van het winkelcentrum, in zo'n flat met die vreemde space shuttle achtige buizen
Nooit. Paar krasjes? Fine, hoort erbij. Met een hoesje heb je een perfecte iPhone zonder krasjes, maar dat zie je nooit aangezien er een hoesje omheen zitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie je iPhone in een hoesje oid? Of is zonder ook wel te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |