Voor de duur van nog geen 10 seconden...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
HET GAAT LOS!!!!!!!
Streepjequote:Op maandag 6 juli 2009 20:08 schreef Klonk het volgende:
en het volgende streepje buien komt langs
hier ook alweerquote:Op maandag 6 juli 2009 20:13 schreef Klonk het volgende:
´t is hier al voorbij...
Trekt langs onsquote:
Mét zon erbij, en 't gaat steeds harder regenenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:01 schreef teigan het volgende:
Lichte regen in Groningen..
Fraaie regenboog nu.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Mooie luchten richting Groningen anders
er valt alleen zo weinig uit....quote:Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Mooie luchten richting Groningen anders
Autorijden met onweer is toch mooi!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Almelo nu regen en onweer.![]()
Zo nog een 2 uur rijden
Ik moet daar dan ook heel hard voor blazen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 21:53 schreef Nightwulf het volgende:
Grappig, op buienradar gaan net onder Rotterdam kleine wolkjes tegen de stroom in
[ afbeelding ]
Beetje gerommel erbij nuquote:Op maandag 6 juli 2009 22:02 schreef teigan het volgende:
Het weerlicht ten zuiden van Groningen zie ik vanuit mijn ooghoeken...
Die laatste fotoquote:Op maandag 6 juli 2009 23:42 schreef -CRASH- het volgende:
En je kunt merken dat de onweer uit het land is....
Het is zo stil in dit Topic. Dan nog maar een paar bewerkte foto's
Kijkend naar het Westen
[ afbeelding ]
Kijkend ongeveer richting Belfeld (20:10)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mammatusquote:Op maandag 6 juli 2009 21:53 schreef GeneraalUli het volgende:
Aardig buitje hier net ook. Nu een vage wolkenformatie. Vage bobbel-achtige vormen.
(kutpic, geen goede camera hier)
[ afbeelding ]
Lang leve kustconvergentiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Even een kort plensbuitje net hier in Noordwijk
Godzijdank. Veel te weinig verkoeling gehad de laatste weekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:55 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lang leve kustconvergentie. Het westen kan waarschijnlijk nog wel meer pittige buien verwachten vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |