GVD dat klereding trekt langs, dat is al de 2e keer in 2 dagen!!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Hee, wat een verrassing komt daar aan vanuit Zeeland Zuid-Holland in.
En nu is het warmer dan vóór de bui, heb jij dat idee ook?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:46 schreef E.T. het volgende:
De bui duurde hier geen half uur, maar wel 10 minuten.. De eerste druppels vielen toen ik hier de deur uit stapte en de laatste druppels toen ik de plasjes regenwater op m'n laminaat (van de regenjassen) aan het opdweilen was.
ging eventjes best hard maar het was maar kort. De schutting is niet eens helemaal nat
Ik moet dat nog maar zien, regen gaan we wel krijgen, maar tot nu toe doven de buien ook redelijk snel weer uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
Twente weer precies in het verlengde van de richting van die lijn zo
ik heb de deur dicht ivm rondrennende dreumesen en peuters en zelf zit ik te vegeteren op de bankquote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu is het warmer dan vóór de bui, heb jij dat idee ook?
Lang zal het niet duren....quote:Op maandag 6 juli 2009 18:32 schreef Clesar03 het volgende:
Lekkere plensbui/onweer hier vlakbij Venlo
nope, op buienrader hebben we het ergste al gehad...quote:
De lucht wordt alweer blauw...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, op buienrader hebben we het ergste al gehad...
Kwartiertje van Weert (Asten), maar straks dus 'n "buitje" van nog geen 5 minuten gehad. Net zon maar die is inmiddels verdwenen. Al zeker anderhalve week dus geen fatsoenlijke regenbui gehad hiero.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef richie29 het volgende:
Iemand trouwens in Weert of omstreken?
Die hebben volgens mij echt serieus onweer gehad
Hier (aan Veldhoven) is het net gestopt. Blauwe lucht in zichtquote:Op maandag 6 juli 2009 19:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Yepz... het hoogtepunt komt er nu ongeveer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |