Beter lezen vriendquote:
Kan jou het nou schelen dat er veertigers zijn die vrijgezel zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef Androoit het volgende:
vrijgezel zijn.
Wat vinden jullie daarvan? Mij maakt het opzich niet zo veel uit, mits zij zich normaal gedragen. Op werk hebben wij zo een collega
Ik ken ook andere vrijgezelle veertigers die denken dat zij de pimp zijn en grote verhalen hebben. Totdat er een vrouwelijk persoon op afstapt, dan klappen ze helemaal dicht.
Wees toch gewoon jezelf. Dat is veel beter
Sorry hoor, maar ga ik blijven moeten uitleggen waar mijn klacht over gaat? Je kan toch lezen, of niet dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan jou het nou schelen dat er veertigers zijn die vrijgezel zijn.
Maar wat kan jou het nou schelen , dat vraag ik me afquote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Androoit het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ga ik blijven moeten uitleggen waar mijn klacht over gaat? Je kan toch lezen, of niet dan?
Wat het boeit dat zij 40 zijn? Vrij weinig, dat is bijzaak, maar wel een onderdeel van mijn klacht. Richt je op de hoofdzaakquote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef L.no het volgende:
Wat boeit het of ze 40 zijn?
Sowieso zijn mensen die een grote mond hebben, maar neits durven triest.
Omdat ik niet van mensen hou met grootspraak. Wie A zegt, moet ook B zeggen, niet laf inslikken.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Maar wat kan jou het nou schelen , dat vraag ik me af
Als de leeftijd maar bijzaak is , waarom zet je DAT dan in de topictitel?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wat het boeit dat zij 40 zijn? Vrij weinig, dat is bijzaak, maar wel een onderdeel van mijn klacht. Richt je op de hoofdzaak
Mooie titel heb je dan als het een bijzaak is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wat het boeit dat zij 40 zijn? Vrij weinig, dat is bijzaak, maar wel een onderdeel van mijn klacht. Richt je op de hoofdzaak
Wat denk je?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als de leeftijd maar bijzaak is , waarom zet je DAT dan in de topictitel?
Als je nou eens gewoon kan uitleggen ipv van schreeuwen dat niemand je OP begrijpt, dan komen we een eind verder.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef Androoit het volgende:
Ach laat ook maar. Dit is vechten tegen de bierkaai. Ik had verwacht dat Fokkend Nederland wel in staat was mijn OP te begrijpen. Helaas, ijdele hoop.
De groeten,
Androoit
De titel is puur om mensen te lokken. Zodra je de OP leest snap je het wel... of niet zoals hier blijktquote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Mooie titel heb je dan als het een bijzaak is.
Eerst zeggen dat je gaat en dan gewoon doorpostenquote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wat denk je?
twintigers die...
dertigers die...
veertigers die..
Om mensen te lokken. Helaas, lezen zij of de OP niet, of zij begrijpen hem niet.
Nu weet je dat het niet zo verstandig is.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wat denk je?
twintigers die...
dertigers die...
veertigers die..
Om mensen te lokken. Helaas, lezen zij of de OP niet, of zij begrijpen hem niet.
Ten 1e schreeuw ik niet en heb ik de mensen netjes te woord gestaan maargoed. Wat wil je weten?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon kan uitleggen ipv van schreeuwen dat niemand je OP begrijpt, dan komen we een eind verder.
Maar of dat ligt aan de bezoekers of de oprichter van het topic, dat is nog maar de vraag. Een retorische vraag dat wel, getuige de conclusie die ik reeds getrokken hebquote:
Misschien. Echter kan je dit ook de andere kant op beredeneren met als verwachting dat ik dan als onbeschoft wordt bestempeld. Dan stel ik het vertrekken nog maar even uitquote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je gaat en dan gewoon doorposten
DAT is pas een klaagtopic waard
Ik snap je wel hoor, het is toch werkelijk niet normaal hoeveel het kost tegenwoordig????quote:Op zondag 5 juli 2009 19:54 schreef Androoit het volgende:
Ach laat ook maar. Dit is vechten tegen de bierkaai. Ik had verwacht dat Fokkend Nederland wel in staat was mijn OP te begrijpen. Helaas, ijdele hoop.
De groeten,
Androoit
Je schreeuwt het niet, je typt het tenslotte. Je weet heus wel wat ik daarmee bedoel. Nu maakt mijn vrage n niet meer uit omdat ik toch niet echt serieus genomen word.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:57 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ten 1e schreeuw ik niet en heb ik de mensen netjes te woord gestaan maargoed. Wat wil je weten?
Zal vast aan de bezoekers liggen omdat de meerderheid in KLb niet echt serieus is. Zo'n topictitel trekt het alleen aan..quote:Op zondag 5 juli 2009 19:58 schreef Androoit het volgende:
[..]
Maar of dat ligt aan de bezoekers of de oprichter van het topic, dat is nog maar de vraag. Een retorische vraag dat wel, getuige de conclusie die ik reeds getrokken heb
Jammer dat je jouw vragen niet wil stellen. Ik ben bereid er serieus op in te gaan, maargoedquote:Op zondag 5 juli 2009 20:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Je schreeuwt het niet, je typt het tenslotte. Je weet heus wel wat ik daarmee bedoel. Nu maakt mijn vrage n niet meer uit omdat ik toch niet echt serieus genomen word.
[..]
Zal vast aan de bezoekers liggen omdat de meerderheid in KLb niet echt serieus is. Zo'n topictitel trekt het alleen aan..
Eens.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef L.no het volgende:
Wat boeit het of ze 40 zijn?
Sowieso zijn mensen die een grote mond hebben, maar neits durven triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |