eerste set alleen dacht ikquote:Op zondag 5 juli 2009 18:26 schreef versteegrob het volgende:
Heeft fedje al breakpunten gehad? Dit kan nog lang duren
Kut voor je inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:25 schreef Agiath het volgende:
wtf ik dacht dat het om half 7 begonKut tvgids.
quote:Ach ja toch mooi laatste set mee kunnen pakken
6. Niks gemaakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:26 schreef versteegrob het volgende:
Heeft fedje al breakpunten gehad? Dit kan nog lang duren
Dit is raar, waarom?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Davis cup Stich en Becker gingen een keer dubbelen en wonnen van Elthing en Haarhuis
Hier ook. Maar liever hem dan een Nadal.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb de hele wedstrijd al het gevoel dat Roddick gaat winnen
Nee hoor. Federer heeft in bijna al hun ontmoetingen meer aces. 2x zoveel is wel erg veel, maar toch.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Federer bijna twee keer zoveel aces als Roddick, daar had je mee binnen kunnen lopen bij een bookmaker
AO. Een Non-Calendar Grand Slam zou het dan zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:28 schreef Agiath het volgende:
Maar begint het Grand Slam jaar nou met de AO of RG?
Anders kan federer nog een grand slam jaar halen
Wauw.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:28 schreef Agiath het volgende:
AO.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:28 schreef Agiath het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef Klopkoek het volgende:
Ik gun het arrogante Federer niet
Hij mag niet de grootste worden, dat mag niet
Daar ben je dan te laat meequote:Op zondag 5 juli 2009 18:29 schreef Klopkoek het volgende:
Ik gun het arrogante Federer niet
Hij mag niet de grootste worden, dat mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |