Eet smakelijk.quote:
Gelijk op. Al ben ik meer onder de indruk van Roddick.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:14 schreef Kopbal het volgende:
Roddick maakt best een goede kans als ik het zo bekijk, hoe gingen de eerste 3 sets?
Roddick was al een tijdje terug hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef BogardeRules het volgende:
Dit is wel het tornooi van de mannen-comebacks, hewitt, roddick, haas .....
Dat denk ik niet. Dan moet diegene nog wel zijn service blijven houden en het eventueel uitserveren.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:14 schreef Szura het volgende:
Wie breakt, wint. Zo simpel is het wel te stellen denk ik
Zal lastig worden, steeds een achterstand wegwerken is lastig... En hij stond al 16 uur op de baan.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gelijk op. Al ben ik meer onder de indruk van Roddick.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dan moet diegene nog wel zijn service blijven houden en het eventueel uitserveren.
Idd. Spanning alomquote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef RayMania het volgende:
Alweer zo zenuwslopend. Dacht je dat je vorig jaar alles al had gehad.
Wordt een duur tegeltje dan want het is veel tekst.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor op een tegeltje.
Edberg verloor in 1991 de SF van Stich met 6-7 7-6 7-6 7-6, zonder ook maar 1 keer zijn service te verliezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Zou wel zuur zijn voor Roddick als hij door één break zou verliezen.
Ja, enorm belangrijk. En als hij zijn service blijft houden moet Roddick vanaf de volgende game serveren om in de wedstrijd te blijven.quote:
Dat is wel heel bitter.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Edberg verloor in 1991 de SF van Stich met 6-7 7-6 7-6 7-6, zonder ook maar 1 keer zijn service te verliezen.
Dat doet ie al de hele wedstrijd nietquote:
Ja, was ook top hoe Stich tegen Becker speelde in die finale.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is wel heel bitter.
Stich was destijds een verrassing. Won ook de finale van Becker.
Maar bewees daarna geen eendagsvlieg te zien.
De Kraai won van hemquote:Op zondag 5 juli 2009 18:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is wel heel bitter.
Stich was destijds een verrassing. Won ook de finale van Becker.
Maar bewees daarna geen eendagsvlieg te zien.
Davis cup Stich en Becker gingen een keer dubbelen en wonnen van Elthing en Haarhuisquote:Op zondag 5 juli 2009 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, was ook top hoe Stich tegen Becker speelde in die finale.
je hebt gelijk, ook goeie GS performance.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Roddick was al een tijdje terug hoor.
Last 50 matches, 40-10.
Ze hebben ook gewonnen op de OS.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Davis cup Stich en Becker gingen een keer dubbelen en wonnen van Elthing en Haarhuis
Perfect is 4 acesquote:Op zondag 5 juli 2009 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
Perfecte game van Roddick en 5-5.
nog veel zuurder voor Fedquote:Op zondag 5 juli 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Zou wel zuur zijn voor Roddick als hij door één break zou verliezen.
Dat kan niet. Federer is al een keer gebroken, Roddick niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |