Waar naar mijn mening vaak geen bal van kloptquote:Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef Quyxz_ het volgende:
In de komende 100 kilometer zullen ze nog wel over de 10 kilometer 1 minuut regel beginnen.
Viel me ook op. Slecht hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat het over de etappes dat ze geen oortjes mogen gebruiken, gaat Herbert zeggen dat hij hoopt te horen welke etappes dat zijn. Als 'ie zich gewoon had voorbereid door het nieuws te volgen had 'ie het geweten. Dat is de hoofdreden dat 'ie gewoon slecht is.
Ik ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef mrkrul het volgende:
Ik vind ze schitterend en ben fan:
Ik hoorde ze net alweer praten in termen van een ander's bordje leeg eten. Hilarisch!
daar was iequote:Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef Quyxz_ het volgende:
In de komende 100 kilometer zullen ze nog wel over de 10 kilometer 1 minuut regel beginnen.
Inderdaadquote:Op zondag 5 juli 2009 15:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
De uitspraak van nagenoeg alle niet-nederlandse namen van Ducrot is trouwens ook tenenkrommend.
"Ze rijden nu sneller acheruit dan daarnet"quote:Op zondag 5 juli 2009 16:35 schreef Blawh het volgende:
Het achteruit fietsen kwam ook weer even voorbij.
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef Reya het volgende:
Is er al iets verteld over de vader van Voeckler?
Wel de ezels van Bruseghin.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:36 schreef Reya het volgende:
Is er al iets verteld over de vader van Voeckler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Nee, die ging zeilen, en hij is nooit terug gekomenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:08 schreef 456 het volgende:
[..]
Was die geen bank bediende?
Of ik haal ik nu wat verhalen door elkaar...
Andersom gaan ze het ook nog over Ducrot zijn kanoën hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:41 schreef Evertjan het volgende:
vind het heerlijk als Ducrot het schaatsen van Herbert aan het afzeikt
Je bedoelt op het eiland Manquote:Op zondag 5 juli 2009 16:24 schreef Horloge het volgende:
Het verhaal van Cavendish als bankbediende gaat ook een classic worden hoor!
ik mis de knipoogquote:Op zondag 5 juli 2009 16:00 schreef mrkrul het volgende:
Ik vind ze schitterend en ben fan:
Ik hoorde ze net alweer praten in termen van een ander's bordje leeg eten. Hilarisch!
Als je het zelf allemaal zo goed ziet hoeft het toch niet nog een keer herhaald te worden door de commentator? Ik vind hun legendarische uitspraken juist zo mooi, wie er in de kopgroep zit kan ik zelf ook wel zien.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik mis de knipoog![]()
Die 2 weten totaal niet wat ze doen en waar ze kijken moeten.
Ze zitten meer met hun kop in Wiki en in wielerhistorieboekjes dan ze opletten wat er in de koers gebeurt.
Bij een ontsnapping hebben ze amper door wie er in de kopgroep zitten zelfs niet wanneer het in beeld staat.
De laatste kilometer, ik weet niet of het Zeikstra of DeKrot was of allebei. Maar der gaat er 1 op zijn bek (Euskaltel) en maar roepen "ze gaan rechtdoor, ze gaan rechtdoor"![]()
van mij mogen ze ze inruilen, zet paul de leeuw er neer of een andere irritante presentator, alles betrer dan dit
dat dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Overigens ging die Euskaltel-renner duidelijk op zijn bek omdat hij niet instuurde en dus ging hij rechtdoor.
En buiten dat, je hebt dus de hele dag vrijwillig naar iets zitten kijken wat je irritant vindt? Er zijn genoeg alternatieven hoor...
Sorry hoor, wist niet dat dit topic alleen maar positief gepraat mocht worden over dijkstra en ducrotquote:Op zondag 5 juli 2009 20:40 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je het zelf allemaal zo goed ziet hoeft het toch niet nog een keer herhaald te worden door de commentator? Ik vind hun legendarische uitspraken juist zo mooi, wie er in de kopgroep zit kan ik zelf ook wel zien.
Overigens ging die Euskaltel-renner duidelijk op zijn bek omdat hij niet instuurde en dus ging hij rechtdoor.
En buiten dat, je hebt dus de hele dag vrijwillig naar iets zitten kijken wat je irritant vindt? Er zijn genoeg alternatieven hoor...
Doe niet zo achterlijk, klein kind.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat dit topic alleen maar positief gepraat mocht worden over dijkstra en ducrot
Dijkstra
Ducrot![]()
Zo beter
Daar is een gezegde voor?? Altijd het laatste .......... hebben, wat was dat ook alweer??quote:
Waarom mag Smeets geen commentaar meer geven? Ik dacht dat hij nog steeds Dijkstra wegbonjourde als er een (op papier) leuke etappe te verslaan was?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef Barca het volgende:
Ach ... beter dan die josti's is er helaas niet. Smeets mag geen commentaar meer doen. Sporza en Eurosport is bagger. Radio Tour is leuk qua commentaar, maar die waren om 12:15 nog niet in de lucht. Verder te veel (slechte) muziek.
Geen idee. De directie van Studio Sport vindt hem te oud?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Waarom mag Smeets geen commentaar meer geven? Ik dacht dat hij nog steeds Dijkstra wegbonjourde als er een (op papier) leuke etappe te verslaan was?
Bij klassiekers mag hij nog commentaar doen volgens mijquote:Op zondag 5 juli 2009 22:21 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Waarom mag Smeets geen commentaar meer geven? Ik dacht dat hij nog steeds Dijkstra wegbonjourde als er een (op papier) leuke etappe te verslaan was?
Die vertelde bij de proloog/1e etappe dat zijn vrouw al bevallen was.quote:Op maandag 6 juli 2009 03:52 schreef Unstoppable het volgende:
Ergens gelezen dat Smeets iig nog een paar etappes de plek van Herbie zou overnemen deze Tour. Geloof dat zijn vrouw ergens midden in de Tour was uitgerekend ofzo..
Tomquote:Op maandag 6 juli 2009 14:00 schreef wimderon het volgende:
Het kind van Herbert zal wel Denis (of Denise) Nikolaievich Dijkstra heten zeker?
Parijs, Lyon, Marseille toch, in die volgorde?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zei Dijkstra nu? Marseille de 2 na grootste stad van Frankrijk? Dat is toch Lyon?
Die nietsnut weet niks van de koers (ondanks dat hij een ex-renner is), en grappig is hij zeker niet. Geilt alleen op zichzelf!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:19 schreef Moonlighter het volgende:
Ik vind ducrot altijd wel grappig. maar die analyses van hem slaan echt helemaal nergens op. de man snapt echt helemaal niets van de koers.
Het klopt wat hij zei;quote:Op maandag 6 juli 2009 14:35 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zei Dijkstra nu? Marseille de 2 na grootste stad van Frankrijk? Dat is toch Lyon?
Dan klopt het dus niet wat ie zeiquote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef MxM het volgende:
[..]
Het klopt wat hij zei;
Parijs 2.113.000
Marseille 815.100
Lyon 444.100
de schatting dateert wel uit 2002.
http://www.voorbeginners.info/frankrijk/grootste-steden.htm
Op twee na de grootste betekent toch echt dat er 2 steden groter zijn, dus dat je de 3e stad van het land ben.quote:
Dat zegt ie ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op twee na de grootste betekent toch echt dat er 2 steden groter zijn, dus dat je de 3e stad van het land ben.
Als dat zo is dan heb ik het inderdaad niet goed, laten we weer veder ontopic gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook.
Alleen die gast die ik quote zegt het verkeerd
Welke eigenlijk? Ik heb niet de hele etappe gezien nl.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:43 schreef Barca het volgende:
Hij zei op 2 na grootste (=derde), maar blijkt op 1 na grootste (=tweede) te zijn.
Ja, ik heb 4 vragen ingestuurd. Ze hebben er dus 1 van behandeld.
Dat is het.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:56 schreef UtrechtSlim het volgende:
Herbert is wel rustiger geworden nu hij vader is.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:48 schreef Coos het volgende:
Maar ik ik mijn dilemma wel delen met jullie. Daar zijn we tenslotte vrienden voor.![]()
Als ik op Ned1 de tour kijk dan heb ik HD maar daar zitten toch twee nitwits van commentatoren dat ik mindere kwaliteit voor lief neem en naar deskundig commentaar op de Belg kijk.
Voordat die nederlanders zien welke renner er ontsnapt is, is ie alweer ingehaald.
Hahahah dat was mooi ja. Ja de laatste bocht wordt nog een gevaarlijke in de laatste kilometer.. Dat ze op het moment van spreken onder het vod door gingen en de bocht in doken zag hij daarnaquote:Op maandag 6 juli 2009 18:03 schreef TUFKAL het volgende:
Ducrot ziet niet eens dat ze al lang in de laatste KM zaten!
Geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef marcodej het volgende:
"Pereiro heeft lang haar tegenwoordig. Als een soort Samson die zijn krachten probeert terug te winnen."
Uiteraard. Heb hem ook al in zn Wikiquote gezet.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef marcodej het volgende:
"Pereiro heeft lang haar tegenwoordig. Als een soort Samson die zijn krachten probeert terug te winnen."
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:44 schreef mrkrul het volgende:
kan iemand aub vragen of ze op willen houden over het parcours. Ik word er niet goed van. Sporza idem. Gewoon rijden. Stelletjes verwende zwijnen!
quote:Een opmerking die ik pas kreeg, van een vrouw nota bene: "Zou je op zo'n technisch parcours niet in het voordeel zijn met een kleinere groep, van een man of 5, in plaats van 9"?
Dat kon toch geeneens? Want de 1/100en van Astanatijdrit waren nog niet eens bekend dan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef vaarsuvius het volgende:
De belg had al 10 minuten voro de finish bedacht dat Cancellara geel zou houden op basis van de proloog bij een eventuele gelijke einduitslag..
Gelukkig begonnen ze niet weer over Cavendish en dat bankbediende verhaal/pillenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef sbientje het volgende:
vandaag kwam: het parcours is een gegeven wel erg vaak voorbij
en ook: erkende hardrijders
Ja, ik heb de knop omgezet. Ik vergeef Ducrot gewoon dat hij vandaag helemaal niet op zijn schermpje keek en alle tussentijden miste en ze steeds zelf ging opzoeken, waardoor hij na 5 minuten es kwam met wat wij al wisten, of hij vroeg het aan Gerbert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Remzz het volgende:
Vergelijk deze topic's eens met die van 1/2 jaar geleden, het zijn langzamerhand gewoon echte cult-helden geworden![]()
Het praten over het te vaak horen van het verhaal over de vader van Voeckler begint ondertussen ook al ware cult-vormen aan te nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
en over Voeckler en z'n vader zijn ze tot nu toe ook stil![]()
[..]
Ja, tot meer dan vervelend toe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef Jac0bus het volgende:
Ik het echte ouwelullen nog niet kunnen zien omdat ik telkens moet werken. Zo te horen is het verhaal over de vader van Voeckler nog niet langsgekomen. Zijn "Hushovd, die geblokte Noor" en "die lange van Summeren" wel langsgekomen?
Vandaag dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef Piratino het volgende:
De vader van Voeckler komt nog wel aan bod. Het is nog vroeg, Voeckler gaat heus nog wel een dagje in de aanval en dan kan Herbert los gaan.
Omdat die nog slechter zijn!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom kijken jullie niet naar de Belg of de Duitser, als je je toch alleen maar zit te ergeren.?
we hebben nu ook de geblokte grabschquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef maartenducrot het volgende:
Vandaag dan eindelijk het verhaal van Voeckler?
oh dit is wel de eerste keer dat ik hem hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef RamonNL het volgende:
@Szura, die is helaas voor Herbert ook niet nieuw..
Alsof dit er echt op komt te staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:29 schreef Piratino het volgende:
[..]
![]()
Die Nos-site hou ik in de gaten haha
En dat Maarten Herbert dan lekker afzeikt om zijn schaatsenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:22 schreef Veerboot het volgende:
Hopelijk houdt Herbert ons straks in de bergen ook weer op de hoogte over de bocht waar Ab Krook met zijn camper staat
Serieus? Je kent het verhaal van die man die ging varen niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:25 schreef lifes het volgende:
wat is er met de vader van Voeckler? Fout in de oorlog?
Wat een duo is het toch ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
http://tour2009.nos.nl/vi(...)ur-8-vloerkleed-eten
Helaas doet hij het niet echt...
Wat een actiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Ducrot in de tour: Vloerkleed eten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef Barca het volgende:
Heeft Herbert niet een scheve schaats gereden met Dione? Kan Maarten het daar niet eens over hebben? Misschien een leuke kijkersvraag?
Er werd hier iets gezegd over schaatsen rijden. Dacht: ik maak ff een grapje.quote:
Zie de vorige pagina's in dit topic. Er is een filmpje van gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Mducrot91 het volgende:
'Sapa, de Pool' is al hetzelfde aan het worden als 'Hushovd, de Noor'
Ook viel het me op dat Ducrot gister over iedereen die onderuit ging met de ploegentijdrit zei dat het juist de motor/hardrijder van de ploeg was.
En ben benieuwd of ducrot nog aan vloerhappen heeft gedaan; we zullen er ongetwijfeld nog meer over horen:)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:45 schreef marcodej het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-539353/
Wat een held!
''Je moet er wat voor over hebben, het nieuwe wielrennen'''quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:45 schreef marcodej het volgende:
Wat een held!
Held!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jawel hoor!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jawel hoor!
maarten & herbert: magistraalquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:45 schreef marcodej het volgende:
Wat een held!
Licht me in?quote:Overigens verbaast het me dat volgens mij het woord kano nog steeds niet gevallen is.
WTF HAHAHAHAquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:45 schreef marcodej het volgende:
Wat een held!
De kano komt pas ter sprake als Dijkstra het eerste stroomversnellinkje ziet, tot nu toe is er alleen nog maar zeewater in beeld geweestquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:23 schreef At_Fundum het volgende:
Hoe vaker ik het hoofd van Ducrot zie, hoe meer ik hem vind lijken op Peter Faber (ook al zo'n cultheld)
Overigens verbaast het me dat volgens mij het woord kano nog steeds niet gevallen is. Wellicht morgen een goede kans, aangezien sinds de spelen in Barca de kanoslalom op het OS-programma staat
Herbert is groot liefhebber van kanoën. Meestal gaat hij wel ergens kanoën, in de omgeving, waar hij dan vol trots over verhaalt.quote:
Ojaa, wat was het ook alweer??quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:42 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ik wacht met smart op het levensverhaal van David Millar "De Wereldreiziger".
Ducrot is toch degene met de kano?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Herbert is groot liefhebber van kanoën. Meestal gaat hij wel ergens kanoën, in de omgeving, waar hij dan vol trots over verhaalt.
Nope, Hebert die kanoot, en Maarten maakt er dan grapjes voerquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ducrot is toch degene met de kano?
Hij is op Malta geboren als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:55 schreef MxM het volgende:
[..]
Ojaa, wat was het ook alweer??
geboren in Japan, opgegroeit in Engeland en lannge tijd in Biarritz gewoont?
Ik zie een parallel met Herman Kuiphof. Die noemde Kindvall ook Tsjintwoll (zoals je het in het Deens uit hoort te spreken schijnbaar) en kreeg ook bakken kritiek over zich heen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Het zal best zo zijn dat ze de naam van Freire nu goed uitspreken, maar van mij hoeft het niet. Komt ook een beetje als mosterd na de maaltijd vind ik. Die vent rijdt al tien jaar in het peleton rond.
Edit: Typo
Dat dacht ik dus ook. Heb net via die nos site de vraag ingestuurd wie van de twee nou ook alweer de kanoër was. Hopen dat er iemand met gevoel voor humor bij de screening zitquote:
Ik dacht al, waar stond ook weer GPS voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ingewikkelde materie dit. Gelukkig legt Herbert even uit waar de afkorting GPS voor staat.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.opdekant.nl/
Je kent ze wel, de wieler-cliché's van Maarten Ducrot en de zijnen die de sport even zinloos als schitterend maken.
En het moet gezegd, om op de werkvloer (of in je tourmanager) écht goed te kunnen meepraten over de Tour de France kun je eigenlijk niet zonder.
Dus, verbaas je collega's en druk op de knop hier beneden voor jouw instant Maarten Ducrot momentje!
Er zijn nu 936 mogelijke uitspraken te genereren.
Waarom heeft hij eigenlijk besloten om dat nu in het Spaans te doen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef sbientje het volgende:
ja herbert heeft echt de spaanse uitspraak van freire ontdekt deze tour
Mwoah, de laatste twee kilometer zijn wat selectiever dan normaal. Er zit een stukje à 6,6 stijgingspercentage in. Als ze daar vol gas doortrekken moet ik zien dat Cavendish kan volgen. Ook de uiteindelijke sprint is licht heuvelop. Geen treintjes derhalve.quote:
lollerdelol!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.opdekant.nl/
Je kent ze wel, de wieler-cliché's van Maarten Ducrot en de zijnen die de sport even zinloos als schitterend maken.
En het moet gezegd, om op de werkvloer (of in je tourmanager) écht goed te kunnen meepraten over de Tour de France kun je eigenlijk niet zonder.
Dus, verbaas je collega's en druk op de knop hier beneden voor jouw instant Maarten Ducrot momentje!
Er zijn nu 936 mogelijke uitspraken te genereren.
Als ik me aan iets geirriteerd heb vandaag was het dit wel..quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Freire, Frère, Freire, Frère, Freire, Frère, Freire, Frère, Freire, Frère.
Idd, elke keer koude rillingen over de rug, wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Piratino het volgende:
[..]
Als ik me aan iets geirriteerd heb vandaag was het dit wel..
En allebei missen ze volledig dat Hushovd de laatste kilometer strak in het wiel van Freire zat en dus in een nog veel betere positie om te winnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:47 schreef Rudieh het volgende:
Dijkstra sprak niet alleen de naam van Freire steeds anders uit...in de laatste 10 kilometer had ie alleen maar oog voor Flecha en Freire...wat er verder gebeurde kon 'm geen hol schelen
'kijk 's hoe goed Freire daar in 3e positie zit!'
'jaaaa Freire zit daar mooi hoor!'
etc etc
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef Drasss het volgende:
Dan mag ik hopen dat er 2 stikken en dan niet Boogerd...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef Grimm het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
quote:Dijkstra: "Kun je daar kanoën, Maarten?"
Ducrot: "Ja, dat kan, maar is wel heel moeilijk."
Dijkstra: "Heb jij dat al eens gedaan?"
Ducrot: "Laat ik daar maar niets over zeggen, want ze kijken thuis mee."
Boeiende conversatie tussen Ducrot en Dijkstra.
als ik me ergens aan erger of als iets me irriteert is het dit welquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Piratino het volgende:
[..]
Als ik me aan iets geirriteerd heb vandaag was het dit wel..
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:38 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Vee Basken ook op de klim...
Alleen maar Catalaanse vlaggen die de mensen daar in hun handen hebben..
Echt hè. Die gozer heeft ook een keer een Spanjaard gesproken en gaat nu elke keer de wijze man uithangen die heel goed weet hoe hij die naam moet uitspreken.quote:
quote:Herbert: "Hij gaat bidons halen voor zijn ploeg. Het record voor het aantal bidons staat nog altijd op naam van Gert Jakobs, met 19 stuks."
Maarten: "Komt Jakobs ook uit Drenthe?"
Herbert: "Ja, maar er zijn beelden van hoor."
Maarten: "Jaja, ik vermoedde alweer een Drentse slag."
quote:Maarten tegen Herbert: "De omloop, dan begint het leven weer, en dan zit jij in zo'n hal ergens met een kunstmatig lage temperatuur, pff."
quote:"Milram hoopt de sprint te kunnen winnen, maar hopen doe je ergens anders maar... in de kerk ofzo, maar niet in de Tour."
En daar had je hem.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef Falco het volgende:
Zometeen Herbert met "Koers in een koers" en "Ik zou wel eens een kijkje achter in het peloton willen krijgen"
hoorde ik het toch goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:37 schreef Perico het volgende:
Herbert: "Door de val van Leipheimer is de voorsprong genaturaliseerd".
Tot wat, tot Andorrees?
Nee Boog-IE. Michieltje trouwens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:35 schreef yapie het volgende:
Ik word wel moe van Boogerd met z'n verkleinwoordjes:
Pietje Rooijakkers, Maaskantje komt binnen, die sprint van Feillu is een Zoetemelkje..
Hij werd toch ook geen Michieltje of Boogerdje genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |