De kano komt pas ter sprake als Dijkstra het eerste stroomversnellinkje ziet, tot nu toe is er alleen nog maar zeewater in beeld geweestquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:23 schreef At_Fundum het volgende:
Hoe vaker ik het hoofd van Ducrot zie, hoe meer ik hem vind lijken op Peter Faber (ook al zo'n cultheld)
Overigens verbaast het me dat volgens mij het woord kano nog steeds niet gevallen is. Wellicht morgen een goede kans, aangezien sinds de spelen in Barca de kanoslalom op het OS-programma staat
Herbert is groot liefhebber van kanoën. Meestal gaat hij wel ergens kanoën, in de omgeving, waar hij dan vol trots over verhaalt.quote:
Ojaa, wat was het ook alweer??quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:42 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ik wacht met smart op het levensverhaal van David Millar "De Wereldreiziger".
Ducrot is toch degene met de kano?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Herbert is groot liefhebber van kanoën. Meestal gaat hij wel ergens kanoën, in de omgeving, waar hij dan vol trots over verhaalt.
Nope, Hebert die kanoot, en Maarten maakt er dan grapjes voerquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ducrot is toch degene met de kano?
Hij is op Malta geboren als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:55 schreef MxM het volgende:
[..]
Ojaa, wat was het ook alweer??
geboren in Japan, opgegroeit in Engeland en lannge tijd in Biarritz gewoont?
Ik zie een parallel met Herman Kuiphof. Die noemde Kindvall ook Tsjintwoll (zoals je het in het Deens uit hoort te spreken schijnbaar) en kreeg ook bakken kritiek over zich heen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Het zal best zo zijn dat ze de naam van Freire nu goed uitspreken, maar van mij hoeft het niet. Komt ook een beetje als mosterd na de maaltijd vind ik. Die vent rijdt al tien jaar in het peleton rond.
Edit: Typo
Dat dacht ik dus ook. Heb net via die nos site de vraag ingestuurd wie van de twee nou ook alweer de kanoër was. Hopen dat er iemand met gevoel voor humor bij de screening zitquote:
Ik dacht al, waar stond ook weer GPS voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ingewikkelde materie dit. Gelukkig legt Herbert even uit waar de afkorting GPS voor staat.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.opdekant.nl/
Je kent ze wel, de wieler-cliché's van Maarten Ducrot en de zijnen die de sport even zinloos als schitterend maken.
En het moet gezegd, om op de werkvloer (of in je tourmanager) écht goed te kunnen meepraten over de Tour de France kun je eigenlijk niet zonder.
Dus, verbaas je collega's en druk op de knop hier beneden voor jouw instant Maarten Ducrot momentje!
Er zijn nu 936 mogelijke uitspraken te genereren.
Waarom heeft hij eigenlijk besloten om dat nu in het Spaans te doen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef sbientje het volgende:
ja herbert heeft echt de spaanse uitspraak van freire ontdekt deze tour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |